Two Ane A Half Men 6. Sezon


Two And A Half Men
6. Sezon


Bölüm 1
Taterhead Is Our Love Child
imdb:72
* çocuğunun olma ihtimali...

"he he" kadar komik diil (komik) "nı ha ha ha" kadar komik (korkunç)

Çocuğumun olması imkansız ben:
Şemsiyesiz ve galoşsuz dışarı çıkmam
Bertha: bi dakka aklım karıştı, galoşları nerene takıyorsun...

HAyata dair 3 kuralım var... Seks, mümkün olduğu kadar kadınlarla...
* Bağışlanmayı istemek, izin istemekten daha iyidir...

* Sana bir borcum olabilir!
tamam listeye eklerim...

* Paralara senin resmini koymalılar...


Bölüm 2
Pie Hole, Herb
imdb:72

* Borç para alır ve bu zulme dönüşür... Benzini hortumluyor...
* Güven iki yönlü bir yoldur....



Bölüm 3
Damn You, Eggs Benedict
imdb:75

Allen iki kadın idare etmeye çalışıyor...
Charlie bunun mümkün olmadığını anlatınca tüm konsantresi bozuluyor ve kendini deşifre ediyor... (dizi kalıbı)
* Kadın elektirik veriyor ve tavuk gibi debeleniyor yerde


Bölüm 4
The Flavin' and the Mavin'
imdb:67
Allen'ın sekreterine sarkıyor Charlie o da çok bacaksız!


Seni erken kaldırdım (öfke dolu bakış)
* Berbat trafik şööle kötü bööle kötü, istanbul kültür başkendit sloganı yarışmasını bu yüzden kazanamazsın işte...
mizansen anlatırken arkasından : parmağını sokup kusmaya başlıyor gibi yapıyor...

Bölüm 5
A Jock Strap in Hell
imdb:65
Jake'in hocası daha önce Charlie ilişkiye girince dağılmış striptizci olmuş
Kucak dansı almış Allen.... yardımcı olmak istiyor...

İçki sadece sorunları süsleyip, gene karşına koyar...


Bölüm 6
kasıklarda orjinal kıllar

yüzünün kenarında şetan bir gülüş var... hayır hayır öbür tarafında...
prova yapıyor... sonra gülümserken birden ağlama modunda dönüyor...

Bölüm 7

devam bölümleri...

Bölüm 8

Jennifer Bini Taylor
Two and a Half men'de en çok çıkan hatunlardan
ama en önemlisi Charlinin ilk gözbebeği:
1s1e-2s11e-5s7e-6s8e-6s20e

Kadının tuvalet kapağı tahtadandı... Pinokyanın ağzına oturuyormuş gibi hissettim...

Bölüm 9
-8-

-Annem arıyor
-Selamımı ilet
- anne Allen seninle konuşmak istiyor (diyor ve telefonu ona atıyor)

Akıl defteri esprileri...

İşemem lazım - 40 yaşına geldiğinde işerken bile işemek isteyeceksin...

Telefonu çalıyor kızın babası orada telefon yanlarındaymış seni kırbaçlıyacam biç falan diyor...

O maçta yaraladığın adam n'oldu...
Hala yürüyemiyor...
Ben yürüyebilecek miyim?

Klasik dolandırıcılık hikayesi:
Allen kadın elbisesi giyiyor ve Charli'nin mersedesini kadın çalıyor...

Bölüm 10

size iyi haberlerim var... ama ölmüyorum...
senin alkolden kararmış karaceğirini teşhis edene kadar yaşıycam
tamam o zaman en azından süreci biliyoruz

Allen: duydun mu babaannen seni üniversiye gönderiyor...
Jake: şimdi mi? daha çorbamı bitirmedim...

Bu iyiliğinin altında daha sinsi daha çıkarcı daha şeytani bişii olmalı...
(çok uzun ve gereksiz bir plan anlatıyor)

Karımın kıçı o kadar yağlı ki yılbaşı akşamı bir şaplak vurmaya kalktığım da bir yıl titrediğini görmek zorunda kalıyorum...



Bölüm 11

Andy benim hiç varolmamış erkek kardeşim gibi
(bunu Allen'a söylüyor)

O penisini severdi... ve gerçek bir işi olan tek parçası oydu...

Söölemeyi unuttum, tükürük cehennemde şeytanın yağıdır...

(sesi kalın ünlü: telesekreterim için bi ses kaydı alabilir miyim)

Allen: Sonsuza kadar yaşayacak diil mi?, Hayat adil diil
Bertha: Adil olsa sen benim tuvaletimi temizlerdin...


Bölüm 12

Allen o bacaksız sekreteriyle ilişkiye giriyor

Elektrik süpürgesinle sevişeceksin diil mi?
Hayır.. o bir kazaydı....
Bişii bi kere yaparsan kaza olur...

Gölgesini görememek üzerine kısa boyluluk esprisi...

Ben bir ergenim ve kulağıma bir meme değdi, nereye gidebilirm ki



Bölüm 13

3 defa kustum
kumarda 6 bin dolar kaybettim
arabamın nerede olduunu bilmiyorum.. ve hala senden daha iyi bir gün geçiriyorum


yeni dostumla tanış... taksiciymiş ve para verilmesi gerekiyormuş...

Bana güven diyen hiçkimseye güvenme derdin...
Bunu derken bana güvenmiş miydin?
kafam karıştı...

Bölüm 14


Bugün önemli bir kutlama için burada toplanmış bulunuyoruz
Hadi ya ben Allen'ın doom günü için burdayız sanıyordum...

O eninde sonuda gözükür
bi çeşit uçuk...
herpes koymalıydın adını


Bölüm 15

Çiftlerin durumunu anlattıkları kliniğe gidiyorlar
Beni tanımıyorsun diyor Allen kıza ait herşeyi biliyor
o gene sallıyormuş... ilkini bilip diğerlerini sallayıp daha çok kızdırıyor...

Bölüm 16
-5-

Charlie'nin basılması
Spontan bir hatun geliyor...
Kıskandın mı? Annesinin ölmesi durumunu kıskandım
Diora Baird -sc-

iri göğüslü bir kadın göğüslerinin üzerine düşünce bişii olmuyor...
çekerken ayağa zum iidi...

Bölüm 17

Dün gece Chelsea ye seni seviyorum dedim ve ne dedi biliyor musun?
Allen'ın evliliğine dair hatırlaması: ne yaparsan yap seninle sevişmiicim gibi bişii

Bölüm 18

Bölüm 19
-7- ii bir bölüm

* yaptıklarımdan sorumlu tutulamam... tamamen bilincim kapalıydı
* o kırmızı ben maviydim... moru bulmaya çalışıyorduk (esrar ve kadın)
* ... kim ve üstsüz fotoğraflarını neden sana yollamış...
* Belliki küfür etmiş telefonda " bişii çocuğu dediğinden sonrasını duyamadım" diyor ve dışarı çıkıyor

* bana gerzek diye bağırıp çağıracak bir kadın daha istemiyorum evde (kayınvalidesi geliyormuş) - Benim annem bağırmaz gerzek!

* keşke seninle gelebilseydim... bi sonraki sahnede arabada...
* pizza söölemek ve gitmesi bi kadından isteyeceğim 3 şeyden ikisi....

* yüzdeki kıla sinir oluyor... kaşlar hariç... iki parmak kuralı... çelsenin de iki parmak kuralı var ama kaşlarla alakası yok...

* eski karıma şeyini sokan adamla bir türlü arkadaş olamamıştım (zenci iri)
* saatinde evde olur mu... Kızın babasını tanıyorum...

* zing (sizi inandırdım ) doğru anlamış mıyım... Charli devam et işaredi harika...


Mizansen: kapıdan geçiş mizanseni çok güzeldi Bölüm 10 ... kuduz köpek lakaplı amerikan futbolcusu... kollarının altından geçmeye çalışıyor.. kapı gibi yani...

Tırnak kesmiş kavga konusu... tık plink.. tık plink... odada kesme diyorum... falan hareket bölüm 10 dan...

Kalıp laf: bir önce birinle konuşması kapı kapanır bir sonrakine laf döner ikincisi bunu anlamaz...
Bana burda ne demek istediğini anlatır mısın?
Hiç durmamış gibi yapmayı tercih ederim...

Hiç yorum yok: