Pisi Pisi Çizmeli Kedi

Puss In Boots - Çizmeli Kedi 2011
imdb:67

* DreamWorks Animation'ın en çok sevilen serisi Shrek'ten çıkartılmış bir masal kahramanı.
"Pazartesilerden nefret ediyorum" diyerek bizi güldürmüştü.
* Bu şirket'in Panda Serisi ve Madagaskar serisini zaten zirve değil. Shrek'te son zamanlarda çok bozmuştu.
* Çok iyi ekipler kursa da mesela Seinfeld'in Bee Movie'si bile vasatın üzerine çıkamadı.
Antz keza öyle. Pixar yanında sönük kalıyorlar.
* Gene vasat bir animasyon ortaya çıkarmışlar ve bilinen masallara gönderme yapmışlar. Sihirli Fasülyeler ve Alis Harikalar Diyarındaki Yumurta'yı  harmanlamışlar.
edit: 3 yaşında kızım yüzünden filmi onlarca kez tekrar görme fırsatı buldum, sonunda Yumurta'nın kendisinin altın olduğu ortaya çıkması filmin iyi bir finali olduğunun kanıtı. Fikrimi değiştirdim film vasatın üstünde bir animasyon.
- kediler her zaman dört ayak üstüne mi düşer,
- bu köpeklerin uydurduğu bir şehir efsanesi.

* Dans Düellosu sahnesi, Işıkğı takip etmek zorunda olması falan biraz gülümsetti o kadar.
Fight Clup göndermesinin olduğu:
Fasülye Kulübü kurallarında güldürdü.

* Çapkın, bakışları ile herkesi etkileyen kedimizin bara girip süt istemesi ve barda ne kadar yetenekli olduğuna dair sahne de fena değildi.

* İyi bir reklam olarak, sadece kedilere Banderas Kedi Galası yapmıştır.

Şöhret olduğu bakışı.

spoiler:
dip not: normalde çok beğenmemiştim filmi ama üç yaşındaki kızım yüzünden zilyon kere izleyince fark ettim finalinde, Yumurtanın içinin altın çıkması çok güzel bir metafor olmuş...

Filme verdiğim puanı değiştirdim...

1 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.