Dönemin Batman Filmi gibi tüm ünlüler var!


The Mirror Crack'd (1980)
imdb :61 (150 50 100)

* Film kendine gönderme ile başlıyır: bir salon dolusu insan şato ve katili söyliycek... film kopuyor ... Jane Marple (ilerde jesika fileçır olacak ) olayı çözüyor.. gene sol el kullanımı gene birinin sakat olması falan...

* Süper bir atışma iki başrol oyuncusu arasında :
-Her zamanki gibi güzel görünüyorsun.. Ama ışıklar normalden az da ondan sanırsam...
Biraz daha az olsa rehper köpek tutmamız gerekecek...
- Benim köpeğe ihtiyacım olduğunsa almama gerek yok.. o periğunla aynı lessiye benziyorsun...
- O muhteşem vücudunu koruduğun gibi üzerine biraz da ekleme yapmışsın hayatım ...
- Neden buraya geldin ki... Plastik cerrahi semineri isviçredeydi...
- ...
- Evet onu duydum ama bunun seninle ne ilgisi var!
- Lola hayatım biliyor musun aslında ben sadece senin iki şeyini sevmiyorum
- Neymiş onlar
_ yüzün !!!!

- o senaryo okusa parmaklarında nasır çıkar... yüzündeki çizgiler ööle derin ki tren bile geçebilir...

Rahip: Kadın oyuncuya kim karar veriyor.. yapımcı mı yönetmen mi
Rock hodson
Tony curtis: Onunla kim yatıyorsa

Astroloji: Bi oyunccum vardı astroloo ona bugün oynama yıldızlar barışk diiil demiş... gitim onabi binlik verdim ve sabah erkengel dedirttim... temizlikçiden bile önce girmiş ti setee

Hiç yorum yok: