Sinema Tarihinin İlk Bilim Kurgu Romantik Dramı

Seeking a Friend for the End of the World 2012
 Ilk ve Son Askim
imdb67

* yılın romantik dramı olabilir, hadi bunu bilim kurgu tadında yapan ilk film de olabilir. ama ben beğenmedim.

* İyi komedyenler, çok da iyi oyuncular olduğu için bazen bunlara dram filmler çekilir. Bu bilim kurgu dram da olabilir. Şu filme haksızlık olabilir ama bu kriterlerden bakıldığında Truman Show ile mukayese etmek istiyorum. Bütçesini geçtim, filmin konusu itibariyle çok zayıf. Mizahı da öyle. Filmleri avangart yapımlarına, ya da baş yapıt benzerlerine göre puan verilmesi gerektiğini düşünüyorum. Truman Show eğer 10 üzerinden 8 ise puanı, bu filme kaç puan verirsiniz?

* Filmin Hatunu: Karayip Korsanı Keira Knightley
Bu filmde olabildiğince tahta göğüs çıkmış.

Filmi beğenenler için unutulmaz bir diyalog var:
- Keşke seni çok daha evvel tanısaydım, çocukken!
- Başka türlü olmasına imkan yoktu. Böyle olmalıydı.


Hiç yorum yok: