Back to the Future En Sevdiğim 100 hollywood filmi


Back to the Future 1985
imdb85
100bin 50bin 50bin
z999985500
13w23n
top250film
ölmeden önce izlenmesi gereken 1001 film (son 500)

Back to the Future 1989
imdb74
15bin 15bin 20bin
z915070200
8w5n


Doktorun Marty'e Mektubu

şu hayatta en sevdiğim film sahnelerinin bir numarasının nesnesi, doktor'dan marty mcfly'a western union güvencesiyle gelen yetmiş senelik mektuptur.
(demiş eksi sözlükten sherlockun afyonu)


"sevgili marty,

eğer hesaplamalarım doğruysa, bu mektubu delorean'a yıldırım çarptığını gördükten hemen sonra alacaksın. önce şunu temin etmeliyim ki, yaşıyorum ve iyiyim. 1885'te geçen sekiz ayımda gayet iyi yaşadım. yıldırım delorean'a aşırı gigawatt yüklemesi yaptırdı, ki bu da zaman göstergelerinde bir kargaşaya sebep oldu, akı kapasitörünü aktif hale getirdi ve beni geçmişe, 1885'e götürdü. aşırı yükleme zaman göstergelerinde kısa devreye sebep oldu ve uçuş devrelerini de yok etti. maalesef, araba bir daha uçamayacak.

zaman göstergelerindeki hasarı tamir etmeye girişmişken kendimi demirci olarak tanıttım. maalesef bu tamiratın imkânsız olduğunu gördüm zira uygun parçalar 1947'ye dek icat edilmiş olmayacak. bununla beraber, at nallamakta ve vagon tamirinde epey ustalaştım.

delorean'ı old boot hill mezarlığı'nın bitişiğindeki terk edilmiş delgado madeni'ne gömdüm, ilişikteki haritada gösterdiğim yere. umuyorum ki, sen onu 1955'te tekrar günışığına çıkarana kadar rahatsız edilmemiş ve korunmuş kalmıştır. içinde tamir yönergesini de bulacaksın. 1955'teki ben tamir etme konusunda bir sıkıntı yaşamayacaktır, dolayısıyla geleceğe dönebilirsin. 1985'e döndüğünde, zaman makinesini yok et.

sakın, tekrarlıyorum sakın buraya beni almaya teşebbüste bulunma. temiz havada ve ferah mekânda yaşamaktan tamamen mutluyum ve gereksiz bir zaman yolculuğunun mekân-zaman sürekliliğini daha fazla kesintiye uğratma riski taşımasından korkuyorum. lütfen einstein'a benim için gözkulak ol. ona iyi bakacağına eminim. günde iki kez gezdirmeyi ve yalnızca konserve köpek maması sevdiğini unutma. senden istediklerim bunlar, lütfen riayet et ve uy.

her neyse marty, sanırım şimdi veda etmeliyim ve sana iyi yolculuklar dilemeliyim. bugüne dek benim için iyi, nazik ve sadık bir arkadaş oldun. hayatımda gerçekten farklılık yarattın. ilişkimize her zaman kıymet vereceğim ve güzel hatıralarla, sıcak duygularla ve kalbimdeki özel yerin ile seni hatırlayacağım.

zaman arkadaşın,

"doc" emmet l. brown
1 eylül 1885. "

bu da videosu:
http://www.anyclip.com/movies/back-to-the-future-part-ii/the-letter-part-2/



Back to the Future 1990
imdb70
10bin 10bin 20bin
z910070200
4w8n

Hiç yorum yok: