The Jerk

The Jerk 1979
imdb70 
1979

* Zenci bir çocuk olarak dünyaya geldim diyerek ve yararak başlar film...
(ritim tutamıyor, müziğe ayak uyduramıyor... zenci olmadığını öğrenince sebebini anlıyor) Bunu söylemek zorundayız, sen bizim evladımız değilsin, seni bahçe kapısında bulduk deyince zenci anası: Ne ben hep bu renkte mi kalıcam diyor...
Zenci anası, sen bir babun'un kıçı kadar kırmızı olsan da bağrıma basardım Navin diyor!


The Hudsucker Proxy filmi gibi Amerikan Rüyasıyla geçebildiğince dalgasını geçmiş... Burada gözlük tutucu ile zengin oluyor...
Bu kalıp saha sonra simpson'larda akıllara zarar sömürülüyor o ayrı konu!



* Ona verilen üç tavsiye ile evi terk eder: Tanrı çalışanı sever, Beyazlara asla güvenme, Hastalanırsam doktora git...

* Telefon rehberinde adının çıkmasına deli sevinir... Sonra sirkte çalışan erkek ötesi kadın sevgilisi kıçına ismini dövme yaptırdığında, Rehber daha çok insan burada ismimi görecek der... ama ismini rastgele rehberde bulan bir seri katil onu öldürmeye ant içer!

*
Benzin İstasyonunda:
-Tuvaleti kullanabilir miyim?
-Tuvalet sadece müşterilerimiz için.
-Ama benim arabam yok ki. benzin alamam.
-Üzgünüm dostum.
-Ah, çakmağımı vereyim, ona doldur. bu olur mu?
-Sanırım evet..






* (Navin, fena halde zenginleşmiştir. odasına gelen uşak konuşur)
- efendim, fakirlere yardım kurumundan gelen birisi sizinle görüşmek istiyor.
- hayır!!! benden daha muhtaç insanlar var; onlara gitsinler.
- ama efendim, onlar sizden para istemeye gelmişler.
- haaa?! tamam...


* Navin: biliyor musun? sen çalarken birden bire şu çılgınca fikre kapıldım. sanki bu trompetin ucundan içeri girip, burdan girip, bu düğmelerin arasından borunun ucuna doğru ilerleyip, tam dudaklarının oraya çıkıp sana bir öpücük verebilirmişim gibi geldi.
Marie: neden yapmadın peki?




Navin: üzerime tükürük bulaşsın istemedim.

* Bunun için iki kimlik fotokopisine ihtiyacımız var:
- Geçici araba ehliyetim ve Astronot Uygulaması giriş kartım... hiç bir zaman kabul edilmedim ama burada kimlik numaram var...




Hiç yorum yok: