State of Play

State Of Play imdb:75 (1500 2500 5000)
z501575050

* internet gazeteciliğini aşağılaması:
Gazetenin internet editörü: Bu olayla ilgili bişii biliyor musun?
Sen kimsin? ... Birkaç blog okuduktan sonra sana haber veririm
- daha sonra ikisi çok iyi bir ekip oluyorlar... bu haberi önce gazetede sen yayınla sonra internete veririz -


* Ben Afleck oynuyorsa kötü filmdir derken Robin Wright Penn ablayı gördüm... Bu hatun senaryoyu okumuştur, iyi filmdir dedim... Vasat bişii çıktı diyebilirim

* Russell Crowe
'un geçen seneki derin devlet filmi "Body of Lies" kat kat daha iyi bir filmdi... Kariyerini aynen Harison Ford gibi devam ediyor buradan dibi görebilir...

= True Crime (buradaki gazeteciye benziyor Russell Crowe)

* evin dekorunu değiştirmişsin ... sadece koltuğu iki adım öteye taşıdım...

Hiç yorum yok: