Yok Oolm Bak Şööle Bişii Çekelim...

Kontaki Benzai - Yaşasın Yönetmen (2007)
27. Uluslarlarası İstanbul Film Festivali Filmi
Hangi Türde bir film ile harikalar yaratacağını bilemeyen bir yönetmenin kaosu...
imdb:70 (100 50 100)
z500170001

Mafya filmlerinde büyük gişe başarısı yakalayan yönetmenimiz bu sefer sanatsal bir film yapmaya karar verir... Gerekçeli nedeni de! Mafya filmlerinde oyuncuların suratında duyguyu yakalayamıyorum...

Bu filmlerinde bir kaç dakikalık bölümlerini çeker... Türler konusunda gidip geldiğinden bir çok şey denemektedir:

Hamam Böceği bölümü tam bir punch Line'dı... Kızlar çok lezzetli olmuş bunun çorbasını neden yapıyorsunuz? Tüm müşterileri döven aşçı: hamamböcüü

= Monthy Pyton'ın Sex dersi gibi adam iç çamaşırı toplantısı... Japon ciddi iş semineri... Adam slapstik düşüp kalkıyor...

AŞk Filmleri dener: Kör olan ressam ve öğrencisi... Absürt bir anlatım...

* Bunlar arasında: "50'lerin filmini çekiim... Dönem filmi... Hem benden daha iyi kim bilir ki 50'leri" Arabasına sülük gibi yapışmış bir adamın hikayesini çeker...
"ben buldum bunu bu benim arabam" (çocuk gibi)

Ben bu kısa filmi sevdim... Bir de Korku filminden vazcaymasının hikayesini sevdim... Onda makyaj yaptık korkunç olacağına komik oldu... Çekimlerde canavarın kapıları otokmatik açarken kapıların tutukluk yapması ve saldıracağı insanların olduğu odada ciddi bir toplantı olmasına rağmen bikinili liseli kızların olması iyi bir korku vahşet film eleştirisi... Kung Fu filmini de çekmiş hani... Kuyuya atılan kungfucu... Burada da Kung Fu filmlerinin eleştirisini iyi yapmış...

Hiç yorum yok: