Ingrid Goes West

Ingrid Goes West
imdb67
2017

* Sosyal Medya eleştirisi yapan filmler.
= bu konuda Black Mirror'ın
Nosedive BKNZ
imdb83
bölümüne çok benziyor.


* Hayatında her şey mi çok iyi gider kardeşim her yaptığın her yaşadığın mı süperdir...
İşte bir instegram femomenini sıkı sıkı takip eden bir sosyopat üzerinden bunun gerçek olmadığını anlıyorsunuz.

* Filmin sonu bu eleştirinin gerisine düşmüş. Yine de filmin en güzel diyaloğu ve filmi özetleyen kısmı şuydu:

- Biz Arkadaşız sanmıştım. Beraber çok eğlendik.
- Aman tanrım. Ingrid... Hiçbir zaman arkadaş olmadık çünkü hakkındaki her şey yalandı. Beni Instagram'da bulan kaçıklardan biriydin. Ve olanların hepsi bu.
- Hakkımdaki her şey yalan. Peki...
- Ne?
- Hakkındaki her şey koca bir yalan.
- Öyle.
- Tamam. Kardeşin keşin teki. Kocan senden nefret eden bir alkolik.Ve sen de havalı L.A. kızları
gibi davranıyorsun. Ama aptalın tekisin. İlk ev arkadaşın Ezra her şeyi anlattı. Buraya taşındığında
sıradan ve aptalmışsın. Hiç arkadaşın yokmuş. Tıpkı benim gibiymişsin.
- Biliyor musun, Ingrid... Ben aslında hiç senin gibi olmadım. Çünkü sen üzgün, sorunlu ve çok hasta birisin. Ve profesyonel yardıma ihtiyacın var. Oyun bitti.

Filmin Batman Mizahı.
Ingred'ın sevgilisinin Batman lakabı üzerinden çok espri yapmışlar.
Batman seni kurtardı bebek... Ya da Ingred yatakta şöyle diyor:
"Fuck me Bruce... Gotham needs your"

Filmin İnternet Fenomeni Güzel Hatun:
Elizabeth Olsen aslında sinema olarak güzel bir yıl geçirdi. Bu yıl oynadığı Wind River muhteşem bir film.


Filmin özeti:


Çağın vebası:

''mutsuz insanlar''

''mutlu fotoğraflar''

Instegram Dünyası

Hiç yorum yok: