Yem azdırıyor minder kızdırıyor bunları yaaa!

The Last Kiss imdb:67 (2000 2000 3000)
z502065030 2006


Hani çok fazla levent kırca mizahı gibi duracak ama biz de hayat o kadar mama(t) meselesine dönmüş ki, ekmek kavgasından hayatın yeknesaklığından şikayet eden neredeyse yoktur ya da "geleceğimi görüp bunalıma girdim... çünkü orada hep aynı şeyler vardı ... ben de hayatın çarkıfeleğine çomak soktum...." diyebilecek bir Cem Karaca bulamazsınız... Lakin batıyı yem azdırıp minder kızdırdığı için hemen böyle bohem bunalımlara girebiliyorlar... Hatta edebiyatından sinemasına faso bunu işleyebiliyorlar... Al işte neredeyse Fransız sineması denen şey külliyen bu!... Adamlar bunalım dul kadın filmleri çekmekten bıkmadılar be kardeşim ya!... Gene gaza geldim... Filmimizin kapağındaki scrubstan Zach Braff görüpte siz de "aha komiktir lan bu film" diip izlemeyin bu filmi diye yazıyorum... Filmde kayde değer bi kaç şeyi de yaziim... Ööle gitsin arşive...

Zach: Ben sıkıldım... Geleceğimde hiç süpriz yoktu... İyiydi... Ama o kadar... Klişe bir hayat beni bekliyordu...
Kayınpeder: Sıkıldın ha...
Zach: Korktum... Pişmanım çünkü kızınızı hala aşık olduğumun farkına vardım...
Kayıpeder: Sakın aşktan bahsetme... Bu dünyadaki herhangi bir pislik bile çok kolay bi kadına seni seviyorum diyebilir...
Zach: Ama bu doğru seviyorum...
Kayınpeder: Bu sözün sadece senin için önemi var... Asıl önemli olan ise seviyorum dediğin insanlara yaptıklarındır... Kayda onlar geçer...

Uzun süre bekleyen adamın komik zaman geçişi baabında:
= Forget Paris

tam aldatacakken sevdiği kadını düşünüp "yapamam" denilen sahneler baabında
= bi sürü film vardı bööle bulamadım bi tane bile :)

Bu filmi neden izledim:
J.D.'nin oynadığı bir başka film olan Garden State'i çok beğenmiştim...
Hani bunu da o ayarda bir film olabileceğini düşündüm

Garden State

imdb:79 (30 000 15 000 15 000)
z830075150 2004


Bomboş bir ev ve şöminede önünde bir grup genç muhabbet halinde
- Hiç mobilya almaz mısın?
- Aldım sandalye.
- Şu an nerede?
- Şu an şöminede yanıyor...


Komşu kadın duvar kumaşı artıklarındna ona gömlek dikmiş hediye olarak... Çok komik...

Kızın bahçesindeki hayvan mezarlığı...

Otel röntçüleri...
Uçurumdaki Gemi...
Mezar Hırsızlığı...

- Sayeden 2 gündür yalan söylemiyorum
- Bu doğru mu?
- Hayır :)...

Hiç yorum yok: