The Blues Brothers


The Blues Brothers 1980
imdb79 (20bin 15bin 15bin)

80'lerin en iyi müzik filmi...

= parmakta yazılar yazması jake .... diğeri sığmamış tabiki...
Edwood ve

* burayı imzala dediğinde x şeklinde imza atması

* hapisten çıktığım gün öz kardeşim beni bir polis otosuyla alıyor...

* Çıkınca penguini ziyaret edeceğine söz vermiştim
- noolmuş ona yalan söyledim
- bir rahibeye yalan söylüyemezsin

* oysa sizin için ne kadar çok dua etmiştim...

* çok komik yemek sahnesi:
- yanlış bardak efendim
(doldur hareketi)
(ekmeği ağzına tıkması)
(yan masadaki adamın eşi ve kızlar için kaç para istersiniz diye sorması)

* Sinema tarihinin en iyi kör esprileri:
Ray Charles darbukacı dükkanındna bir elektro gitar çalan çocuğun yanına ateş eder...
Evlat ondan uzak dur baabında....

Hiç yorum yok: