The Guarda

The Guard 2011
imdb75

* Hafif bir Forest Gump tadı vardı filmde...
* Benzerleri gibi salak ve tesadüflerle suçluları yakalayan komik polis türünü aşmış kendine bir alan yaratmış... Yaptımı işini tam yapan ve FBI ajanının dediği gibi
"dahi misin yoksa bir embesil mi anlayamadım" türünden bir polisin hikayesi.
* Yılın Ti'si - Yılın İngiliz komedisi olması yanında
Yılın komedisi olma ihtimali yüksek duruyor...


* Film'de ki ilk iyi gag, cinayet bölgesine giden polisimiz orada hem çöm'ünle tanışır onunla mevtayı görmeye girdiklerinde cinayetin fotoğrafları çeken'i emniyet biri olduğunu sanıyoruz... O gene bu tür cesetlerin fotoğraflarını çekmekten zevk alan bir genç... Bizim eleman "yürü git annene söyliycem bu yaptığını" falan diyerek kovalıyor... Bu filme sıcak bir giriş yapmamızı sağlıyor...

* Ben irlandalıyım, ırkçılık benim bir parçam diyen abinin zenci FBI ajanı ile muhabbetlerindeki zenci aşağılamaları çok güldürdü...

* in Bruge'u sevdiyseniz bu filme bayılacaksınız...

* Adamın birini sorguluyorlar:
- İtalyan mısın?
- Ne İtalya'nı ya bana niye herkes bunu soruyor... (derken tam bir italyan gibi davranıyor)
- Bak dostum gideceğin yerde uzun zaman tenis oynayamayacaksın...
- Ben tenis oynamam!... Squash oynuyorum...


Hiç yorum yok: