Love And Other Drugs



Love And Other Drugs
2010
imdb67

* Sinema tarihinin ilk Fuck Buddy - Cima Yarenliği - Seks Arkadaşlığı üzerine Romantik Dram...

* 2010 yılının nudografik filmlerinden .




* İlk yarısında seks sahneleri ile dikkat çeken, ikinci yarısında ise bir hastalık filmi hali almaya başlayan iki yarısı bambaşka olan filmlerden. (iki yarısı bambaşka olan filmlerden  zirve olanı Kayıp Otobandır herhalde. Tabi bu film öyle bir film değil... )
İkinci bölüm: Hastalık filmi - Romantik Dram
- Belki Paralel evrende tek dertleri temizlikçi kadını hangi günler getirmek olan sağlıklı ve mutlu bir kadın ve mutlu bir adamdan benzerlerimiz var. Ama ben onlardan olmak istemiyorum. Ben biz olmak istiyorum. Sana ihtiyacım var... Senin de bana ihtiyacın var.
- Benim sana daha fazla ihtiyacım olacak. Bunu senden isteyemem.
- İstedin bile...




* Filmde o kadar çok çıplak sahne var ki Jake GYLLENHAAL bu sahnelerin çekim sırasında rahatsız olmuş. Yönetmen oyunculara bu sahnelerde rahat oynayabilmeleri için soyunmuş ve onlarla çıplak kalarak onlara güven vermiş. 


* Çapkınlık Trikleri:
- Oolm o kızın adını her selam verdiğinde yanlış söylüyorsun.
- Bir gün o gelip ismini yanlış söylenmesi konusunda serzenişte bulunacak. Ben de "Aaa öyle mi? çok beğendiğim ve sevdiğim dünyalar güzeli bir sevgilim vardı. Ona o kadar benziyorsunuz ki" falan deyip onu tavlayacağım...


Filmdeki Repliğin orjinali:
- Hey Lisa
- Her Name is not Lisa
- I know, but if everytime I say "hey Lisa" she thinks that I dated a girl who look just like her.

Hiç yorum yok: