Bıre Pezevenk Adam (büyük, ulu adam manasında)

Hustle & Flow (2005)
Sahne Ateşi

imdb:75 (2500-2500-4000)
z702575040
beyazperde: 76
Moviemax: 20 30
Moviemax
: 22 30

* En iyi şarkı oskarı (2006)
It's hard out here for a pimp
Nakarat kısmı bir harika...
Şarkı tamamen bir pezevengin yaşam derdini anlatmasıda filmle örtüşüyor... Epik olmuş... Sevdim öldüm olsaydı saçma olurdu...
Elemanı böölesine şarkıcı olmaya iten ise kilisede şarkı söyleyen
Jennifer Bynum Green nin sesi... Ya nedir bu kiliselerdeki zenci gırtlakları...

* Kızım seni bulduumda kamyoncu yalıyordun... Seni o hayattan kurtardım...

* Kızın bir adamı redetmesi beni filmden koparttı... Niye yaa... Hem de onu beğenmiş ve orospu görmemiş biriyle... çok saçma.. Mesai dışında bir erkekle beraber olmam duruşu mu ne? Ama sonra radyolar çalsın diye her DJ ile beraber oluyorsun...

* Filmin en güvel repliği: Evet orada yalan söyledim... Ama hayallerim için bu yalanı söyledim... Bir gün o orospunun kızı gelse bana ve "ben ABD'nin ilk kadın enci başkanı olucam" dese... ona, anan bir orospu baban belli diil mi derdim... Yalan söylerdim... Hayalleri için ona yalan söylerdim...

Filmin Fragmanından:
"it is not about the size of the dog in the fight.
it's about the size of the fight in the dog" Mark Twain...

"Dövüşen köpeğin ne kadar büyük olduğunun bir önemi yok.
Önemli olan köpeğin içindeki kavganın büyüklüğü" Mark Twain...

"Türk versiyonu olsaydı Nuri Alço, Ahu Torbaya 'kızım daha fazla çalışmalısın bak türkü kaseti çıkarcam' derdi" ekşi

=8 mile "eminem" filminin kaliteli versiyonu

= Hayat kadınları, pezevenklerinde yaşamları bizimki gibidir... duyguları vardırı anlatan filmler baabında

Boogie Nights (1997)
The People vs. Larry Flynt (1996)
The Notorious Bettie Page (2005)
Hele Bettie Page (pin up girl) en komiği... Yaptıklarının çok masum şeyler olduğunu kanaat etmiş... Sonunda sokakta incil satan bir muhafazakara falan dönüşüyor...

Filmin Sansür yeme ihtimali olan sahnesi:

Taryn Manning

Moviemax tekrar
03.05.cumartesi 07:30

95'in en şarkı oskarı da fena diildi...
1995
Diarios de motocicleta (2004)
Al Otro Lado Del Río

Hiç yorum yok: