Karlar Düşer... Düşer düşer ağlarım...


THE BiG WHiTE

Film sıradan birinin sıradışı kararının onu mafya, sigorta şirketi ve yalan dünya ortasında bırakmasını anlatan bir Fargo varyasyonu... Hatta filmin adını keşke Fargo2 koysalarmış... Mafya elemanlarının rehine önündeki şaklabanlıklarına da Sinema Üst Kurulu bir "dur" demeli... Filme dair iki orjinal şey: Sigorta Şirketinin acar dedektifinin işini ciddiye aldıkça komik durumuna düşmesi (ve sürekli kayarak düşmesi); ikincisi Holly Hunter'ın çok orjinal bir hastalığı güzel canlandırması (çocuk kalma sendromu).

z505065150

Beni Güldüren Dialog:
Sigorta Dedektifi: Bunu niye yaptın... Bi açıklama istiyorum...
Robin Williems: Tamam... Karımı seviyorum... Ve sevgi herşeyi...(yumruğu yer)
Sigorta Dedektifi: Şarkı sözü duymak isteseydim gider salak bi popçunun albümünü alırdım... Senden bunları duymak isteyen kim he.. kim?

* Yurttan seslerde Ranza sahnesini kullanıleybıl... Ranzaya dair ii bi sahne...

Hatırlattı:
Fargo'da adam bi çanta dolusu parayı gömerkenki sahne çok komikti... Sonsuz aynı manzara... Bu filmde de adam paraları kar montuna yerleştirmesi güzel bir çözümlemeydi...
Artı sonlara doğru karların ortasından arabayla giderlerkenki helikopter çekimi fena diildi...

En iyi kar kara filmleri:

Fargo

No Body's Fool

The Big White

Bunlara çok benzeyen bir film vardı... Uçak mı düşüyor ne... Bi aile babası karlar içinde parayı buluyor... SOnra çatı katına mı yerleştiriyor... Bööle bişii di o da acaip benziyor ...

Animayon: The Ice Age I
The Ice Age II

Yerli:
Katırcılar

Hiç yorum yok: