Gece kıçının üzerine oturmadığına pişman aile komedisi


Date Night 2010

z710065200

* çift palyaçolu filmler...

* yanlış anlaşılmalar komedyası

* Klişe hikayeyi örgün bir şekilde anlatabilmiş... Senaryo orjinalliği bakımından düşük, komedi olarak vasatın üstünde bir film...

= Eyvah eyvah dişi er iki palyaço olma baabında ve her ikisinin en büyük gag'ı taksi sekansları olma baabında...

* Filmde uzun diyaloglar sonunda patlatılan:
Her şey tamam tek bir sorum var Flash Disk ne?
"Ve lütfen Üzerine bir şey giy"
türevi espriler çok iidi...

* Kitap Kulubü:
Regl olmak üzere olan afgan kızının dramını okumaları
Steve: kitaptan bir pasaj okuyor... Sadece kadınlar var...

* Ayrılmak üzere olan kadın arkadaş: 3 erkekle olmak istiyorum
- Ben ikisinle zor baş ediyorum... Ha ben iş hayatında sandım... Sen yatakta diyorsun...

* Sokak argosunda geriye düşmesi ve silah tuttuğu adamın buna gülmesi...
"pis pis bok" "eşşek herif"
ötekisi direk orrrrss!

* Çiftlere konuşma ve hikaye yüklemek... 3. buluşmaları ... kendini beğendirmeye çalışıyor falan...

* Takip sahnesinde çığır: birbirine önden yapışmış iki araba... Çok iyi iş çıkarmışlar...

* Göldeki bot sahnesi = Mr B. nin ototstop çektiği araç komedisine benziyor...

Hiç yorum yok: