Türk Dizisi Saçmalatmaca


Küvete Su Dolduran Oyuncu
- kardeşim ile benim tespitim -

Bizim geleneklerimizde küvete su doldurularak icra edilen bir şey yoktur. bu vaka, sadece ve sadece sular kesileceği haberi alınınca anne tarafından yapılan bir usuldür…

Kendinize itiraf edin bunu, biz küvete su doldurup yıkanan bir millet değiliz kardeşim. bu yüzden bütün küvetlerde hamam oturağı vardır. biz küvete yayılmayız. kaç tane jakuzi'de şu an tabure vardır bilemezsiniz. anlayın o kadar.

Ben bunu çok yaşadım, annem küveti suyla doldurmuştur… banyoya girmek istersin… anne “dur girme sular kesilcekmiş küvete su doldurdum” der… dünyanın en trajikomik anlarından biridir…

Ama işte bize bizi anlatamıyor ki türk dizileri. annem oturmuş türk dizisi izliyor. bilmiyoruz ki adını, köşesinde 'yeni bölüm' yazanlardan... (adı yeni bölüm olan dizi çekseler ya!)
kardeşimle annemin dizilerini sabote etmeye bayılıyoruz. dizinin hatun kişilerinden biri banyoya böyle straples beyaz havluyla girer. otel mi lan orası hepiniz beyaz havlu kullanıyorsunuz. aileler karıştırmamak için diş fırçası gibi farklı renklerde havlular kullanırlar bu biir. neyse konu o değil, hanım kızımız banyo yapmak için küveti doldurmaya kalkar; işte o an kardeşim bombayı patlatır:
"aha da sular kesilecek galiba, kız küveti dolduruyor"
gözümden yaş geldi gülmekten... keşke dizide de gerçekten öyle olsaydı... hayata dair bir detay bulsaydı senaristler... bize bizi anlatsalardı... biraz bizden olsalardı...
Tıpkı beyaz'ın kalitesiz, pazardan alma yeşil elma şampuanı hikayesinde olduğu gibi...



Muhteşem Yüzyıl
- eksi sözlük-

Mahidevran, bi cariyeye "ne kabiliyetlerin var" die sordu.

Bi an "çok iyi sakso çekerim" falan dicek sandım. meğer ud çalışıyomuş yavrum hhhehehehe
kaynak eksi sözlük

Hiç yorum yok: