Scrubs 1. Sezon

SCRUBS
SEZON 1
2001-2002



Birgün polikliniklerle ilgili bir dizi yazarsam Mutlak ve mutlak Mösyo Lavabo adında bir röntgen müteassısı koyucam... Scrubs diince de aklıma bu geldi ...

S1B1 My First Day (2001)
imdb:88
-9-

* Bu alelade bir gün diil... Bu benim ilk günüm...

* Elliot ismini söylediğinde E.T. deki E.T. yi kurtaran çocuğun isminden kelle Turk E.T. taklidi yapıyor...

ilk hayal: Kalçalar slow motion (onları kucaklamak istiyorum)

* Ben doktor Jeffrey Steadman ... Jeff diil!

Önceden yapıldı:
Parfümü üzerine mi sıkıyorsun yoksa parfüm dolu bir küvete mi giriyorsun?
=Woody Allen , tekrar çal sam: n'aptım parfüm şişesini kafanda mı kırdın...

* Beyaz amerikalı komadaki hastaya: "Ayzınhavır korkağın tekiydi" diip gardını alıyor...
(çoktan bilinci kapandı muhabbeti)

- Carla'nın işkencesinden sonra... - oouuv bu çok hoştu... - evet ööledir...

teknik: carlanın serum gidiyor mu tutuşu ve devamlılıkta buna dikkat edilmesi...
hemen ardından gelecek doktor sahnesinde soru sırasında sesin gidişi ve anlatıcı bindirimi harika...

Tylol denilen aspirin gibi bir ilacı ne dozda vereceğini şef doktora sormuş o da onu azarlıyor...
Kutuyu aç avcuna doldur, ağzına fırlat... ne kadarı ağzından içeri giriyorsa o kadarı ihtiyaç duyduğu dozajdır...

tıp budur evlat, çoktan ölmüş insanları hayata döndürmek...

ters köşe
üst mezenteri yetmezliği:
J.D. Elliot'a yardım ediyor ama Eliiot J.D. ye gelen hiç beklenmedik soru karşısında önce bilmiyorum diyor, ona sorulduğunda biliyor.... Kamyon geyik ile anlatılmış durum...



Çok uzun bir iğne ile mide sıvısının buşaltılması... (hemşire çağıriim diyor, Turk iğneyi sokuveriyor)

* çok ünlü oyuncuların olduğu bir filme gidip de hayal kırıklığına uğradığın oldu mu
- son zamanlarda filmlerde çok fazla efekt kullanıyorlar... - benim demek istediğim de buydu!

- Şekerim diil ben hemşire de diilim Steteskop'um var görmüyor musun_
Carla (steteskoplu) sakin ol, burada kadın olmanın zorluklarını bilirim...
Elliot: G-sting giyip dinlenme odasında sevişerek mi? (pis fırça yiyor)

* Biz cerrahlar iyiki maske takıyoruz yoksa hastalar yüzümüzü sürekli böyle görürdü:

ilk bölümde JD'ye drPerry ve Carla Bambi diyorlar...

epik bir söylem:
Kötü adamı tanımıştım pekii iyi adam var mı?







S1B2 My Mentor
imdb:86
-5-

çöb
* insan beyni bir tuhaf çalışıyor... Yıllarca hangi bileğimde olduğunu unutup saatimi kaybettiğimden dolayı panikledim...

* kulağındaki ritimle herşey sanki bir ritm içindeymiş gibi hissediyor...

YAnlış anlama:
hastaya günde kaç pakar içtiğini sordun mu
Hayır... - işte bu sendeki detaylara önem verme hastalığına bayılıyorum....
Sonra kendi sigara içmediğini söylüyor... Cox kızıyor...

- amerliyatlar nasıl gidiyor
Todd: fena diil ama yatak odamdakileri soruyorsan... oradaki operasyonlar tam bir harika...

hizmetli ile aram kötü gidiyor... Bu o diyor hizmetli acaip kaslı ve dövmeli adama...

- Dr Kelso buradaki hemşirelerle nasıl iletişime geçebilirim:
- Bak adın ne haltsa bir grup tatminsizle dalaşmana beni katma... umarım birbirinizi öldürürsünüz...

Gönderme Dark Veder:
Gırtlaktan ses çıkaran alettle oynamak...

Heyy o kanalı değiştirirsen ellerini birbirine dikerim...

" Days Of Our Lives " dr cox un hayranı olduğu dizi
Alison Sweeneya laf sokuyor silikon ama harika göğüsler diyor

Elliot Turk ile buzları eritmeye çalışıyor:
Fotoyu alıp) HEyy Morgen Freeman ile nerede tanıştım!
- O benim annem...

Elliot köpekten nefret ediyor diye hep önüne koyuyor... Ama içii doldurulmuş köpek...
Sehpanın üzerinde şaşırıyor... JD: Rowdy no! diyor... köpek yapmış gibi...
(şakalaşma kalıbı)

İki adet Turk alın ve hassas yerlerinize sürün... kim yazdı bunu...

Bir daha buraya gelmeyeceğinden emin olabilir miyim? yoksa taşınmalı mıyım?

JD öfkesinden patlıyor




S1B3 My Best Friend's Mistake
imdb:85
-7-


Öpüşme sahnesinde eğer hatun kişisi şaka yapıyorsa:

Şaka yapmıyorsa... üçleme espri...
birincisi evleniyorlar
ikincisi sevişiyorlar
üçüncüsü ikili ilişki...

Daha önce yapıldı
ŞArkı gönderme... Cheers'te

anjiyoödem: ciltte yaygın ödem... Alarjide görülür gelende
Ürtiker: deri döküntüsü... küçük ya da büyük kırmızı lezyon... Alarji de görülür...
Fletch

-uyuyorum . .. - Bla bla bla - beni hiç dinlemiyorsun diil mi?
- Jd sizin ona ne kadar yardımcı olduğunuzdan bahseder durur
- sanırım şu kulak fiskeleme olayımdan bahsetmiş...

Hemşire: bunu daha öncede görmüştüm... Cerrahlar hasta içinde bişiileri unuturlar
JD: bunu yapanı tanıyorum .. iyi bir cerrahtır..
Turk: ahantarlarımı gören oldu mu... Peki ya cüzdanı mı?

* - Dr cox
- Senin iyiliğin için arkamda bir başka dr cox olmasını diliyorum....

seyirciyi ters köşeye düşürmek
hipoglisemik hastaya iki kere insülin vermiş... O turk'un hatasını kollamaya çalışırken kendi sıçıyor...

24 saat içinde öpmez ise arkadaşlık bölgesine girmiş oluyor:
Kulübe hoşgeldin gibi bakıyorlar...

Klişe
unisex tip esprisi: En kralı Rat Race'te yapılmıştı...

soft mizah: açıcağı kaybettiğine inanamıyorum... ben de... bazen onu kaybetmek bana derin bir acı veriyor... (şişe açmak için çoktan başka yöntemler bulmuş)



S1B4 My Old Lady
imdb:93
-7-


Eliot ile Carla tartışıyorlar... Konu senfoni dinlemek... Eliot elit, Carla Avam muhabbeti... J.D. Karışmaması lazımken karışıyor... ve zaman makinesinde geriye almak zorunda kalıyor... Ama dayanamıyor gene karışıyor (kaderden kaçamazsın muhabbeti)

Süpervizör: Buraya doğumhaneye gelenler ve ufak travmaları dikiş atılıp yollanan hastalar hariç gelen hastalardan 3 tanesinden biri ölecektir... Ekran üçe bölünür, J.D. Turk ve Eliot hasta bakar... Gerilim var hangisininki ölecek... Heparin -Trombolit ikilemi (pıhtılaşmayı önler ve sağlar)
Göndermeler: 7. Mühüre gönderme
Daha önce yapıldı Woody Allen poker oynamıştı

Şunlar Aradı kalıp esprileri:

KAdınlar cemiyetinden aradılar abonelik yenileme formunu nereye göndereceklerini sordular
30'lardan aradılar.

Dr Cox ilk defa uzun bir trat atıyor...

Ne yani sanki ispanyolca bilen çok doktor varmış gibi... diyor cox direk ispanyolca konuşarak içeri giriyor...

JD'ninki firari... Turk'unki iletişime geçiyor (cerrahlar pek hastalarınla ilgilenmezler... kesmesi zor olabilir diye olabilir) Ters köşe... Hastayı ameliyathaneye götürüyor sanıyorsun (merak etme hiç acıtmayacak diyor çünkü) ama hastayı bovling topu olarak kullanıyormuş:

Ölümden korkma evlat... Biz sadece oyalıyoruz...

Tuğla esprisi (kadın ölmek istediğini söylüyor...)
ardından kalemimi alabilir miyim muhabbeti :)

- hemşire beni traş etti
- hey bunu ben söölemedim... sanırım senden hoşlandı...

Bucket List var filmde (hoş bir sahne)
Bunu evet olarak işaretliyorum ve bir dil öğreni de işaretlemiş oluyorum...
Sen kendin için ne yaptın ki... git bi kaç kere çimlere yayıl...

* Helaluuyaa 'nın söylenildiği filmler: Shrek2



S1B5 My Two Dads
imdb:87
-9-


üç sarmal konu
birincisi: Elliot'ın sihirli göğüsleri
ikincisi: JD'nin Jeday olma muhabberi
üçüncüsü: Turk'ün kıç kutusundan bir hediye vermesi...


Bir erkek çocuğu daha ne görmek ister ki?
Aileler yarışıyor muhabbetine giriyor
1oo kişiye sorduk "Boobs"

Hizmetli çatışması: HApşuruyor (ne yani amonyağı fazla mı koymuşum)
Bu bir!
Bu iki... Bu dört
-Heyy bu üç etti ... - Bu beş...



Yalaka doktor muhabbeti...

çok güldüm: bu senin lafına benziyor

Çok güldüm: Ne kadar içti
- Neredeyse bi bira!

Bölümün gözde esprisi... Tekrarlanan espri:
Kayıp Eşya kutusu yoktur... Kıç kutusu vardır:

Golf bölümünü slapstiklerle süslemişler:
Japon Foto hillesi esprisi...
İlk vuruşunda köpek olan doktora nişan alması
sudan çıkamaması... golf direğinide çarpması...


* Çocuk gibi ağlayacaksın di mi şimdi mizanseni , mimiği iyiydi:

Mizansen Star Wars
Sanki benim ruhum için kavga ediyorlardı






S1B6 My Bad
imdb:86
-7-


Dişçilere gidersin ağzında o şeylerden olur ve sana soru sorarlar onun gibi oldu

ii tespit:
Psikoterapi parası derdinden daha çok olanlar içindir...

Eli süpergeli Kaynana:
Seks yaptığımızı bilmesi gerekmiyor
ingilizce anlıyor
Neden tercüme ediyorsun
Senin ispanyolca bilmediğinden

Dr Cox Tratları:
Dr Kelso: Doktor senin için iyi bir çözüm buldum gemi seyahatı... düşünsene gemide herkes sana doktor diyecek... Hem belki Charo ile de tanışma şansın olur...

Dr Cox: Şansın varken tadını çıkar Bobby, ŞEytani cinin dileğini yerine getirir de ben yok olursam buralarda didişebilmen için kalan tek kişi kendin olacak ve sen gerçekten bu kişiyi tanıyınca tanrım öyle bir çığlık atacaksın ki, şeytan uyuyabilmek için seninle imzaladığı kontratını yırtıp atmak isteyecek

Dr Kelso: Şu heyecanlı ve küstah hallerin yok mu? Sanırım en çok onları özleyeceğim...

süpriz geçişi bir harikaydı... Arkasında karanlık oda... dönüyor ve ışıklar yanıyor...

Birisi öfkelenecekse yanında durmamak lazım en yakınındakine patlar:
Öfkeyi yansıtma ve zincirmeyi kullanmış... ama dönüp dolaşıp bunda patlıyor...

mizansen: Nooooooo! anlamıyorsan yavaş söyleyeceğim...




S1B7 My Super Ego
imdb:86
-5-


Başında Elliot'ı hava bastığı mizansen ii

Sedye üzerinde onun tahtını sarsan yeni bir inturn geliyor...

Benim de sıkı kalçalarım var....
HEy onları neden hiç getirmiyorsun

Eliot artık tırlatmayacakmış
hemşire gülmeye başlar
Sanırım sarhoş (çok güler)

en güçlümüz sanıyordum... bizden daha zayıfmış...

- sen aptalın tekisin
- bu kadar mı?
- Merak etme zamanla bu seni yiyip bitirecek...



S1B8 My Fifteen Minutes
imdb:86


Öğle yemeği için stiptiz bara gittiğimize inanamıyorum
2,5 mil uzakta iyi hamburger yapan bir yer olarak görüyorum


Kameralar karşısında fantazi:
Neden kendi fantazimde sen Batman'sin ben ise Robin'im
Kes sesini ... Alfred de olabilirdin (uşak kıyafetine dönüyor)

Orada kameramanın hayatını kurtarırlar...
Cox ona bundan dolayı "süpergirl" diyor...

ikinci konu: Carla'nın arkadaş listesinde Elliot yokmuş...
üçüncü konu: Cox değerlendirme raporu yazacak...

Daha adımı bile yazmamışsın...
John, Johny ... işte J ailesinden bişii ... ama hatırlayamıyorsan hemşirelere sorabilirsin...

Looser Hukukçu: İşe başlamadan önce saçım vardı... Tabii eşim ve çocuklarım da... Ama sizin gibi kıdemli biri olmadan maaşıma zam alamam...
Kelso: Yapamam
LH: Elinden geleni yaptınız...

Biraz ilerliyor ve değerlendirmesi için zamanı olmadığını söyleyen Dr Cox kanepede yatarken yakalıyor... Hemşire ile pembe diziyi tartışıyor...
Dr Cox siz hep burada mıydınız?
Hayır kanepa kapısından girdim

Sanford And Son diye bir dizi var zenci dizisi...
ters köşe... JD tam ona billboard u gösterecek ... Turk'un bu olaydan kelle muzdaripliğini anlatıyor.... üniversite kapağını hatırlıyor musun... Evet seni kapağa koymuşlardı... İki kere... (zenci olduğu için üniversitenin demokratik simgesi yapılmış... başka zenci bulamamışlar gibi bişii)

Beni o kadar kızdırdın ki kendime zarar verebilirim...

Hiç bir şey yapmayan birileri olarak yeterince yüksek maaş alıyorsunuz... sorunuz varsa ipimde bile diil...


S1B9 My Day Off
imdb:87
-5-


Mr Smooth - Timsah gibilerine söylenen bir argo
Ters Köşe: Cox babam diyor ... Hocasıymış... Ama J.D.'nin Cox'a yaptığı gibi bir bağ var ve onun çocuk gibi dikkatini çekmeye çalışıyor... (Dr Cox kendi süpervizör hekiminin yanına geliyor ... kliniğe yatmış...)

Şişko Albert esprileri gibi
(7/11 gibisin hiç kapanmıyorsun)

* HEy birisi JD ile ilgilensin... Adam sabaha kadar ağladı...
- Teşekkürler Turk (sitemkar)
- Yani tam bir erkek gibi duvarları yumrukları...

Elliot'ın haşin muayene ettiğini ve ellerinin buz gibi olduğunu öğreniyoruz

Mizansen: Tekerlekli sandalyenin arka tekerlerinde durmaya çalışmak
Mizansen: Ben Deniz Aslanıyım diye pipetlerin burnuna sokması...
Mizansen : yumruk sahnesi fena diil...
Düşünen adam gene yanlış dizi muhabbeti...

Ters köşe
Karım yemek yapmıyor (adam çok yaşlı karısını da yaşı büyük diicek sanıyorsun) çünkü 22 yaşında

Ben de kendime dokunulmasından nefret ederim... Sevişirken bile!
Connecticat'ın neresindensin?


S1B10 My Nickname
imdb:86
-5-


Banktaki sandeviç Yeme kavgası
Sarışın hasta ile Elliot'ın samimi olması
Dr cox sahte gülümseme ile onlarla konuşmaya çalışıyor (kablolar ve kutular)
Sanatsal bir sergi ve Turk gitmek istemiyor: "siyah beyaz fotoğraflar var ve hiç göğüs yok"
Hemşire Doktor ilişkisi... Başlarda onlar çok şey bilir ama daha sonra üstüne çıkarsın...
JD ile Carla arasında soğuk rüzgarlar esiyor...

Epik bir espri var...
O an herşey durur esprisine bi oyuncu kendini kaptırmış gibi yapmaları...

Hizmetli buna Scooter lakabını takıyor...
Dizinin finalini bununla bağlıyorlar Cox buna scooter diyor....

Mizansen JD'nin iki parmağinı ıslatarak kaşlarını düzeltmesi

JD'nin herşeyi yapması ama çağrı ciğazına komik bir melodi yüklemesi
Cox onu profesyonel olacak mısın lan sen diye boks torbası olarak dövüyor...

Todd ile çakmaktan kurtulmanın tek yolu ona seks'i çağrıştıracak hiç bişii dememek lazım:
Nasılsın JD
JD şööle bööle bağbında düz elini sağa sola hareket ettiriyor
Heyy ben de dün bi hatunla arabanın içinde aynı bööleydim... (araba gıcırtısı sesi)
Bunu hakeetti
(Tıpkı Turk'ün yağmurda da o bankta yemesi gibi KElso bunu hakketti diyor)



S1B11 My Own Personal Jesus
imdb:83


Hala zevk aldığım bir takım ritüeller yok diil:
Hemşire Tisdale'ın 9.15 kahvesi almaya gelişi gibi

Dişleriniz kaşındığı için size Vicodin veremeyiz
(diziler buna bayılır 2halfmen niptuck)
Morfine benzer bir ilaç bağımlıları var
Türk'ün inancı olduğunu öğreniyoruz ama bu bölümde bunu kaybedip tekrar buluyor... (JD bi hasta yakınlarına kötü haberi verecek .. hastaya yaklaşıyor bir rock starı gibi karnına vurup onu diriltiyor)

Tekrarlanan espri: Bişii sööle ... Gerilimi düşürmek için herhangi bişii diyor ve patlıyor:
-Slip Don

sen onu ilk senesinde görecektin (ben doktor olmak istiyorum)
Gülmeye başlıyorlar Cox'unki öfkeye dönüşüyor... JD: Sanırım hepimiz bunun doğru olmadığını biliyoruz...

Bir belgesel havasında iğrenç gerçekleri anlatmak:
Doğum sırasında: %80 yırtılacak olan vajinanın başında 10 yabancıya, sıçtığını işediğini ve osurduğunu gösterme ihtimalin yüksek...
Kadın kocasına dönüp: Sen yapmalısın diyor..

Kendini kurtarma yalanı:
Bebeğin saçlarını traş ettik
DrCox ve eşi aslında o arkadaşları çifti sevmiyorlar:
Anne ve babasının bu kadar çirkin olduğunu bilse bu bebek bu kadar sırıtmazdı...

Turk'un tekrar inancına kavuşması





S1B12 My Blind Date
imdb:85
-5-


47 tane yoğun bakım hastam var ve bunları 12 saat yaşatacağız gerilimi
* O takımın Hagisi... o konuşurken susacaksın... (bişii diyor ve fırça yiyor)

* JD "seni kollarım Maverick" Top Gun'dan bişii keşfetmiş paylaşmak istiyor... şu E.Rdaki Goose, TopGun da da oynuyormuş...
kayexalate: akut böbrek yetmezliğinde kullanılan bir ilaç
Perikardit: Kalp zarı iltihaplanması

* işini doğru yapmazsan (idrar tahlili) senin böbreklerinden birini alır ve ona veririm...

* Niye sürekli rüyalarında ben varım evlat... bu hiç normal diil!

Mizansen.: iiiıııghh BU sesi çıkardıığımda yalan söylüyorsun demektir...
hemen ardından: help me ler geliyor...



S1B13 My Balancing Act
imdb:83
-3-


Kelso'nun korkutuculuğunu alıyor zevk için ve iyi olduğundan iade ediyor Cox

Ters Köşe: Kuku hastalığı olabilir... SAdece Yeni Ginede görülen bir hastalık mu
HAsta: Geçen hafta yeni gineden geldim... JD: Gerçekten mi?... HAsta: Hayıırrr

Deyim: At nalı duyduğunda aklına At gelmeli Zebra diil

Benim bile kendim gibi olmak istemediğimin farkında diil misin?

Erkek ilişkiyi o anda tutar kadın ise geleceğini hazırlar...

Elliot'ın soğuk elleri muhabbeti devam...

S1B14 My Drug Buddy imdb:86

Cox ile Turk aynı işeme zamanlaması olduklarını fark ediyorlar:
Penisine bakınca: üzerindeki yazıyı okuyabiliyorsan çok yaklaşmışsın demektir...
- Carla aralarını yapmaya çalışıyormuş ilerde bu yazarların ellerinde patlıyor Carla Turk ile Cox arasındaki mücadeleden bi habermiş pozisyonu yaratılıyor -

Bu hastayı ne zaman yollasam bana geri getiriyorsun
(Sen köpek misin diye başlıyor bir de kelama)

Cat Fight: cesaretimi kullansaydım ayakkabıların kötü derdim
Sakın onun seviyesine inme!
Sen de bu kahküllerle maymuna benzemişsin

Penis prensibini uygula... Hangisi ile yatmak istiyorsan ona hak ver...

Otorite ve herkesin nefret ettiği kişi ile bi şekilde bağımlı olmak ... diğerlerinin öfkesini çekmek...
onlar görmesin diye saklanmak...
Yurtan seslerde var: sipsi ile çöm ilişkisi: koroya giricem diyor mesela... yardım et hatun var!

Bunu bekleyeceğim... Dostum o zaman sana bir kitap getiriim çok bekleyeceksin...

VEEEE JD ile Elliot sevişir!

S1B15 imdb:89
My Bed Banter & Beyond
-5-


Niçin doktor olduğuna dair sosyal araştırma muhabbeti...
Mizahi Belgesel Filmler = Hanry Sally, Spinal Top, Michael Moores, Religious
Carla: kimse yastığımın altına 180 bin dolar koymadığı için hemşire oldum.. hem tüm işi biz yapıyoruz
Kelso: babam 3 çelik fabrikası yeni kuruluduğunda bir tabela astı ve bebek doğurtturup biraz dikiş attı para vermeyenlerden kazak ya da şalgam alıyrdu.. pislik herif....

Erkek için skor önemlidir esprileri
Geldiğin iyi oldu tıp fakültesinden beri 4 te takılıp kalmıştım...
Sevişirken gülümsemiyorsun daha çok yüzün ekşiyor..
Ee sen de hep şaşırıyormuşsun gibi bakıyorsun..
evet dört kere şaşırdım zaten....

Söylediklerimi farklı bir ses tonuyla tekrarlama... (mizansen)

Filmlere Gönderme:
Daha önce bööle garip bir durum yaşadın mı
-Bu filmin adı ne - Temel içgüdü babaanne!

Arkadan liselik önden müzelik (hatun sınıflaması)

Tıbbi espri: sizden dışkı örneği almalıyız... ama tahlil için diil... robotuma yemek vermem lazım da...
Tavuk kostümü komiktir... büyük telefonlar ve ALF komiktir...
Büyük tlefon mizanseni:

Waav her zaman kadınların tarfını tutacaksın çaylak... bu sennin için zor olmalı...

Sana saygı duymasaydım seninle sevişmezdim.. ok.. sevişirdim...
Neden bütün arkadaşlarımı bir odaya toplamıyoruz böylece seninki ,le tartıırlar..

Flaşbeklerle anlatmışlar... Bir ilişkinz var mı osrusuna ikisi de hayır dedikten sonra ilk gün sonunda ilişkyi sorguluyorlar....


S1B16 My Heavy Meddle
imdb:84
-5-

Dr Cox'un manik depresif günü!

Sen basketbol oynamazsın ki... stresimi atmak için buradayım... topu tutamaz... ötekisinin kafasına top gelir ve düşer... iyi diilsin .. şimdi iyiyim...

* Kız meselesi mi.. evet nereden bildin.. sen bir kızsın ve bir sorunun var gibi duruyor...
Dr Cox ona bir kızmış gibi sesleniyor
JD: Ben getirmeliyim çünkü ben bir kız çocuğuyum
Cox: Franklin duydun onu sööle
Franklin: o bir kız çocuğu
Cox: Aferin benim oğluma (onu da köpek gibi seviyor)

JD: Lise öğretmenin vefat etmiş...
Turk: Nasıl hissediyorsun
JD: Lise öğretmenimden daha iyi...

Dr cox inanılmaz şekilde ortalığı dağıtıyhor
JD: bunlara ihtiyacımız yok...

JD ben yatmaya gidiyorum
Turk: elliot sen onunla gitmiyor musun
... espri için erken haa..

Todd: ben de seksi bir iç çamaşırı giydim... görülmüyorlar

Barmen: sanırım bana 53 dolar borcun var
JD sanırım param diğer tulumumda kalmış... (pijamayala bara gelmişler)

-evime geldi
- benim de evime geldi
-benim düğünümü mahvetti
- anneler gününde anneme gitti....

Ted looser replikleri: Neler oldu birden gözlerim karadı da

Çatıdan bişiiler atmak

Scrubs ta geçen film adları:
Red Down




S1B17 My Student
imdb:84 -5-

Ciddi bir ters köşe yazılmış... intern dağılımı ve sonuçları tamamen tersi yaşanıyor
JD internüne doktorluktan soğuturuyor... Arkadaş gibi başlıyor... Olmuyor...

JD Turk ve Elliot çok mutlular yeni internler gelmiş...

Turk: Boştayım boştayım biri ona pas verir ve basketini atar
Elliot: hey bu mükemmeldi...
JD: şşşş! Bişii büyütmessen daha havalı olur...

Mizansen: Hey sen dedikleri adamı tanımıyor Eliot ve o sırada JD nin mimiği iyi

DrCOx bu üçlüyü gördüünde: The Mod Squad da geldi diyor

ŞEytanın en büyük hilesi tüm dünyaya var olmadığına inandırmaktır

Klişe: Dinle hemşire Elliot'ı arıyordum... Benim (Tam bi inturn çıksa da canına okusam dedikten sonra) HAsta traşı veriyor... doğal kızılmış... (

Sadece küçük bir hata... evet küçük bir hata ama üst üste toplayınca bir milyon tane ediyor...

HEr hata yapan biri gibi onu herkese anlattım ... (üst üste anlatma sahneleri)
Kızlara çıkma teklif etme konusunda bir sorun yaşıyorsun
hey bebeğim benime bişii içer misin? .. hayır... gördün mü bööle bir problemim yok...

Bundan sonra bana bir iş vermeden önce bunun nesi eğlenceli olup olmadığını önce bir kendine sor... Böylece zaman kaybetmeyiz...

Elliot'a verilenin Elliot pislik olsunda canını çıkarıyiim diyor... Ona verilen Hastanenin ortaklarından birinin oolu.. ukela... Babasına durumu anlatacağını söyleyince köpek oluyor..

* Aslında erken bir bölüm bu intern gelmeyi erkende almışlar... İlerde daha iyi bir başlangıç yapıyorlar...


S1B18 My Tuscaloosa Heart
imdb:82
-3-



Doktor hasta ilişkileri
Hello Number 2 ... Hello Number 1
Bir başka hasta ise tam bir bela çıktı... JD onu iplemedi ve adam öldü... Kurula hesap verirken idam mangası karşısında gibiydi... Burada da ters köşe kurup direk iplemiyor olayı JD üzerine gidiyor


Dr cox, karısı ile genç sevgilisi arasından karısını tercih ediyor...

TV zaplarken: Bi yerlerde göğüs gösteriyor olmalılar...

Cox'un karısı eve geliyor... "kapıyı kitlemelisin dışarda çok tehlikeli insanlar var"
Cox: Şu anda içerde çok tehlikeli insan var...


S1B19
My Old Man
imdb:84
-5-


Makaleleri yayınlamış... Ve konferansa davet edilmişler acaip üzgünler...
JD niye üzülüyorsunuz ki!... Ailelerimiz geliyor!

Bir sonraki sahne:

Ama tam tersi oluyor JD nin babası geliyor...
Ne derler bilirsin erkekler göğüslere bayılır:
Biliyorsun... güzeldi... İşte bu dayanılmaz JD odasına gidiyor...
Yellenme konusunda bir kuralınız var mı?

Aileler hafta sonu mu: JD ve Elliot'un çocuklukları...

Cox: Bak JD sana tıpla ilgili bişii sormuyorsam bil ki cevabını istemediğim bişii soruyorumdur...

Carla annesinle tanıştırmadığı için Turk' kızgın... Elliot direk ne zaman gideceklerini soruyor

Hizmetli: babama hakaret mi ediyorsun... Şimdi çizmeyi aştın işte...
JD: bunu özlemişim! (aralarındaki bu muhabbeti)

Kelso: sen aptal mısın
JD: Hayır hayalperestim



S1B20 My Way or the Highway
imdb:86
-7-

Turk herşeyi bir rekabet haline getiriyor

Eliot'a yakışıklı hasta
Hasta: Doktorum sen misin... Pantalonumda sana ait bişi var... bu diil... şu an pantalonum altımda diil yanımda burda cebimde doktorum bir not yazdı da....

HAsta (Elliot onu öpünce: sen benim hayatımda gördüüm en iyi doktor olacaksın)

cerrahlar medikaller çatışması

Güzel kahve yapan hemşire kovulur.. cox mücadele eder geri gelir ama b: adını bilmediğinden kelsonun oyununa gelir...

Süpervizörler tekerlekli sandalyede cerrah ve medikal yarışıyrlar.
Cox: evlat birinci gelmez sek yarın işe gelme
cerrah: Turk onları yenmek diil rezil etmek istiyuorum..



S1B21 My Sacrificial Clam
imdb:81
-4-


Yen arkadaşın nasıl göbeğinden bahsediyor...
Hepatit B hastasından şirınga buna saplanıyor...
doktorlarla dolu bir koğuş
- ne bu golf arabası kazası mı..
- yaklaştın konferans...

Avukat : (Kelso) Bizim için onun işini bitirecek birini tanıyorum..
JD güler avukat güler: Avukat: bir tek aramama bakar...

- Doktorlar ..
- doktor.. buna bayılıyorum...

personel doktorlar ve hemşireler onu bu yaptığından dolayı terk ediyor... en son kendisi kendinden uzaklaşıyor ii di
Kendi onu terk etmesi! başını sallayarak

duygusal bölüm.. hasatalık kapacam korkusunu devirmesi
tıp fakültesindeyken bize fedakarlık yapacağımızı söylemişlerdii
elliot sevgilisinden ayrılıyor...

S1B22 My Occurrence
imdb:91
-8-

Jordan'ın kardeşi Cox un samimi dostu eline tahta saplanmış geliyor... Ve JD bunu gördüünde bayılıyor...

* herhangi bir aktrist söyle hangi filmlerde çıplak gözkzüktüğünü JD sana saysın...

* merhaba denen kısmı atladın...

* sen ve cox boşandığınızda beni bir tercihe bıraktın.. ama sen benim kardeşimsin..

* yarışıyorlar...

* eşim gittiğinde hobini de mi aldı... intikamı acı olmuş....

* kağıt çekiyorsun ve alnına yapıştırıyorsun güzel oyun.. başın belada sotum diyor ama üç çekmiş...

hematolog:
hatalıyım diye mi düşünüyorsun yoksa hatalı olmamı mı isterdin

fotoğraflar güzel...

Bu kısım hayalmış ters köşe... gerçeği söylüyor....

Hizmetli o bilgileri günlüğünden öğreniyormuş... iyi bir final

Carla: sen de o göğüs delisi erkeklerdensin diil mi?
JD: Efendim?
Carla: senin benim göğüslerime bakarken gördüm
JD: Bu hayatımda duyduğum en rahatsızlık veren konuşmalardan
Carla: Onlara dokunmak istersin diil mi?
(carla bişii örnek olsun diye anlatıyor)

S1B23 My Hero
(22nin Devamı)
imdb:91
-7-




Hasta önlüğü giymelisin
insanların kıçımı görmesini istemiyorum

* Güzel bir poker yöntemi herkes bir kağıt çeker ve alnına yapıştırır...
kaybedenler su içebilir... Büyük küçük muhabbeti... Çok komik olabilir... Fondipine...

Hizmetli JD hakkında her şeyi bilmesi
dosyamı okumuşsunu... ilk öptüğü kızın ismini biliyor...

Voice Band muhabbeti burda başlıyor...

Tüm stajerlerlere değerlendirme kağıtlarından vereceğinizi söylemiştiniz
aynı anda diil tabiki Elliot






S1B24 My Last Day
imdb:90

JD aynalarda insanlarla olan ilişkilerini sorguluyor...
kim ne olduğuna dair güzel bir sahne... Karakterler ve söyledikleri...

Evli çiftler tartışırken yanlarından kaçmak ama yakalanmak...
bir sonraki avları diğer hemşire... ayağından çekelerkenki geçiş çok iyi

siyahi şişman hemşireye isa muhabbetini yüklemeye başlıyorlar

D coxtüm yaptıklarınızdan dolayı size bir yemek ısmarlamak istiyorum
tamam...
iyi benim işim... heyy hey hey... bak seninle yiyeceğimi mi düşünüyorsun...

Dostum ağlamak işe yarasaydı karımın yeni bir arabası olurdu

Dizi içine gönderme
Birinci bölümün tekrar hizmetli kapıya bozuk para mı sıkıştırdın
belki ataç sıkışmıştır....

Birinci sezon Dr Cox tarafından kanlı hediyelerle bitiyor...

Başı sonu bir sezonu özetler gibi... iyi bir bölüm...
iyi bir sonuç paragrafı


- SON -

Hiç yorum yok: