Sessiz Sinemada Anlatıcıyı Maymun Etmek

Robert Kollejinin Merdivenlerinde oturuyorum... Bir grup öğrenci ve iki hocaları sessiz sinema oynuyorlar... Çok büyük bir sabırla onları izliyorum... Kızın anlatmaya çalıştığı filmin içinde muzur bir kelime var çok belli... Sonra oyun dağılmak üzereyken "Zor bir filmdi" sanırsam diye maydonoz oluyorum... Yıllarca iddialı oynadığımız bir oyun "Sessiz Sinema"
En zor filmler: Kınalı Yapıncak, Lüp lüp makinası falan diyorum...
Bi an "Buhran Ve Kapital" aklıma geliyor... Gülümsüyorum...
Kızlar "Katil Kondomlar"ı anlattırmaya çalıştık arkadaşa diyorlar...
"Ooo çok klasik sessiz sinemada anlatıcıyı maymun etme sosyal şakası" diyorum
Tercuman gazetesine anlattırdığımız şeyler aklıma geliyor...
Ahmet abiye anlattırdığımız "Vajina Monologlarını" tavsiye ediyorum...

Hiç yorum yok: