Kim kime Dum duma...

Woody Allen Son iki filmiyle beni resmen üzdü... Hiç beğenmedim:

Casandra's Dream
imdb:69
Farklı bir sonu olsun diye kasılmış








Vicky Cristina Barcelona 2008
imdb:76 (2500 3500 5000)

Woody Allen

Rebecca Hall
Scarlett Johansson
Penélope Cruz
Patricia Clarkson


* Woody Allen'ın sinematografisi de ikiye ayrılıyor... Kadın filmleri ve bol gaglı filmler... Ben woody baba'nın bol gag'lı filmlerini seviyorum...

= Ünlü yönetmenlerin tatil filmleri... ridley scott

* Amerikan yaşantısında seks ile avrupada yaşananlar farklı olduğunu anlatan, avrupalı bohem hayatı tekrar tekrar öven filmlerden...

bu boşanma kimi bunalıma soktu söööliii BENİ

En iyisi Eski Filmleri kardeşim otur onları izle :

Take The Money And Run 1969
imdb:72
(1000 1000 2500)
z901070025

* - Hayatım hapisten ne zaman çıkacaksın?
- Bu gün neydi... Salı... tamam, çarşamba perşembe...
(parmaklarıyla sayar şu kadar gün sonra diyecek zannediyorsun)
10 yıl sonra

- Ona aşık olmuştum ve 15 dakika içinde evlenmek istedim... 1 saat içinde ise çantasını çalmaktan vaz geçtim...

* Annesiyle babasının bundan utandığından komik burun gözlük bıyık aksesuarı takmaları, 8 kişi zincirlere bağlı beraber kaçmaları...

Absürt komedisi:
İlaç deneyi olarak kullanıldığında ataistken bağnaz bir yahudi hahama dönüşmesi... yan etki olarak...

Hiç yorum yok: