Two And A Half Man 3 Sezon

Two And A Half Men
3 Sezon

3.Sezon Bölüm 1
Weekend in Bangkok with Two Olympic
imdb:71
-8-


Kurgu mizah: niye bir adam çağırmadın
Jake'in Şşşşş , çok ta tınnn!

Gag: işemeye gideceği saat annesi bir hatun bulmuş bununla içeri giriyor..
pantol inik ve ...
Anne: Eh, soğuk konuşma sürenizi böyle doldurmuş oldunuz ...
Annesinin en son Allen madur olsa da suçlayıcı bir konuşma yapıp çıkması...

Video almaya gittiklerinde
Jake: sen annesiyle seks yapıcan diye ben salak bir çocukla video oynayamam ...

Charlie: bu konuşma burada bitmiştir..
Jake: Hala konuşuyorken olmaz...



3. Sezon Bölüm 2
Princ
ipal Gallagher's Lesbian Lover
imdb:71
-6-


Çok şişman adam: karımla seks yaptık...
Ooo oo karınız ii mi?

o haplardan kaç tane aldın: bu dördünü de sayarsak dört! karayip korsanları esprisi gibi.sabah ibr bi saat sonra bi tnaen.. YEDİ...
woody bugün çarşamba 10 yıl esprisi gibi....

şişman bir adamın altındakalmış: üzerinde ağırlık hisseden sadece sen diilsin..
şu an konuşamam bir hastmla beraberim...

çocuk korkunç bir resim yapmş: bunu buzdolabımıza asalım...

Kli,nik sekizde açılıyor.. Saat mi? hayır derece... çok erken!

Charlie nin arabada çaldığı mupıt şov şarkısı...
dergilik bi harika...

Charlie pezevenk oluyor..
allen meme büyük kadın geyikleri...


3 bölüm
Carpet Burns
and a Bite Mark
imdb:73
-7-


Karısınla tekar çıkkıyor
niye çıktıın kadınları biz görmüyoruz iğrençsin (tekrar espri)
hala ikimizin ortak noktaları var..

beni öldürcek misiniz.. bahsi geçmedi diil ama kimseyi yanıma çekemedim..

kapıya döndüünde donuk suratlar.. iidi kullan

üçleme esprisinin en iiisi: ben bekliyorum evet oldu...

arkada hep beraber dikilmeleri...

donla oturduu sahne şahane


4. bölüm
Your Dismissive Attitude Toward Boobs
imdb:71
-3-



kardeşler ayrıyor
tüm paranı eski karına ve eski karının oturduu eve veriyosun ve ikisine de giremiyorsun...



5. blm
We Called It Mr. Pinky
imdb:72kurgu: topkek ile kurulanmetafor

annesine gitti ği sahne...
aman allahım bir daha asla seks yapamayacağım

tavsiyeye ihtiyacın var mı...
evet charlie amca ne yapabilirim
kendimi kastetmiştim
öööle mi ... hayır yok...


6. bölüm Hi, Mr. Horned One imdb:79
-5-

C
adı KAzanı


- Hey bu kadar pamuğun içinde tek sosis ben miyim? erkekler nerede...

Jake daha pis olduğunu anlatmaya çalışır dövmeli hatuna:
"Bir arkadaşımın köpeği var kendi dışkısını yemesine rağmen ona yüzümüzü yalattırıyoruz"
O dövmedeki ne
Kraliçemiz adını söylemiyoruz
Söyliyemediğinizden mi
NE
bizim sınıfta bir hintli çocuk var ona rasti diyoruz...

Bana dövmelerini gösteriyor baba
eskiden bunu yarım dolara ve bir çadırın içinde yapabilirdin... Artık mutfağımıza kadar girdi
şimdi odana çık
ama benim yarım dolarım var baba...

- orasını burasını kesmiş: gözü arpacık... ikisi birden olmamış bence birini dene...
(yüzümde kan durdurucu selpakların iyi olacağıknı düşündüm)

- Hey sen bu tiple bir tezek yığınındaki sinekleri bile kaçırırsın
- Sen bunu söyleyene kadar azcık bir özgüvenim vardı o da gitti...

cadı büyü yapıyor
* ekinlerin kuruyacak, hayvanların helak olacak sorun diil... pipin küçülecek... işte bu problem

7. Bölüm
Sleep Tight, Puddin' Pop
imdb:77
-3-


Martin Sheen ile baba muhabbeti... kontrastlık babada verilimiş...

Doğum günü kutluyacaklar... pasta ışıklar takke... o gene kendi doom günüymüş onlara zorla yaptırıyorlar... mumlara üflüyor ve pastam meyvalı olsun diyor ... zaten kendi almış...



8. bölüm
That Voodoo That I Do Do
imdb:75

-5-

Adamın pantolonunda güdümlü bir füze olduğunu unutmuşum...
sana böbrek bağışlayabilecek tek kardeşine iyi davranman gerekmiyor mu
bu yüzden yastığının altında muhteşem göğüsler dergisiyle yatıyorsun
(elvis gitti bak şişman kadın şarkı söylüyor)
Hiçbir balıkçı kayığına atlayan bir balıkla fotoğraf çektirmez...


bunun için kaç para istersin... 10 dolar ... kulağına fısıldar 1000 dolar
pazarlık ederler 500 - ikisinin ortası ... Çocuğun matamatiği berbat 250 diyor ve ok!

bir köpeğin arabayı yakalaması gibi... asla yakalayamaz... yakalasa da onu kullanmaz...

***Fred Astair mi olacak Fred çakmaktaş mı?
Bööle sööleyince bana aptalca bir şeymiş gibi geliyor...

Yo yo hiç bir kadın buna değmez....

Bişii emek verirsen olur bale ya da
hayatta olmayacak bir baletle beraberlik..

Bölüm9 Madame and Her Special Friend imdb:74 -7-

Bölümün esprisi:
***- Nereye
Berta (şişman ya) Operaya, Ben söylemeden bitiremiyorlar

Allen'in sevgilisi,
Yaşlı Kadının yaşlılığına dair espriler:
Lise diplomasının Fransada bir duvarda yazılı olduğunu söylüyorlar...
Çiçekleri romalı bir asker getirdi...
ilk noelini hatırlıyor gerçekten ilk noeldi...
Sahildeki ilk yürüyüşü ise ayaklarının evrildiği ve oluştuğu gün...

Kadın Charlie ile de birlikte olmuş ve pianoyu ona aldırtmış...
-ölmeden önce, Rolexi geri istedi...

Bölüm 10 Something Salted and Twisted imdb:71 -3-

Allen alkolik olmuş
Seni seviyorum evlat
garsona da aynı şeyi söölemiştin...

Annem bir daha kendisini taşıttırdığında inşallah bir kupanın içinde olur...

Bölüm: 11
Santa's
Village of the Damned
imdb:75 -4-


Noel kızı aşırı ekrekleri doyurma eğilimi...
acaip kilo almışlar...
Deli kızlarla sevişmek iyidir... ama ellerini sürekli görünür yere koydurtacaksın..
nerden .. temel içgüdüm söylüyor...


Bölüm 12 That Special Tug imdb:76 -4-


*** Bu kadar kitabı nasıl okuyacağım... Tuvalette iyi bir sistem oturtturmalısın... Ben de o kadar bağırsak hareketi yok..

benim tabak esprim gibi..
bu perde için nasıl (örnek kumaş)
küçük...

Psikiyatristlere inanmıyorum ama bu verdiğiniz uyuşturucuları sevmiyorum manasına gelmiyor...
ya da adamın kafasını allak bullak eden ilaçlarınızı taktir etmiyor diilim...

çocuğunu merak ediyor... eve gidiyor ve gittiiğinde tüm çocuklar bunu üzerine kalıyor...

Çocuk bakıcılığı bunların üzerine yıkılıyor sırf Allen'in oğluna depreşmesinden kelle

Bölüm 13 Humiliation Is a Visual Medium imdb:71 -5-

*** O kıtalar kadar ağır hareket eder...

***hayatta 3 şeyden uzak yaşadıysan çok iyi
iyi bir avukat
ağzı sıkı bir doktor
işbilir bir politikacı...

Madem seks yapmıyoruz bir başka kadınla seks yapabilirimir miyim diye sordum..
Başka kadınla seks... bunu kabul etmedi ööle mi? tartışmadı bile... KADINLAR!

ağaçtan düşen ve seni öldüren yeşil şey nedir... Bilardo masası...

Genç kız burda başlıyor: göğüs gösteriyorlar birbirlerine

Ben anlamıyorum seksi niye diyorlar bana.. sonuçta iyi seks yapıyorum.. tecrübeliyim.. gencim.. hep iç çekiyor allen...

Bölüm 14
Love Isn't Blind, It's Retarded
imdb:74

-3
-


Dizi bir kalıp sunuyor ve bunu çeşitli tezatlıklarla devam ettiriyor:
Mesala: Charlie : sabit mutlu ve güzel bir birlektelikle başlıyor birbirlerini tanımaya çalışıyorlar
Alllen: birbirlerini tanımadan seks yapıyorlar...

Kurgu anne ve çim biçen adam (bir adada bitirmiş çim biçmeyi...
annem bi onu seviyor...

Video oynuyorlar çok küçük... hadi uyumaya biraz daha oynayabilri miyim diyor seviştii kız ben oğluma söölemiştim.. he he ben yırttım
rahip ve günah çıkartan kız oynamışlar fantazi...

ordamıymış gibi konuşmak mizah olarak çok sık kullanılıyor burada var...


- Bir daha yapmayacağını söylemiştin...
(hemen karşı saldırı) sen de ona yapmayacağını söylemiştin...
konuyu değiştirme...

Annem'e övgü bir şey söylesen de o sana illa olumsuz bir tarafını gösterir...

Ben pasif bir iyiciğim biri yanımda döner yerse bana da büyük bir kalori geçişi oluyor gibi bişii

Bölüm15 My Tongue Is Meat imdb:72

Parfüm yerine: Mobilya spreyi kullanmışsın
Tenimde doğal bir parlaklık sağlıyor aynı zamanda...

idam mahkumlarının son yemek isteği:
ya idam mahkumu yamyam çıkarsa ve birini yemek isterse...

Allen'in sezon sonundaki evleneceği ve 10 bölüm beraber olduğu kız için:
Charlie: o kız senden daha falza kızla yatmıştır...


Bölüm 16 Ergo, the Booty Call
imdb:76
-7 -


Kız senden daha çok kızla yatmıştır...

Doğum günümü ilk sen kutlamak ister misin? Gece yarısı !

Berta koyteyl doğum günü partisi.. elinde kanepelerle geçiyor.. annesi almak istediinde... kendi tabağını kendin hazırlasana diyor.. onun tabağıymış...

Kız : yeni bir erkek arkadaşım var...
Annesi : iyi haber , oğlanın bundan haberi var mı..

Çocuk bir parti şapkasına daha ihtiyacı var...


Bölüm 17
The Unfortunate Little Schnauzer
imdb:72


çok fazla sitkom da konuk oyuncu olan: Jon Lovitz

Rakip Jingıl yazan ve hep ödülü götüren egosu sağlam Rakip
- Birlikte çalışalı belki ii şeyler çıkar
- Olabilir
- Olabilir dersin tabiii, senin için dez avantajı yok tabiii

- Extra larga condomlar nerede diye baarıyor...

Bu duymam kötü oldu bu gece gözüme uyku girmeyecek....

-Size bir süprizimiz var
-N'oolur herkese silah dağıtacağını söylesin...

_.... ne istiyorsun
- bir tabure ve bir ip

jürinin bana yaptığını şu an kazanan anneme yapıyor...


Bölüm 18

Çok masraflı olur genç kızlar...
Diş hekimini en son ne zaman gördün
Kevaşe: insanları sürekli görüyorum ama meslekleri her zaman aklımda kalmıyor...

Eli boyalı yanağında bişi var (eli yanağına bulaştırdı) diğer yanağın alnın diyerek her yerine bulaşmasına neden oluyor...



Bölüm 19
* Bir kaç tabak kuru fasülyeden sonra benim götüm bir borozona dönüşür...

* Charlie nin aslında evden bi haber olduğu...
? çimen biçen adam hiç bahçeden çıkmıyor..

üzerine bişiiler giy bu elbiselerin çocuğa uygun olduğunu asanmıyorum.. yoo jake bunları giyse çok komik olurdu....

* * ? tarihten ders almayı öğrenmelisin..

Candy yi işe alıyor... komedi... telefonlara baktığı kısımlar... uzaktan kumanda ile telefonu karıştırıyor...



Bölüm 20

VODVİL (sitkom tarihinin en iyi vodvil komedileri)

Allen de yakalamıştı (kızların yaptığı bişii) allen iyi bir kaş kaldırıyor burada

Eski eşimde yeni sevgilim kalıyor... üç çift birbirine karışıyor...



Bölüm 21
Benimle sevişirken fantazi kuruyor musun?
evet bazen kendimi daha yakışıklı olarak düşünüyorum! (tam ezik)
Pekii sen?
ben de kendimi alış veriş yaparken görüyorum...
Mağazada mı sevişiyoruz...
hayır ben alış verişi düşünüyorum... elma armut... farklı bir tatmini yaşıyorum!

Allen Jake'in hocasıyla sohbet ilişkisini kuruyor... Sex için Kandi sohbet için tarih hocası...

*** Bu baba oğul meselesi
Evet, Irak savaşı'da öyleydi...

Bölüm 22

Allen:Bugün ne oldu okulda
Jake: hiçbirşey
Allen: ne yani oturdunuz ve duvarlarımı seytrettiniz
Jake: saat duvarda!
Allen: bütün gün oturup saate baktığına inanmıyorum
Jake: Karnemi gördün mü?

Bırak da bu konuda kız babaları endişelensin...

Ne anladın mı ben ikinci kelimdeden sonra koptum

Sana bir kek ısmarliim... senin evinde mi benim evimde mi?

Bir öptü ve evlenmeyi düşünüyor... kesinlikle senin oğlun...

Bu akşam gol atmayacağım altı pasta dolaşacam...
Kız futbol seviyor mu?

Bölüm 23

Charlie evlenme teklifi ediyor
- Ne yapacağı önemli diil ne zaman yapacağı önemli

Bizim orada bu kadar büyük elmas yüzük takana ne derler biliyor musun
"Parmaksız"
-hırsızlık muhabbeti -

Bölüm 24

Hiç yorum yok: