The Town






The Town 2010
-7-
z705070100

-eksi- güzel özetlenen : "bir yerlere, birilerine bağlanmışsan sen ne yaparsan yap, ipler onların elindedir. sen istediğin kadar ben değişeceğim, değiştim de onların izin verdiği kadar varsın hayatta. onlar hayatta olsun ya da ol
masın, geçmişin kadar özgürsün" ve bunu iyi anlatan film...
"Sokaklar hakkında söz söyleme çabası zayıftı filmin"
" Her film size doğum günü çocuğu gibi süprizz
diye bağırmak zorunda diil"

* Boston amerikanın suç kaynağı olan şehirlerindenmiş... Bir nevi şikago gibi... Bu şehirde suç kaynağı irlandalıların oluşturduğu çeteler olduğunu anlatıyor filmde...

* kaldırımdaki çocuğun, rahibe kıyafetleriyle soyguna giden çeteye şaşkınlıkla bakışı

* Geçmişimde parlak bir dönem geçirdim... doğru yoldaydım ama olmadı... çetelere bulaştım... şimdi tekrar düzgün adam olmak istiyorum konulu filmler...


Filmin Hatunları
Rebecca Hall

nudografisi
Wide Sargasso Sea 2008
39'

Red Riding 1974
54'











Blake Lively

The Private Lives of Pippa Lee
Hafif Nude





Hiç yorum yok: