iyi bir belgesel komedi filmi


Best in Show - En Güzel Köpek
imdb:74 (5bin 5bin 10bin)

Bu tarzın avangart ürünü: Spinal Tap
ve Waiting for Guffman (gene belgesel komedi tadı)
yazarı Christopher Guest (Spinal Tap'ın başrol oyuncusu aynı zamanda)
iyi bir hiciv-komedi- belgesel tadı...

Christopher Guest bu filmde evde kalmış, içi dönük, tek yaşam şekilli yalnız adamı iyi oynamış...
Bu tip yalnızlar vantrolog merakı oluyor ya çok komik
(two and a half man deki Al, ya da Alf)
- sesin nereden geldiğini anlamadım... o gene karnından konuşuyormuş...

* Benim iki sol ayağım var ... ben dans edemem... gerçekten iki sol ayağım var... tedavi görene kadar daireler çizerek gidiyordum...

* Doğaçlama ya da emprovize espriler yapan spiker harikaydı:
- Hakemler köpeklerin her yerini muayene ediyorlar
Beni böyle muayene eden üroloğuma:
'neden beni bu akşam bir filme götürüp sonra da akşam yemeği ısmarlamıyorsun demiştim... ha ha ... komik diil mi?
- Evet komik... bu hikayeyi geçen sene de anlatmıştın...

- aslında benimle böyle oynayan birilerini tanımıştım... mum dökmeleri dışında çok eğlenceliydi...

- Alman, çin ve fransız köpekleri birbirlerinin havlamalarını anlıyorlar mı? Ya da şampiyon olduklarının farkındalar mı (seinfeld esprisi)

- Sence ben yatarak kaç kaldırıyorumdur (yanındaki mülayim bir karakter konuşmalarına boş bakıyor)

- Bir erkek dergisinde görmüştüm, üstünde sadece tşört olan ve pantolunu yırtık kadınlar vardı... köpüklü köpek yıkıyorlardı... onlara da desdek olmak lazım...

- Şitsu yemek adı gibi... oyuncak köpekler bölümünde...

- Uzun yüzlü bir köper var... bu çok hızlıdır herhalde diyor... bir atla mukayese ediyor...

- Av köpeğimi... ona bir şapka ve pipo ver aynı şarlok holms... bence bu yapılmalı... daha eğlenceli olabilir... ona bir şapka ve pipo verilmeli...



-


* Adam, garson bir kadınla evlenmiş... Ama kadının her gittiği yerde onunla yatan birine rastlıyorlar... Adam delirmek üzere... Birinci olduklarında albümü doldururken tommayster'de bunu tanıyor...
- oo büyümüşsün
- seni görünce hala büyüyorum bebek...
Bunlar otele geldiklerinde kredi kartının ikinci uyarıya rağmen ödemesini yapmadılar diye kitlendiğini öğreniyorlar... Otel şefi onlara 30 dolar kaşılığında temizlik odasında kalmayı vaat ediyor...
- oda servisi var mı?
- mutfak hemen yanda efendim
- banyo...
- lobideki tuvaletimiz harikadır ...
Bu kadın bir başka tıktıkını görmek istiyor... onun için 240 mi daha uzatıyorlar yolu... adam tam bir boynuzlu... kadını deli öpüyor eks'i

* Ben bir salatalık kadar Sa-Ki-Nim...

* Otel müdürü belgesel için odalardaki köpek boklarını nasıl temizlediklerini anlatıyor... Bi keresinde bir rock grubu kalmıştı otelde... onlar en pisiydiler... ama iyi para aldık... odada keçi çevirmişler...


* iki eşcinsel filmin sonunda köpeklerinin bir kaç sinema karesine gönderme fotoğraflarını çekiyorlar... Casablanca falan var...
"iyi bir fotoğrafçımız var, ilk onu yatak fotoğraflarımız için çağırmıştık... ama onları göremezsiniz tabii" falan diyor...

* zengin bir kadın var... köpek eğitimcisinin onun sevgilisi olduğunu anlıyorsun...
kocası çok yaşlı... biz onunla çok mutluyuz diyor... fiziksel olarak da "belki inanmayacaksınız ama ben ona dur demek sorunda kalıyorum" falan diyor... adam çok komik yanında...
eşcinseller bunun köpek eğitimcisini makyajsızlığını eleştiriyorlar:
bir petrol platformunda aşçıya benziyor...
Hatta yarışmacılardan biri ona "bayım" diye sesleniyor yanlışlıkla...

Hiç yorum yok: