I Love You Phillip Morris

I Love You Phillip Morris
imdb:68
2009
z501565020

Jim Carrey
Ewan McGregor

= ibne filmleri: milk (ibne vali), Brokebak Mountaine (ibne kovboylar)
Bu fimin adı da, Dolandırıcı ibne olabilir
= Dolandırıcılık filmi (catch me if you can tarzı)

Hadi Jim Carrey uç filmleri seviyor, Ewan jedimizi nasıl kandırdınız leyn... Yatağın üzerine ağlayarak atlayacak kadar kız yapmışsınız adamı, mındar olmuş...

Filmde hapishaneden firar dolandırıcılıkları iyi...
Küçük ters köşe filmleri (coen tarzı)

* Yılın ibne filmi olamaz, A Single Man daha iyiydi...

* küçük espriler: penise benzeyen ekmekleri düzeltmesi...

Bir fıkranın piç oluşu...


Sağ ol, Steven. Keyifler yerinde mi?

- Sayılır. Şimdi bir avukatın yanından geliyordum. Ücretini sordum. Üç tane soru için 50 dolar aldığını söyledi.
- Avukata bu fiyatı pahalı bulup bulmadığını sordum.
- O da pahalı olduğunu söyledi. Son sorunuz neydi?
- Çok haklısın. Avukatlar yok mu!
- Güvenilmezler.
*
Aptal Sarışın: Annie, şunu bir dinle. Üç soru hakkın olan bir avukat varmış. Avukat "Olabilir.", "Evet." deyince tek soru hakkın kalmış. Çünkü iki soruyu zaten sormuuuuş. Evet.

Patron miktarı abartıyor: Northrop'daki eleman sorunun bize elli milyon dolara patlayacağını söyledi.
- NASA'daki de elli milyon demiş mi?
- Sence de çok büyük bir miktar değil mi?
- Northrop'daki eleman "Evet demiş, bir elli milyon daha etti." Başka sorunuz var mı?

*
Zencinin teki yahudi avukata soru başına elli dolar demiş. Pahalı değil mi lan? Evet, pahalı demiş avukat. Ben yahudiyim, zenci. Soldaki benim.

- Gerizekâlı herif.

Hiç yorum yok: