lara croft 2


Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life
Lara Croft 2
imdb52

Gerard Butler' iyi filmlerinden önce ilk filmi falan ... 300 ıspartalıdan sonra...

* Kutsal hazine avcılarına çok benzemiş... bir çeşit dişi india jones!

* pandoranın kutusunu iskendere bağla firavundaymış falan kutsal hazine avcılarına benziyor...

* dövüş sahnesinde eski piyade tüfeği komik... bi asker gibi duruş onunla

- eksi - den benim mc gayvır ile dalga geçtiğim sahne gibi lara ile dalgasını geçmiş bir yazı... Filmde hakkat bööle bişii:
şimdik bu filmde şöyle bir sahne var:

lara diyor ki, "yunan tarihi'nde bir küreyle ilgili herşeyi bilmek istiyorum, oh evet istiyorum bunu" diyor. bunun üzerine ordaki adam itiraz ediyor, diyor ki "but there are thousands of..." yani diyor binlerce şey vardır. lara da karizmatik ya, hemen yapıştırıyor cevabı: "then read thousands of..." yani diyor "o zaman binlercesini okuyun". bak bak. sonra da elinde kesici bir alet var bunun, onu kütüphaneye doğru fırlatıyor, tak, yunan tarihi ansiklopedisinin bir mm üstüne saplıyor. "bundan başlayın" buyuruyor... nihayetinde de at pinmeye gidiyor...

şimdik lara croft zengindir, olabilir, aferin ona, "ben zenginim, anamdan babamdan hamamlar köşkler kaldı bir sürü cep telefonu aldım bunlarla kendime" deyip yan gelip yatmamış, iyilerin tarafında saf tutmuş. efendim çok teknoloji kullanıyormuş. e kullanır kardeşim, kullanmasın mı, kırbaçla yapınca kahramanlık oluyor da cep telefonuyla niçin olmasın, değil mi... fakat kardeşim "siz okuyun ben okumam" deyip at binmeye gitmek bir kahramanla, üstelik de arkeolojiye gönül vermiş bir karakterle nasıl bağdaşır ben bunu anlamıyorum. hele ki raftaki yunan tarihi kitabına bıçak fırlatması; sabah gazetesi promosyon olarak mı verdi onu eşşoğleşşeğin kızı. belli ki zamanında anan yahut baban almış onu. sen bir tane oku, öbürleri 999 okusun, fakat oku be allahın kadını. uşak sahibi olmak bu değil deyip hemen örnekliyoruz:

- alfred domates çorbas...
- ısıttım efendi bruce...
- gömlekle pantol vardı bu akşamki resep..
- yıkayıp ütüledim efendi bruce...
- batmobile...
- bozuk parçayı değiştirdim efendi bruce...
- yavrum o zaman bilmececi yeni bir bilmece yollamış onu da çözüver be anam, al bak burda... ha alfred...
- bize gel de götüne koyayım...
- ne buyurdun alfred?!!
- bilmece efendi bruce... "bize gel de götüne koyayım" demiş. minder olsa gerek...
- bravo alfred, yalnız sesinde bir serzeniş sezdim sanki... bunu bi ara konuşalım senle...

Hiç yorum yok: