Two And A Half Men 4. Sezon

4. Sezon 1
Bölüm
Working for Caligula
imdb:70
-5-


Mizansen çocuk gibi gülmek
(Kumarhanede Allen'a para vurunca)

Kurgu Espri: Allen üzerine girilen iddia

Charlie'nin yatağındaki hatunların acelesi olduğunu anlatıyor:
Okuluna gitmesi gerekiyor, patronun zımbırtısı, ve ücreti doluyor!
Charlie'ye Caligula diyor: Caligula Roma'nın en gaddar en sapık zevk düşkünü kralı
(Tinto Brass filmini çekmiş anla artık)


Herkes Allen'in ne zaman tekmeyi yiyeceğine dair iddiaya girmiş...
Söylediğinde çok üzülüyor aşırı tepki anlamsız.. iddia olunca...

Gelişmelerden bana haber ver... (kalıp replik)


2. Bölüm
Who's Vod Kanockers
imdb:71
-4-


Kurgu ensturumanı: Şapka
Şapka ile jake'in yaptığı mizansenler.... Tyler'ı kustuu şapkayı hediye etmesi...


- onun silahı var
- merak etme.. o bir polis... ya da polisti... ya da polisler tarafından aranan biri... yani polilikle ilgili bişiii... sorun yok...
(Allen başka bir şeyden konuşmaya başlar ve klasik sekans bitiminde)
- Hatırladım polis eşiydi...

Tyler yana taşınmış ve sanırım turneye hazırlanıyor... (tekrarlanan espri)
Bekaretimi onunla kaybetmiştim...
Sonra rose geliyor aynı şeyi söylüyor... (müziğini dinleyerek mi? -yooo!)

(dayak yemiş) düşene bir tekme de sen atmamalısın
- ama adamların aklına bu hiç gelmemesi kötü oldu...

3. bölüm
The Sea Is a Harsh Mistress
imdb:69

-8-


Bölüme başlamak için iyi bir giriş...

Mafya filmi: annenle ilgileni argodaki kullanımı olduunu anlıyor...

Sofra sahnesi çok komik...
kurgu enstrumanı: oturma simidi..

charlie boğulma tehlikesi geçiriyor.. babamı gördüm...

Woody Allen'ın o çarşamba perşembe 10 yıl esprisi:
Anneni en son ne zaman "nasılsın" diye aradın.. bugün ne pazar mı.. hmmm hiç!

* * * En sevdiğim iki oğlumla yemek yiyorum
Başka oğulların var mı ki?
Afrikalı bir çocuğa sponsor oldum
Savaşın ortasında yaşamasına rağmen sizden daha çok görüşüyorum...

***
Orada yediğimiz balık (tavuk) o kadar kötüydü ki, sanki içimde bir yangın tatbikatı varmış gibi hızla dışarı çıktı...
-Yediğim balık, yangın tatbikatı varmış gibi hızla dışarı çıktı...

4.Bölüm
A Pot Smoking Monkey
imdb:69

-3-


-Köpek bi hafta bende kalsın
-köpeklerin haftası ile insanların haftası aynı!

-oh dolabın anahtarını değiştirmemiş... ama alarm takmış...

- bi düşün böyle yaşarsan cenazene kaç kişi gelir..
- çok kişi.. tabikii öldüümden emin olmak için...

Kapanışta kare büüdükçe çıkan manzaranın komik olması kalıbı...


5. Bölüm
A Live Woman of Proven Fertility
imdb:69
-3-



Allen'in eşinin evlenme kararı

Sana yemek ısmarliyim
nereye gidiyoruz
ısmarlayacağım, nereye gittiğimizin bir önemi mi var
seçme hakkım yok mu yani
yok

doktor eşinle evelenecekmiş...
5 6 7 8 9
sevinmeye başlıyor...

kullandığım her şeyi not alıyorum ve yerine koyuyorum...

6 bölüm
Apologies for the Frivolity
imdb:78

-4-


Aannesine benzeyen kadın...

Bertha: Hadi Charlie bu iki kadın arasındaki tek fark birinden çıkmış olman ve birine giriyor olman...

kimse benimle alay etmiyor
şaka yapıyorsun...

7 bölüm
Repeated Blows to His Unformed Head
imdb:73
-2-


hanmile bir kız girer (charlie bi halt mı yedi?)
ilerde Allen bununla çıkacak
Allen'in meleği: Sara Rue

8 bölüm
Release the Dogs
imdb:70
-3-


uykusuzluk çekmesi koşmaya karar vermesi ve deniz polisler...

jake'in kız arkadaşının annesi..

Psikiyatriste Allen doktor mu diil mi dizi boyunca süren kurgu espride burda zirve yapıyor
psikiyatrist: doktor benim... (hasta sensin manasında ) - bu kırıcı oldu diyor Allen!

konuştuklarını takip edebildin mi?

- araba mı cilayacaksın... evi boyatmadığıma dua et...

- seninle konuşmak istiyorum... - kendimi iyi hissetmiyorum sonra konuşsak
- neden ... - seninle konuşacağımdan dolayı...

9. bölüm
Corey's Been Dead for an Hour
imdb:68

-3-


Allen hesap ödemiyor.... cüzdan taşımıyor...

Gelecekte oğluyla sinema büfesinde görüyor kendini
büfede başladı ve bitirdi...

10. bölüm Kissing Abraham Lincoln imdb:70 -3-

-Yalan söylerken bana bir işaret ver
-Ben her zaman yalan söylerim...
-Doğruyu söylediiimde işaret veririm!

11. bölüm
Walnuts and Demerol
imdb:78
-5-


Noel, Charlie herkesi kovalamaya çalışıyor olmuyor...

ben pediatristim ... ayak doktoru olduunu duymamıştım
hayır çocuklarla ilgileniyorum... yapmaa bu yasal mı?

- hayatını cehenneme çeviririm
- farkı nasıl anlayacağım...

ben dudak okuma biliyorum...
devekuşu falan içeren saçma sapan bir cümle söylüyor...

Durun siz kardeşsiniz sahnesi var...

12. bölüm
Cas
trating Sheep in Montana
imdb:66
-7-


sağ kulağa küpeyi ibneler takar...
sol kulak disko çağındayım demek sağ kulak ise hadi diskoya gidelim ayol dur...

Kulak kurguda kullanılmış... sürekli kızararak büyüyor...

tanıdığın biri diil... hmm o zaman tanıdığım biri...
nasıl...
tamam bakiim eski karıların, rose, bertha'nın kızı!
bertha'nın kızı ha ha ha ... çok komik .. h aha... ha!

Atasözleri: konuşmana gerek yok seni bir trafik lambası gibi okuyabilirim...

Sen patalofilisin üç ayaklı kedi yaralı kuş , gene yardıma muhtaç, yaralı kadınları buluyorsun...


Charlie'ye doğum günü için aldığım tabaklara benziyor...
Bertha: onlar zaten, bana verdi
Allen: anne onları ben sana almıştım zaten...


13. Bölüm
Don't Worry, Speed Racer
imdb:71
-7-


Jake : bişii sorabilir miyim... seks yapmak için ne kadar zeki olmak gerekir..
Charlie: şey aslında
Mizansen ALLEN: titititieiei
Bertha: bak.. Allen: ttiititiiititi
(konuşturmama mizanseni)

Pişti benim istediim bişii alacaksın (aynı anda söylediler)
bir dilek tut ya da...saçını çek

Klişe: Güler, oligarşik olarak üstteki sence bu komik mi der! hayır der...

Klişe: HAyatımdaki en iğrenç konuşmaydı
Pekii... PEkiiii... Tamam ilk beşteydi..

Kavunun şaşırmış suratı olması: (mizansen şişme kadın bakışı at)
bana onu sen öğrettin - şaka yapıyordum
astronotlar böyle yapıyor demiştin...

Annesini yatakta biriyle görmek...

Alan Harper: Jake can hear you two in bed.
Judith Harper: Oh God! Oh God!
Herb: He didn't hear that.

14.Bölüm
That's Summer Sausage, Not Salami
imdb:69
-4-


Film repliği kullanmak:
( elayv elayv gibi ) Annem yaşadığı sürece Fredoya dokunmak yok (babadan)

şunu yapmak için erkek kaldımı acaba
(mesela düzgün giyinmeden dem vurulabilir)
evet.. ama biz onlara gay diyoruz

iki nedenden bana iyilik yaparsın..
bla bla bla
tamam tek neden varmış..
iki nedenden dolayı kız ayarlarsın (bu sahne iyi hermafrodit)
kimse benim kadar şaşırmadı...

Rahibe Brooke Shilds birden bir sıspıya dönüşür....


15.Bölüm
My Damn Stalker
imdb:74
-3-


Arkadaşlık Sitesi

Londraya gidiyorum
Kraliçeye selam söyle

son kare iyi bitiyor bölümlerinden
Allen'in arkadaşlık sitesinden bulduğu kadın onu yatağa bağlamış ve kadın iç çamaşırları giydirmiş...

16.Bölüm
Young People Have Phlegm Too
imdb:71
-5-


Mizansen, sarhoş uykusunda bıyık yapmak...

Genç kız sevişmiyorsak hadi kılaba gidelim... Saat 1
evet gitmek için daha erken ama sevişmiyorsak gidelim...
(babası yaşında muhabbeti)

Genç kızlarla beraber olmanın zorluğu
Kalp krizi gibi bişii... 50 yaşındasın - hayır 40 - bunu karaciğerine söyle

KAbul etmeliyim Allen kendine iyi bakıyorsun... seni niye yanımda taşıyorum
iyi örnek oliyim diye mi?
hayır yedek parça için!

robot dansı kimse yapmıyor

Yaşlı gibi konuşmaları çıkarken iidi..


17. Bölüm I Merely Slept with a Commie imdb:72 -3-


kapıyı açtığında annesi orakla çıkıyor ... ölüm gelmiş...

buna gerçekten inanıyor musun
inanmak zorundayım

Partime "beni seven ve değer veren, cenazeme gelecek dostlarımı.... "
Charlie: alaycı: kimmiş onlar..

yeni arkadaşlarımı görünce şaşırdın diil mi?
beni şaşırmama şaşırmadın diil mi?

Bir dilek dile... dilediklerim yanımda zaten
kim iki eşcinselle bir çinli çocuk diler?

-Bu onun fikriydi - biliyordum
(tekrar) bu şunun fikriydi - o biliyordum
(birbirlerine suç atıyorlar)

18 Bölüm
imdb
-4-

Kandi, seksi bir dedektifi oynuyor... göğüsler fora

yıllar sonra bu günü hatırladığımızda gülüceez da gülücez...
şimdi demedim ... yıllar sonra...

önünde bir gelecek var!
yalnızlık, yaşlılık ve ölüm gibi mi
Hafıza kaybı, altının bağlanması, iktidarsızlık desek!


Bölüm 19
-3-

doktor'un kardeşi
Judy Greer -cm-

sende telefon cesareti var... telefonda herşeyi söyleyebiliyorsun kapatınca yumuşuyorsun...

akşamları kuırmızı bir elbise giyip kötüleri avlıyorum böcek...

Bölüm 20

... (kızın yanında) nefret ederdin
-Bunu da nerden çıkardın...
- ne zaman desem... hayır ben nefret ederim demenden

Deniz metres gibidir ve sen aptal

Rüyamda garibine giden tek şey bu mu?

.... oluşun youtube de top videolara girmiş...
Lanet olası kameralı telefonlar

bölüm 21

para gelsin ... Büyük bir meblağ
dikkat çekmemeliyiz

Burdan çıkarmamız gereken ders ne?
makas elimizde koşmamalıyız?
(varyasyon sıralıyor)

Bölüm 22

Kapıya konan broşürleri bile klasörlüyor
Pide ve lahmacuncular - anahtarcı - ustalar

Kereste ağaçta yetişmiyor !


Bölüm 23
Çabuk telefonu bana ver... diğer erkeği arıyor anneleri biri ölmüş...

Hiç yorum yok: