19 eylül Cuma TV de sinema


I Am David - Ben David 2003
imdb:71 (1000 500 500)
z501070005
Ben oyun ben buyum filmleri baabında = I am Sam
TV8 21 00

Çekoslovak mı macar mı bi film vardı toplama kampından kaçan yahudi bir çocuk... Ona benziyor!

filmin hikayesi -ekşiden -
bir alman subayı, aşık olduğu evli bir bulgar kadının ailesinin dağılmasına neden olur.kocasını öldürtür, tek oğlunu da başında olduğu çalışma kampına kapatır.kadının danimarka'ya kaçmasını sağlar.david annesi ve babasının öldüğünü sanmaktadır.kampta, ona kendisi gibi tutuklu bir bulgar genci yardımcı olur.bir gün david komutanın masasının üzerinden bir kalıp sabun çalar.komutan bu sabun hırsızını yakalayıp kurşuna dizmek ister.tüm mahkûmları sıraya dizer ve hırsızın ortaya çıkmasını söyler.david tam yakalanacağı sırada arkadaşı sabunu david'in elinden alır ve sanki kendisi çalmış gibi komutana bakar.bu ölümün ardından david, komutanın yardımıyla kamptan kaçmaya karar verir ancak komutanın tek şartı vardır: david, yunanistan, italya ve isviçre üzerinden danimarka'ya gitmelidir.david'e danimarka'ya ulaştığında açması koşuluyla bir zarf verir.bir de çantanın içine biraz ekmek, bir pusula ve sabun koyar.bu yolculuk çeşitli insanlarla karşılaşarak david'in annesine ulaşmasına kadar sürecektir.david yol boyunca hep kötülük göreceğini, herkesin onu alman askerlerine vereceğini düşünürken italya'daki bir fırıncı hariç, yoluna çıkanların hepsinden karşılıksız sevgi ve yardım görür.

The Perfect Storm (2000)
imdb:62 (2000 2500 7000)
z502060070

Kanal 1 saat: 21:00

ekşiden
"butun kliselere basvurulmus film. birbirinden nefret eden iki adamdan birinin digerinin hayatini kurtarmasi sonucu gelisen kardeslik ortami. belki ben olecem ama askim olmeyecek tripleri, ne ararsaniz var"

deniz tutanlar izlemesi

Gemi felaket= Titanik ... Das Boot... Fırtına felaketi = Hortum

- Christina... Christina beni duyuyor musun? Beni duyup duymadığını bilmiyorum fakat yine de seninle konuşacağım ... Seni ne kadar sevdiğimi biliyor musun? Seni görür gürmez sevdim, seviyorum ve daima seveceğim... Elvade demiyorum... Sadece seviyorum diyorum sadece seviyorum...

Scenes From A Mall - Alışveriş Manzaraları
imdb:49 (100 50 200)
z500145002

Goldmax 20 00
Goldmax2 22 00

Scenner ur ett aktenskap - ismi cismi bu filme gönderme... (Ingmar Bergman'ın "3 ayda yazdım, 4 ayda çektim, ama bütün bir ömrün deneyimini kullandım" dediği isveç televizyonu için çektiği film 7 bölüm halinden yayınlamış)

Komik : film boyunca Woody Allen'ın kocaman bir sörf tahtasıyla dolaşması.... Bette Midler'ın evlilik dışı ilişkisini anlatırken Woody Allen'ın umarsızca koca bir kutu suşi yemesi...

tam zıddı baabında: = Before Sunrise - Before Sunset
benzerlik = Seinfeld'in otopark bölümü

* bardağı taşıran son damla komedileri = peki ya bob!

Woody Allen'ın ikinci Bergman göndermesi... 7. mühür'ü hicvettiği bi film oyunu var... Bu ise

Hiç yorum yok: