16 nisan Çarşamba TV filmleri


Soom - Breath Nefes (2007)

cnbce: 22 00
cnbce: 01 30

imdb:69 (100-100-150)
6. filmekimi filmi (2007)

filminin yönetmeninden gene mevsimlere taktığı bir film...


Ki Duk Kim
Yönetmenin Diğer Filmleri:



Spring, Summer, Autumn, Winter... and Spring
ilkbahar, yaz, sonbahar, kış ...ve ilkbahar
imdb: 81 (3500-3000-3000)
23 istanbul Film Festivali Filmi (2005)



Bin-jip Boş Ev (2004)
imdb:79 (2500- 2500 - 2500)

24 istanbul Film Festivali Filmi (2005)
Venedik film festivali en iyi film
Evde DVD si var...



"evli bir kadının idam mahkumu bir gence aşık olması"








Golemata Voda (2004)
tv8: 20 25

imdb: 6.7 (100-50-50)

Makedon Filmi
* Evde olan DVD'ler
2.dünya savaşında
2 çocuğun hikayesi

Valencia Akdeniz Film Festivali En iyi filmi...


Enfant sauvage, L'
Vahşi Çocuk(1970)

imdb: 7.6 (250 250 500)

François Truffaut
MGM: 20 45

* insanın içindeki hayvanı,
hayvanın içindeki insanı gösteren keyifli bir filmdir...

* Ormanda bulunan bir genci eğiten doktorun gerçek hikayesi...
= Nell

* Eksi Sözlük: Çocuğun her zaman pencereden dışarıya, kırlara bakması filme bir gerilim unsuru katar. acaba hayvani yönü ağır basıp, tüm öğrendiklerini reddederek ormana mı dönecektir? yoksa sadece 9 aylık bir evcilleştirme süreci vahşileşmiş bir çocuğu medenileştirmeye yeter mi?

ormanda kurtlar tarafından büyütülen tarkan ya da maymunlar tarafından büyütülen tarzan'ın aksine gerçek bir olaydan resimlenen filmde, François Truffaut, en kötü şartlarda büyümüş bir insanın bile zeka, adalet ve ahlak ve gibi kavramlarla bezeli olduğunu, toplumdan ve insanlıktan ne kadar soyutlanmış olsa bile özünde bunlara olan bağlılığını en saf biçimde taşımaya devam ettiğini, pathosun yakınına bile uğramadan ustaca gözler önüne serer.

MGM:tekrar:
27 nisan pazar 22 15

Any Given Sunday
Kazanma Hırsı (1999)

imdb:65 (2500 2500 7500)

Oliver Stone
Al Pacino
actionmax: 22 00
* Sporda gaz vermeyi anlatan bir film
(Fatih Terim- Mustafa Denizli)

İyi Final Tratları olan filmler:
*Al Pacino Tratları
= Kadın Kokusu - Scent of a Woman (1992)
imdb:76 (7500- 7500 - 10 000)

SANTİMLER
"Ne söyliyeceğimi bilemiyorum...
Üç dakika sonra profesyonel kariyerinizin en onemli mücadelesi başlıyor. Her şey bugüne bağlı. Ya takım olarak düzelir, ya da parcalanırız. Santim santim. Taaki biz bitene dek. Şu anda cehennemdeyiz. İnanin. burada kalabilir ve kendinizi harciyabilirsiniz yada tekrar isiga ulasiriz. cehennemden yavas yavas cikabiliriz. bunu sizin icin yapamam. cok yasliyim. etrafa bakiyorum ve bu genc yuzleri gordugumde, orta yaslarda bir erkegin yapabilecegi tum hatalari yaptigimi dusunuyorum. tum parami savurdum. beni seven herkezi uzaklastirdim. aynada gordugum surata bile dayanamiyorum.

yaslandiginizda sizden birseyler alir. bu hayatin bir parcasi. ama birseyleri kaybetmeye basladiginizda ogrenirsiniz. hayatin santimlerden ibaret bir oyun oldugunu anlarsiniz. macta hayatta ve futbolda hata payi okadar dusuk ki. erken yada gec atilan bir adim, sizi hedefinizden uzaklastirir. yarim saniye yavas yada hizli kalirsaniz, yakalayamazsiniz. her yerde santimler onemlidir, hayatin her molasinda, dakikasinda ve saniyesinde. bu takimda o santimler icin savasiriz. bu takimda biz ve etrafimizdaki, herkes, o santim icin savasir. o santim icin tirnaklarimizla bogusuruz. cunku birbirine eklendiginde kaybetmek ile yenmek arasindaki farki belirliyecek! olmek ile yasamak arasindaki farki!

Şunu bilin: her oyunda olmeye hazir olanlar o santimi kazanacaktir. bundan sonra bir hayatim olacaksa nedeni, o santim icin savasmaya ve olmeye hazir olmamdir. yasamak budur iste. yuzunuzun onundeki onbes santim! bunu yapmanizi sagliyamam. yaninizdakine bakin! gozlerine bakin! sizinle beraber o santim icin savasacak birini goreceksiniz. kendisini takim icin feda edebilecek birini goreceksiniz. gerektigi zaman ayni seyi sizin de onun icin yapacagini bildigi icin. iste bu bir takimdir. ya takim olarak duzeliriz. yada birey olarak oluruz"

Hiç yorum yok: