Sharlock Holmes: A Game Of Shadows 2011
imdb75

* Çok yaşlı sebonun hizmet sektöründe acınası emekli olamayışı filmin gaglarından.

* Bir öncekinde dt Watson bana çok ters gelmişti... Alışılagelmişin dışında... Bu filmde ise Sharlock Holmes'in karakter olarak dışına çıktığını, disiplininden şaştığını ve daha komik olduğunu (amerikanlaştırıldığını) düşünüyorum. Hırt biri yapmışlar, soğuk bir ingilizdir orjinalinde.

Rachel McAdams' ablamız bir önceki filmden kalma gereksiz bir ablamızdı, filmin başında uçurmak mantıklı geldi bana... Lakin önemli bir sahne yaşattılar bize... Kötü adam tanıtma sahnesi olarak derece alabilecek bir sahne (lokanta sahnesi)


* Bekarlığa veda ve Düşün sahnesi süperdi...

* Düvüş sahnelerinden sinema olarak sıkılan ben bu filmde hiç ummadığım kadar zevk aldım.

* Endüstriyel olarak kaçınılmaz bir savaşı, birinci dünya savaşını engellemeye çalışmaları.

* Birinci Dünya Savaşı'na neden olduğu iddia edilen yahudi silah üreticisi Krupp ailesine bir gönderme niteliğindedir...

* Hans Zimmer'in müziklerini harikulade hazırladığı filmdir.

* Tren (hele hele Bayan Watson'a Holmes'un yaptığı sahne)
Tiyatro - Orman ve Satranç sahnesi müthişti...


Hiç yorum yok: