imdb84
yılın hint filmi
yılın hint filmi
* Bir toplama film, evet bir çok komedyenin, pek çok filmin sahnelerini çalmış:
http://www.youtube.com/watch?v=8X4AZnTEZDU
iyi de LOST da böyleydi, kendinden önce gizemli tüm filmlerin derlemesi gibi,
http://www.youtube.com/watch?v=8X4AZnTEZDU
iyi de LOST da böyleydi, kendinden önce gizemli tüm filmlerin derlemesi gibi,
Tek suçu bu filmin bir derleme yapmaması, tek tek birer-bir çalması mı?
* Filmde orjinal gaglar da var;
- başlangıçta ilk polisle tanışıldığı sahne
- Hele yağlı boya sahnesi (hem orjinal hem de çok komikti)
- "kızın ayaklarına bakma, benim ayaklarıma bak" hareketi.
* Hint sineması bunu yapıyor, 3 idiot http://kilavuzkarga.blogspot.com/2010/12/3-salak.html
filmi böyleydi, klişe hikayeleri kullanmışlar ama konu orjinaldi.
Bu film de öyle olmuş.
* Türk sineması ile mukayese edelim durumu, Kemal Sunal'ın birebir taklit ettiği Charlie Chaplin filmleri;
City Lights, The Kid... Hem oyunculuk berbat, Kemal Sunal altından kalkamamış, hem de içinde bizden katılmış hiç bir orjinal gag yok.
mukayese için Kemal Sunal'ın ki: http://www.youtube.com/watch?v=mkwtbBM1fU4
Bir de Charlie Chaplinden izleyin: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=2TKsHpW6r2E
* Barfi'de Ranbir Kapoor hem çok disiplinli çalışmış, chaplin kadar iyi oynamış hem de filminin konusundaki orjinaliğine kendi orjinal espriler ekleyebilmiş daha da önemlisi arada bir yerlerde chaplin'in afişini göstererek saygı duruşunda bulunmuştur.
* Filmin müzikleri de le fabuleux destin d'amelie poulain filminin müziklerine yani Yann Tiersen'in eserlerine çok çok benzemekte.
* Kendi sineması Awaara'ye bile saygı duruşunda bulunmuş bir film bence.
Filmin en önemli diyaogu: Shruti'nin annesi ona 'insanların yalnızca bir kere mi aşık olduğunu sanıyorsun?'
Filmin senaryosunda devamlılığında bu diyalog çok etkili.
Herkes için de mutlu son olmaması gerektiğini film çok güzel anlatmış.
- başlangıçta ilk polisle tanışıldığı sahne
- Hele yağlı boya sahnesi (hem orjinal hem de çok komikti)
- "kızın ayaklarına bakma, benim ayaklarıma bak" hareketi.
* Hint sineması bunu yapıyor, 3 idiot http://kilavuzkarga.blogspot.com/2010/12/3-salak.html
filmi böyleydi, klişe hikayeleri kullanmışlar ama konu orjinaldi.
Bu film de öyle olmuş.
* Türk sineması ile mukayese edelim durumu, Kemal Sunal'ın birebir taklit ettiği Charlie Chaplin filmleri;
City Lights, The Kid... Hem oyunculuk berbat, Kemal Sunal altından kalkamamış, hem de içinde bizden katılmış hiç bir orjinal gag yok.
mukayese için Kemal Sunal'ın ki: http://www.youtube.com/watch?v=mkwtbBM1fU4
Bir de Charlie Chaplinden izleyin: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=2TKsHpW6r2E
* Barfi'de Ranbir Kapoor hem çok disiplinli çalışmış, chaplin kadar iyi oynamış hem de filminin konusundaki orjinaliğine kendi orjinal espriler ekleyebilmiş daha da önemlisi arada bir yerlerde chaplin'in afişini göstererek saygı duruşunda bulunmuştur.
* Filmin müzikleri de le fabuleux destin d'amelie poulain filminin müziklerine yani Yann Tiersen'in eserlerine çok çok benzemekte.
* Kendi sineması Awaara'ye bile saygı duruşunda bulunmuş bir film bence.
Filmin en önemli diyaogu: Shruti'nin annesi ona 'insanların yalnızca bir kere mi aşık olduğunu sanıyorsun?'
Filmin senaryosunda devamlılığında bu diyalog çok etkili.
Herkes için de mutlu son olmaması gerektiğini film çok güzel anlatmış.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder