Berlin Kaplanı

Berlin Kaplanı
2012
imdb54

Yönetmenden mi kaynaklı anlamadım Eyvah Eyvah üç ile aynı figüran ve yan rollerin olduğu bir film.

* Biraz daha düşünülüp biraz daha iyi kurgulansaymış olacakmış ama böyle olmamış dedirten film...

* Ata Demirer'in çok farklı dallarda başarılı çalışmalar yapan bir sanatçı olması bu filme yetmemiş, Almancı aksanındaki Türkçe yanlışlıklar karakteri tipten çıkarırken, Boksör olarak şişman biri olarak çok sırıtmış...

* Eyvah Eyvan'daki (ki Ata Demirer'in beni en çok güldürdüğü film sahnesidir) taksi sahnesine aynı taksicinin boyunluk takarak bu filmde de kullanılması çok çok iyi bir gönderme...

* Arap CD'sine ne denir? El Sidi!

* İyi niyetli bakınca kötü film değil diyesi geliyor insanın lakin Ata çok yalnız kalmış komedyen olarak, gereksiz atılması gereken çok sahne vardı üstelik.

* Almacı Türkiye macerası üzerine filmler
= Sarı Mersedes , Mardin Münih Hattı

* "Eğer bir Alman'ı Kalp Krizinden gitmesini istiyorsan ona Plansız Bir Şey yap"

* İki dramatik sahne de fena değildi,
"Beni Almanya'ya götür"e Kaplan'ın "Şengen lazım" demesi,
"Ben bu güne kadar neden kaybediyorum biliyor musun abi, çünkü uğruna dövüşeceğim bir şeyim yok, ama şimdi var.. Bu maçı kazanacağım" dediği sahne... Tabi boks maçını Orhan Ayhan'ın sunacağı kesindi!

Hiç yorum yok: