Oscar Goes To (tahmin)

And Oscar Goes To...


Sinemaya 4 Saygı duruşu filminden 2'nin deli gibi kapışacağını düşünüyorum...
Hugo
The Artist
My Week with Marilyn
8mm (oskarda anılmıyor ama 80'leri yaşamış bir nesli dönemim bilim kurgularına götüren bir saygı duruşu bu filmde)


Ama geceye damgasını bir İRAN filminin vurmasını istiyorum:
Jodaeiye Nader az Simin - A Seperation
(Hem yabancı dilde oskarını alsın hem de en iyi senaryo ödülünü)
iki oscarla dönen İran filmi ne güzel olur...
İran sinaması sabırla çok güzel bir yol aldı, dünyada popüler olmayı da hak ediyor...
En iyi senaryo olarak Woody Allen ile yarışması bir şansızlık çünkü Midnight in Paris sadece en iyi senaryo fikri olarak bu ödülü hak ediyor... 


Her sene Pixar'ın ambargosu deliniyor bu sene Rango %100 alır en iyi animasyon filmi...


En iyi film: Gönülden geçen Hugo - Kazanacak film The Artist


En iyi sinematografi; Kazanacak film: Hugo - Gönülden Geçen: The Tree of Life


En iyi yönetmen: Terrence Malick - The Tree of Life hak eden gibi dursa da...
Martin Scorsese - Hugo'da çok çalışmış hakketmiş...
Ama eminim The Artist'i bombardımana tutmak isteyecekler:
Michel Hazanavicius


En iyi Kadın: The Help iyi bir oskar alsın çok istiyorum...
Meryl Streep hak etti, Marilyn'e hiç bir şey vereceklerini düşünmüyorum...


Ejderha Dövmeli Kız orjinali gayet iyi bir film... Repro olmasından sonsuz rahatsızlık duymaktayım... İplemedim Amerikan versiyonunu izlememde zaten...


En iyi Erkek: Bred Pitt alsın şu zımbırtıyı artık ya...
Gary Oldman'ı çok beğendim hak etti, Tinker Tailor Soldier Spy'da
The Artist burada da ağırlığını koyacak diyorum...


Yardımcı kadın:
The Artist Bérénice Bejo yüzde yüz alacak... çok iyi oynamış...


Uyarlama senaryo: The Ides of March (2011): George Clooney, Gönlümden geçen...


Kostüm: Hugo
Müzik: Muppets


bu ara belgeselde de Pina alsın ya...
Gerçekten sanat üzerine iyi bir film...


Görsel efektler: Rise of the Planet of the Apes
Sessel efektler: Transformers: Dark of the Moon
bunlar genelde bilim kurgulara verilir... Bu senenin en iyi bilim kurgusu bence Limitless... ama esamesi okunmamış... İkinci iyi bilim kurgu da Source Code idi bence... 

Hiç yorum yok: