whatever works

Whatever Works 2009
HEr nasıl mutlu oluyorsan

* İsmini uyduruyor... Bir kriket takımında oynadığını iddia ediyor
kız bu ilk söylediklerini unutmuyor ve her muhabbette bundanörnek veriyor ve ismini yanlış söylüyor

Bu piyon zehirli demiştim ... ona ellemeyeceksin

devamlılık... 10 üzerinden kızın puanı artıp duruyor

- senin hayatın anlamsılığı üzerine yaptığın tespitlerden dem vurmuştu
- bunun gecenizi mahvetmesine izin verme

* Şimdiki çocuklar için bi sürü kamp var... Yönetmenlik kampı bile var...
Bence toplama kampı olmalı... Hayatın acılarını anlamalılar

* Bu geceki rock grubu kötüydü
* Diğerlerinden farkı neydi ki

* Nobel' e aday olmuş... hangi daldaydı hayatım, film mi?

* Laf sokma mizahı kızın annesi ile boris arasında:

* En büyük yayın balığını yakalayanla evlenmesini tercih ederdin
* hayır yayın balığıyla bile evlense daha memnun olurdum

- Hiçbişii iyiye gitmedi diil mi? Hem de klise kasesine o kadar para atmıştın diil mi

- Hırısızlar arıyor olabilir
- ne çalacaklar prostat ilaçlarını mı?

* Bence insanların çocuk yapma lisansı olmalı... Yani sosis satmak için bile lisans istiyorlar ama çocuk için lisans... araba kullanmak için ,

- Entropi: Hiç bir zaman diş macununu tüpünün içine sokamazsın

- Nil nehri kenarında yeni ev aldım, piramitleri görüyor
- Tavus kuşu eti zararlıymış
- Çocuğu astek okuluna vermezsek mahvolucaz

* benden nefret mi ediyor (karısın aldırmış)
seni şimdi tanıdım ben bile senden nefret ediyor...

Dur tahmin ediyim...

hiç oskar kazanmadım , yankiizde de oynamadım..

Sanki bana Hzt Eyüp... Başına gelen kalmamış gibi anlatıyor... kadın...

- Resmin bütününü görmelisin
- Hangi resmin
- Bilmiyorum

Hiç yorum yok: