The Big Bang Teory 3.Sezon





The Big Bang Teory 3.Sezon

S3B2



S3B2
The Jiminy Conjecture

* Seks hiçbir zaman hayallerindeki gibi olmaz
- çünkü sen hayallerinde belden aşağısını bir at olarak düşünüyorsun

Sheldon: sanırım bu sefer biraz ileri gittim
- Sakın elleme bakalım kendi kendine bulabilecek mi?

S3B3
The Gothowitz Deviation

"There are more things in heaven and earth, Horatio,
Than are dreamt of in your philosophy."
sheakspear 'i gönderme
Cennet ile dünyar arasında o kadar çok şey var ki Horatyo, Fizyolojik hayal gücüne sığmaz...

John Grishim, Pelikan dosyasının yazarı... onun kitaplarını okuyorum...

* Bu bir anime, çizgi film diil....

* doğru bulduğun ha
reketleri pozitif pekiştirme ile ödüllendiriyorsun...
* Seks bunda daha etkili bi yöntem (Acaba
bunu keşfeden oldu mu)
* Gotik kızlarla çıkacaklar diye dövme (plastik kol dövmeleri iyi keşif) ama kızlar gerçek dövmeciye götürüyorlar
- Sen ne yaptıracaksın
Raj: şanslıysam hepatit...

Molly Morgan


S3B4
The Pirate Solution

* Senkron hatası var...

* RAj sınır dışı edilebilir...

* Abimi tanısaydınız severdiniz (davası var) çünkü o da bir çeşit kimyager (kesin uyuşturucu üretiyor)

* Raj, paraya niye ihtiyaç duyuyorsun ki daha kötü bir kazak almak için mi?

* Titan'da güneş batana kadar içmiyorum....

* Sheldon odasında sevişmişler...

* Beni ziyarete gelecek misin Howard
- 17 saat uçak yolculuğu
- ortada buluşalım japonyanın 600 deniz mili doğusu
- skypten konuşuruz...

(karanlık madde arayacaksak fener getirseydim)
* Ben patronum burda şakaları ben yaparım...

Sheldon Raj çatışması
* her fikrini saf altın sanıyorsun ama bazıları saf kaka...

S3B5
The Creepy Candy Coating Corollary
-3-

Sheldon sonunda dark-side'ını buluyor
Wil Wheaton ile ilk çatışması... Daha sonraki bölümlerdeki düelloları için mihenk bir bölüm...


S3B6
The Cornhusker Vortex

Leonard futbl öğrenmeye çalı
şıyor...
Sheldon acaip biliyor.. çünkü ben teksaslıyım "aslı futbol" hariç tüm futbol vardır orada... "avrupa futbolu"nu sevmezler onun bir kominist oyunu olduğunu düşünürler...

- penny'nin arkadaşlarıyla futbol izliycem angut görünmek istemiyorum...
- Penny'nin arkadaşları zaten angut... Farkedilmezsin...

* Ellerindeki en küçük boy buydu... Tabi köpek giyim reyonu hariç...



S3B7
The Guitarist Amplification
-5-

* Eşcinsel olmayan bir müzisyen sevgilimin kanepesinde uyuyacak aman ne güzel
(kıkançlık bölümü)

Sheldon'ın araba oyunları: Bilim adamlarını sayıcam sen kendi bilim alanları dışındaki başarılara göre sıralayacaksın Mesela, Abu Musa Jabir ibn
Hayyan'ın itibarı olmayan 'alşimi'
bilimine yaptığı katkılar Albert Van Der Plaat'in nörobiyoloji'ye yaptığı katkılardan daha büyüktür.

Raj: bana niye kız ayarlamaya çalışıyorsunuz
- çünkü 27 yaşındasın ve en yakın gelin adayımız o yahudi çocuk howard...


* Sheldon'ın fotoroman bölümünde kendine küçük bir yuva yapması bir filme gönderme ama bulamadım....
bu sahne iyi.... anne ba
ba'ya dönüşme... Onu alıcaz ve diğer hurda yaptığı oyuncakların arasında görücez...

Sheldon'ın ailesinin sürekli kavga etmesi onda kavga fobisi yaratmış... Kavga olunca kaçıyor gürültülü bir şey açıyor falan...

* Howard: "Şuraya bak kim bu kadar işeyebilir ki!" diyen bir anne ile beraber yaşıyorum...


S3B8
The Adhesive Duck Deficiency
-6-


* - sheldon'ın bunları kaçırması ne kötü..
- Evet o olmadan hiçbir şeyin tadı yok (çok gülüyorlar)

Çölün ortasında meteor yağmurunu izlemeye gidiyorlar... bi sürü teknik zımbırtı var yanlarında... ama o uydu kanallarını izlemek içinmiş...
- Film kötü ama çöl manzaraları çok iyi... (kum tepesi diye bi film)
* Sonra yan taraftaki yaşlı kadınlardan bilmeden uyuşturucu alıyorlar ve dağılıyorlar...


* Penny banyoda sakatlanıyor ve Sheldon onu hastaneye götürcek... çıplakta görüyor falan...
Sheldon: neden kıçında çorba yazan çince bir dövme var...
Penny: çorba diil, cesaret yazıyor...
Sheldon: Çorba sevgini böyle belli etmen de bir cesaret işi sonuçta...
- Nasıl gördün bakmayacağını söylemiştin
- Daha önce de söylediğim gibi bir kahraman her zaman dikizler...

Hastanede Rapor doldurma (Friends de joi'ninki de komikti)
Kaza nasıl gerçekleşti?''
Bunu zaten biliyorsun.
"Kazanın sebebi yapışkanlı ördek olmaması.''
(Banyoda yerde duran plastik paspas)
Pekâlâ, tıbbi geçmiş.
''Size hiç şeker hastalığı teşhisi konuldu mu?"
Hayır.
''Böbrek hastalığı''?
Hayır.
''Migren''?
Olmak üzere.
"Şu an hamile misiniz?"
Hayır.
Emin misin? Biraz şişkin görünüyorsun.
Migreni ''Evet'' olarak değiştir.
''Son âdet döneminiz ne zamandı?''
Sıradaki soru.
''Devam etmekte'' yazıyorum.
Pekâlâ, psikolojik bozukluklara geçiyorum.
''Başlıca davranışsal teşhislerinizi sıralayınız.''
''Örneğin; depresyon, tedirginlik vs...''
Tanrım, tüm bunların benim aptal kolumla ne alakası var?!
''Psikoza bağlı kısmi öfkelenme.''
Dangalak!
"Olası dikkat dağınıklığı"
''Benler, doku bozuklukları ve diğer cilt durumları.''
''Sağ popoda çorba dövmesi.''
- Migren'i evet olarak değiştirir misin?

Kampta korku hikayesi anlatılır ya...
Bu şekilde anlatırken, howard'ın kuzeniyle yattığıyla dalga geçiyorla...

Soft kitty, warm kitty, little ball of fur
Happy kitty, sleepy kitty, purr, purr, purr



S3B9
The Vengeance Formulation
imdb83
-7-

Sonu çok komik bölümlerden...

* Sheldon radyo programına çıkacak şaka yapıyorlar... o da savaş açıyor...

* Howard ilişkisini sorguluyor 3. date seks demek...
ama kız ön koşul olarak
bağlanmak istiyhor... Howard ikilemde kalıyor...

Ben hep farklı biriyle beraber olmak istedim
nasıl farklı
Ne biliim, transformerstaki megan fox gibi
ya da galacticadaki Katee Sackhoff gibi...
- Total Recall daki üç göğüslü fahişe ile bile daha çok şansın var...


Howard'ın hayaline sürekli Galactica'nın oyuncusu konuk olmuş... Bir kaç bölümde çıkıyor...


* Leonarda sürekli aşağılanıyor...
Pardon ben buradayım...

* Çamaşır yıkama günündeki Ganj Nehri tanrıları gibi...


S3B10
The Gorilla Experiment
imdb85
-3-

Penny fizik öğrenmek istiyor Leonard'ı etkilemek için:
Not defterin nerede?
Defterim yok.
Not defterin olmadan nasıl not tutacaksın?
Not tutmak zorunda mıyım?
Sınavlara başka nasıl çalışacaksın ki?
Sınav da mı olacak?
Sınav-lar.

Antik yunancadaki "fizika" dan geliyor...


S3B11
The Maternal Congruence
-7-

Bir kalp kasının büyümesi, diğer adıyla ''hipertrofik kardiyomiyopati'', kalp yetmezliğine. sebep olabilecek ciddi bir hastalıktır.

Güzel tespit: Newton ağacın tepesini hakediyor... Çü
nklü İsa yazın doğmuştur... 25 aralıkta doğan Newton'dur...

"Mutlu Newton'lar"

- Annen mi geliyor
- Evet
- Ne zaman
- Yarın
- Bunu bana ne zaman söylüyecektin
- Yarın...

* Narsistik kişilik bozukluğu... (aslında Sheldon ööle, Sheldon Leonard söölüyor)

* Leonard'ın annesi sonunda Raj ile Howard arasında eşcinsel bir ilişkiye neden olacak...
Raj güzel kadınlara konuşamadığı için Howard'ın kulağına eğiliyor
(sence dudaklarının kulaklarımda olması yardımı olur mu sence?)

- Penny babası göğüslerini tanımadığını söyleyince
Raj ve Howard: biz senin göğüslerinden memnunuz Penny diyor
Leonard'ın psikiyatrist annesi: Klasik gizleme çabaları...

* Motor ışığı esprisi: (evet üzerine bir etiket yapıştırmalıyım)

* Sheldon'ın Leonard'ın annesinin yaşadığı herşeyden ha
beri olmasının üzerine çok iyi gitmişler...

* Leonard, çay yaptım
- istemiyorum
- Kendime yaptım
- niye bana söylüyorsun o zaman
- sohbet başlangıcı olsun diye
- saçma
- ama bak sohbet başladı, yani başarılı oldum...

* En son arabada anlatılmak istenen ve tek Leonard'ın bilmediği anne - sheldon "uygunsuz durum" u geyiği...


S3B12
The Psychic Vortex

iki çift buluşması...
Kariyer planını bir medyumdan mı alıyorsun (kadınla dalga geçme cezası)

Sheldon'a seks teklif eden kızın acaip kontrapiyede kalması...



s3B13
The Bozeman Reaction


Hırsızlık

* Güvenli bi ev yaratma üzerine...
* kanadada bir yer en güvenli oraya gidecek orada da çaldırıyor bavulları...





S3B14
The Einstein Approximation
-8-

* Sheldon'un sıyırma noktasına geldiği salt bir sheldon bölümü...



S3B15
The Large Hadron Collision
-7-


Leonard isviçreye bilimsel geziye gidiyor... Yanında Penny'yi götürecek ... Sheldon atlıyor... Bölüm finali harika olmuş... Ben çok güldüm... Başlangıçtan itibaren tek konu çok iyi ilerletilmiş...

Ben üç tane tarihsel kişiyi söyleyeceğim sen de bunları ihanetin iğrençliğine göre sıralayacaksın.Benedict Arnold, Judas, Dr. Leonard Hofstadter.
Judas: iç savaş haini diğeri ingilizlerden bağımısılık savaşa sırasında hain...



S3B16
The Excelsior Acquisition


Sophie'nin Tercihi'ne gönderme:
İkinci dünya savaşı sırasında, Yahudi bir
kadın ve iki çocuğunu konu alan film,
Nazilerden kaçmak için, her şeylerini satarak sahte belgeler düzenleten Sophie'nin, büyük kaçışa az bir zaman kala 3 yerine 2 kişilik belge hazırlanabildiğini öğrenmesi ve belgelerden birinin yetişkin bir kadına ait olmasından sebepli, çocukları arasında yapacağı tercihi anlatır. Howard'da seçim yapmanın pek zaman almayacağından bahsediyor.

* Sheldon'ın mahkeme günü...

Yahudi olan:
Sheldon'ın mahkemesi mi Yoksa Stan Lee imza törenimi... Sofinin seçimi gibi diyor...

Sheldon'ın kibiri mahkemeye sökmüyor...

Dizinin bu bölümünün en büyük gag'ı: Orası Benim Yerim:


*** Bendeki versiyon a senkronize...



S3B17
The Precious Fragmentation
-3-

Yüzüklerin efendisi özel bölümü gibi


Bu bitmez işkence mi...
- Gerizekalı seviyesine getirdik... araba kullanırken o seviye de diilmiydik...
Bitmez Sabır:
SAdece müşteri hizmetleri şilkayet etmek için 2.5 saat müdürü bekledim
- Penny bana sex and the city'nin 5 sezonunu da izlettirmişti

Yüzük efendimis:


S3B18
The Pants Alternative
-5-

* sonuna doğru kar toplayan komik bölümlerden...

Genel bilim kurgu tespitleri

* Avatar'da saçlar birleşiyor cinsel ilişki sırasında
- eeee
- Saçlar onların cinsel organları...
- yani
- E abicim bunlar ata ve kuşa binerken de saçları birleştiriyorlar... Kuş ya da at olsaydım James Cameron'dan uzak dururdum....

* zirve bir narsist kelam:
- kendimle ropörtaj yapıp internete koyucam (tabiki sheldon)

* - ben hiç konuşma yapmam ki (sheldon ödül almış konuşma yapacak)
- hayır sen sürekli konuşursun... yapmadığın susmak...

* beni çiğ çiğ yiyebilecek insan kadar...
takribi 36 yetişkin 70 tane çocuk...
- eğer ihtiyaç duyarsak diye söylüyorum bu 70 çocuğu nereden bulabiliriz...

Penny: So, can we be your X-Men?
Sheldon: No, the X-Men are named for the X in Charles Xavier. Since I am Sheldon Cooper, you shall be my C-Men.
Howard Wolowitz: That is not a good name.

* soyunma odası komedisi


* Dün gece bana olanlarla ilgili konuşabilecek durumda mısınız
- evet
- ilk soru pantolonuma ne oldu?
- youtube'a bi bakmak istersin diye düşündük...
- daha küçük düşebileceğim an olamaz
- bir dakika bekle...
- gökbilimciler size ayın karanlık yüzünü göstermek istiyorum...



* Sheldon ile Leonard arasında Psikiyatrist hasta döngüsü tam tersine döndüğü sahne iyiydi...



S3B19
-7-

* Seks için: beden eğitimi hocamızın bunun için nefesimizi açtığımızı söyleseydi daha çok çalışırdık...

* (bilim kurgulardaki) dev hayvanları tartıştıkları bölüm
Sheldon: Dev karınca olamaz... kabuklarının ağırlığında ezilirler
Dev tavşan olamaz... solunum yapabilirler... ama onların testisleri penislerinin önündedir...

Sheldon'ı kart turnuvasında yalanıyla yendiği çocuk bowling'e gelmiş:
Örümcek Adamıma karşı Yeşil Goblin değil mi?Galileo'ma karşı Papa 5. Paul değil mi?
Firefox'uma karşı Internet Explorer değil mi?




S3B20

imdb80
The Spaghetti Catalyst

cinsel birleşme yapmadıınızdan bööle deme...





S3B21
imdb81
The Plimpton Stimulation
-6-

dr kaltak tavşan

Pencereler konvansiyoneldir... açık kapalı, yarı açık ya da yarı kapalı, hangi felsefi akımdan olduğuna göre değişir...

- araba arızalandı
arıza ışığını görmezden gelirsen
hayır benzin ışığını görmezden geldiğim için oldu...

* Benim suçum diildi (profesörle yattıkları durum için)
Sheldon: ne yani yanlışlakla düşüp kadınsal organlarının seninkilere mi denk geldiğini söylüyorsun...

* Cinsellik kısmının çığrından çıktığı sahne çok komik...

S3B22
imdb85
The Staircase Implementation
-7-




Sheldon, termostat 23 derece yapıldı diye kıyameti koparıyor...
Leonard: git cehennem'in termostatını ayarlar...
Sheldon: buna gerek yok burası cehennem gibi...

Sheldon ile ilk tanışmaya gittiği gün ordan ayrılan çocuk burayı terket diyor...
Zenci bir trans (kapıkomşuları) ben dr cooper diilim karşıdaki kaçık diyor...



ilk tanışma diyalogları:
- her konuda bir fikrin var mı senin?
- evet
- Her konuda haklı olduğunu mu var sayıyorsu
- bu bir varsayı diil...





S3B23
imdb85
-7-
The Lunar Excitation



ay izliyorlar:
ay yanığı olmamam için şemsiye getirmeliydim (Sheldon bazingaları)
Sea of Tranquality: durgun deniz (ay yüzeyinde)

- dostum artık rönt'e gerek kalmadı, internet çıplak kadın resimleriyle dolu
- yok ben karşı daireden dizi izliyorum...

* Leonard "Lütfen Beni Terk Etme" adlı küçük bir kasabada yaşıyordu bu sırada Penny "Hoşça Kal" adındaki bir adaya taşındı.

* Penny'in yeni ayısı: Aya nasıl bir şey gönderirsiniz ki... orada yer çekimi yok...

* Diziden bilgi, Eistain lazer'i kuramsal olarak yazmış...

- Apollo 11 in ay yüzeğine yerleştirdiği şeyden bi yansıma alıcaz...
Penny'is ayı: patlamayacağından nasıl emin olabiliyorsunuz?
- neyin lazer'in mi?
- hayır ay'ın

* Hey üç buyutla ha (gözlük takınca)

* Deney bu mu ekranda bir çizgi...

* Sheldon'ı eş bulma sitesine üye yapalım ... düşünsene dr frenkeştayn'a eş bulmak gibi...
- o kendine cesetlerden bi eş yapmıştı...
- Tamam bu da b planımız olur (sheldon için)

* bir insan davranışını yorumlamamı mı istiyorsun?

Pon Farr: Star Trek evreninde serbestçe dolaşan bir madde. Vücuda girdiği vakit her yedi senede bir kanın kaynamasına ve canlıların şehvetle eş bulma arayışına girmeye sebebiyet veriyor.
Sheldon'a internetten en uygun eş buluyorlar... Sheldon: çöpçatan siteleri tarafından
kullanılan algoritmalar tamamen saçmalık
işte biz de aynen böyle cevapladık... Bilimsel merakına n'oldu:
"yarısı yararlı şeyler için devam ediyor diğer yarısı size niye cevap verdiğimi anlamakla meşgul"

Sheldon: sıcak çikulatayı içinde sadece "r" harfi olan aylarda içiyorum...

jest mimik: tanımlamalı hareketler yapıyor:
15:21 alaylı bir şekilde burnumdan soluyup kollarımı kaldırırım...
18:24 yoksa herzamanki kibir dolu alaycı bakışımla mı

Sheldon'ın ruh ikizini buluyorlar... konuşma harika...

Hiç yorum yok: