This Is the End



This is The End 2013
imdb69

Seth Rogen, Jonah Hill, Michael Cera ve filmde oynayan diğer komedi oyuncularını ben genelde Amerikan Avam Komedi'nin oyuncuları olarak görüyorum. Bir çeşit Amerika'nın Recep İvedikleri, Kutsal Damacanaları, Kolpaçinoları vb Türk Avam sinemasının Hollywood dev bürçeli hallerini falan çekiyorlar...
Film 2013 yılının en iyi Hollywood Avam Komedisi
Örnek: Jonah Hill'in Şeytan çıkarma sahnesi ile Kutsal Damacana Şeytan çıkarma sahnesi arasında mizah olarak çok büyük farklılık yok...

* Bu tür filmlerde cinsellik tabusunu git gide daha derinden devirmeye başladılar.

* Filmin en güzel yanı oyuncular kendilerini oynaması, kendi hayran kitlesine göre kendi filmlerine göndermeler yapmaları... Bir de herkes bencil, iki yüzlü, şımarığı oynamış... Biz de bu rolleri kendi olup oynayan çıkmaz...

* Emma Watson'a kim tecavüz edecek tartışması filmin en büyük gaglarından...

* Amerikan Film Sektörünün bir takım rezilliklerine göndermeler var. Lindsay Lohan ile yattım, onun alkolik olmasından yararlandım falan...

* James Franco'nun Sanat tanımları komikti: Annen tuval'di baban fırça ve sen sanat eseri olarak dünyaya geldin...

Jonah Hill: Tanrım benim, Maneyball filminden Jonah Hill, Oskara aday olmuştum... bize yardım et...


Hiç yorum yok: