The Other Guys





The Other Guys 2010

* Yılın Will Ferel komedisi...

* Kötü polis daha kötü polis sahnesi
(daha iyisi Pembe Panter iki de Steve Martin yapmıştı)

Sinema tarihinin iyi küfürleeri:
* Christinith İsmi farklı söylenmesine patlamarı
" hey hey hey, eğer senin konuşmasını istersem kolumu gö.ünden sokar ağızını kukla gibi oynatırım"

* Cool Guys don't Back at explotions muhabbetiyle dalga geçiyor
"çok saçmaymış ya yere yapıştırdı bizi valla" kipin

Will Ferel'in pezevenklik sürecini anlattığı sahne de kesip saklanacaklardan...


* Klişe espri: aksiyon filmleriyle bu konuda bir kaç filmde dalga geçilmiştir:
Çeyrek Pound marijuanna için 12 milyon dolarlık zarar vermeleri... ( sahne olar
ak da komikti)

* Evsizlerden oluşan bir çetenin sürekli polisin arabasında Orgy yapmaları...

* cenazedeki sessiz kavga sahnesi.
rüşvet olduunu anlamadan zengin adamın verdiği biletlere kafadan atlamaları

- hayır, seni sevmiyorum. bence sen çakma bir polissin. pisuara çarpan sidiğinden bile kadınsı ses çıkıyor. eğer vahşi doğada olsaydık, beslenme zincirimde olmasan bile sana saldırır
dım. sana saldırmak için yolumdan çıkardım. eğer sen bir ton balığı, ben de aslan olsaydım, okyanusun ortasına kadar yüzer seni yerdim. sonra da ton balığı kız arkadaşını becerirdim.
- peki, öncelikle: okyanusta yüzen bir aslan? aslanlar sudan hoşlanmazlar ki. ayrıca, nehir ya da bir çeşit su kaynağının kenarından bahsediyor olsaydın anlamlı olabilirdi. ama kendini okyanusa; güney afrika'nın açıklarına, 6 metrelik dalgaların ve 350 kiloluk yetişkin bir ton balığı ve 20-30 ar

kadaşının içine attın. bu savaşı kaybedersin. böyle bir savaşın 10'da 9'unu kaybedersin. ve bil bakalım, yiyecek a
rarken geldiğin yer ton balığı sürümüz ve artık aslanın tadını aldık. aramızda konuşup iletişime ge
çtik, ve biliyor musun; dedik ki, aslan gerçekten lezzetli bir şey. haydi gidip biraz daha aslan bulalım. sahile çıkıp seni ve aileni deli gibi avlamak; bölgeni, çocuklarını, züriyetini ele geçirmek için bir sistem geliştirdik.
- nası yapacakmışız bunu...
- yosunları kullanarak bir dizi nefes alma aparatı yapacağız. böylece belirli miktarda oksijeni tutabileceğiz. oksijenin günlerce yetmesine gerek yok. 1 saat? belki 1 saat 45 dakika? önemli değil. bu bize nerede yaşadığınızı öğrenmek için gerekli zamanı verecek. sonra denize dönüp biraz daha oksijen alacağız ve izinizi süreceğiz. kendi oyununda kaybettin. yenildin ve adam üstünlüğünü kaybetti...


* *adam elinde tahtadan oyulmuş bir tabanca tutmaktadır*
*- but that's a wooden gun?!
*bir-iki saniyelik bakışmadan sonra adam, tabancayla diğerinin kafasına vurur*

Sanatla ilgilenen sevgili avam polis çatışması da komikti...
Beni sevseydin striptiz yapmaz, para için kıçını sallamazdın...
- Ben bale yapıyorum ve burada direkler dikey diil yatay...
* onun karşısında baleyapması
* kahfe sehpası sanat eseriymiş onu yorumlayabilmesi...


bi de kıskanç.. bu yeni sevgilin mi... adamın tşörtünde ben gayim yazıyor...





Filmin Hatunu

Natalie Zea

Hung'da fora sahnesi var...

Dirty Sexy Money...




Hiç yorum yok: