Hercule Poirot


Evil Under The Sun - Ölüm Oyunu
1982
imdb:67 (500 500 500)

* Çok klasik: en sonunda bir salon dolusu zanlıyı bir odaya toparlar dedektifimiz ve bir dizi zekice çözümleme ile katili bulur...

* Ben filmi izlerken en masumdan yola çıkarak katili buldum... Tadını çıkarmak için sonuna kadar izledim... Gene de beni şaşırtan şeyler çıkardılar... Abartı tesadüfler rahatsız etse de seyirciyi ve ya okuyucu şaşırtmak için biraz elzem gibi...

* Roman olarak bir çok zanlıyı bir araya getirmek başarı olarak adledilebilir , lakin öldürülen kişinin bu kadar insanın nefretini kazanmak için yaptıkları bana çok abartı geliyor... Daha yüzeyel sebepleri seviyorum bööle suç filmlerinde...

LOST'ta okunan romanlardan biri... Güneşlenirken biri öldürülmüş olması... Adada geçmesi... Tesadüf mü?... Bu lost daha kaç filmi romanı sömürecek merak ediyorum...

Bir de seyirciyle dalga geçiyorlar: bu canavar dinazor olmasın... Burası "jurassic park" diil diyor Nikki Paulo'ya... Sawyer silahları A-takımından aldıklarını söyler... Yeni teşhisimde bir süpermen filmi formatında dizi... Pervasızca gücü olan bir ada... Süpermen ööle dir ya sana başta onun ne kadar bir süper gücü olduunu bilmezsin... Aha da bu kadar der filmin sonunda apışır kalırsın... gereksiz güç verirler ööle çözümlerler....

* Buradaki Hercule karakteri Pink Panter serisinde gönderme yapılmış... Tekrar izlemek lazım...

Hiç yorum yok: