ayın filmleri 21 mart cuma


Next Stop Wonderland
Sevgilim Kim Olacak (1998)


GOLDmax:23 35
GOLDmax:01 35

* Aquapark'ta çalışan ruh eşiyle ha şurda buluştu ha burda buluştu gerilimi ile seyirciyi uyanık tutmaya çalışan bir film... Kötü ötesiydi... Erkeklerin kucağına iteleyen anne karakteri ile boğuşan kız... Mafya'nın raydan çıkarmaya çalıştığı, kadınlara mal bakan bir grubun içinde steril kalmaya çalışan adamın hikayesi...

* iidi: Kız kitap kurdu... Sahaftan kitap alırken kitabı düşürüyor... Satıcı, "Kitapta rastgele açıkan bir sayfa olursa onu mutlak okumalısın" diyor... Kız o sayfada hayatına dair bir kaç kelam görüyor... Ve artık kitaplardan fal bakıyor ve hayatının kararlarını bunlara göre veriyor...

* Çok küçük bir role sahip Philip Seymour Hoffman oyunculuk patlatmış... Filmin sonunda tip değiştirmesi hoşuma gitti... Terkederken ki "sebebini videoya kaydettim herşey burada" demesi... Baraj yapılmasını engellemek için gittikleri vadiye kumarhane yapılmasına karar verilince geri dönmeleri falan hafif gülümsetti...



American Splendor
Görkemli Hayatım (2003)
imdb: 77 (2500-3500-5000)

Beyazperde: 71

* Benim hayatım çizgi roman be!

* Oynadığı en iyi film American Splendor... Sevdiğim bu filmi onun sayesinde tekrar hatırladım...
Bu filmiyle ( NYFCC awards) New York Film Eleştirmenleri ödülünü almış...



= Calista Flockhart
(Ally McBeal)

= Hilary Clinton

Wikipedi

Diğer Filmleri:




About Schmidt (2002)


imdb: 73 (3500 - 5000 - 10 000)

Bu filmi beğenmemiştim... Eşinin ölmesiyle önce ciddi bunalıma giren daha sonrada geçmişine doğru bir yolculuğa çıkan bir adamı oynuyor... Kızının düğün konuşmasında kayınları hakkındaki ironik konuşması komikti... Bir de karavanlar arası ilişki muhabbeti ...







The Secret Lives Of Dentist (2002)
* imdb: 66 (250-250-250)

** Bir diş hekiminin sevgilisini ya da diş hekimini oynadığı bir filminde biraz daha cömert bir oyunculuk sergilemiş... Mesleğim baabında bu filmini de merak ettim...






* (eksiden) kucuk bir yirmilik dis operasyonunun ardindan disci koltugunun goruldugu sahnelerde korku filmi izlermiscesine gozlerimi yumarak izledigim film.











Hiç yorum yok: