Bu Hikayenin Mutlu Sonu Ne Biliyor musun?


Definitely, Maybe 2008
Yılın Romantik Filmi
imdb:75
(5000 5000 10 000)
z805075100

* Hiç bir erkekle bütün gün boyu yatakta kalmamıştım
- Ben de
(levent kırca "gereği düşünüldü" oyunun en büyük gag'ıydı)

("aaa sen ağlamışsın" ,"yok yok gözüme toz kaçtı" denilen filmler)
* = bir dialogla ağlatan filmler (başkalarının hayatı) (merkez istasyonu)
bu hikayenin mutlu sonu ne biliyor musun? sensin...

* Ben senle kediyle köpek gibiyiz
- yağ ve su gibi
- zımpara ve popo gibi ...

= sonuna kadar romantik filmler Love Actually

how I met your mother filmleri

Seçim işinde çalıştığı süre boyunca "burada ne işim var benim" diye sık bağırması

- tamam o zaman bana bir kahve getir
- kahve mi getiricem
- hayatında birilerine illa kahve getirdin diil mi?
(aynı kişinin üstüne çıkıyor)
- bunun 50 tane fotokopisini çek
- fotokopi mi
- hayatında fotokopi çektin diil mi

* babasının verdiği Jane Eyre romanını kaybeder... Eski deri cilttli bu kitabı süreki sahaflarda arar...
(Jane Eyre öksüz bir kız iken başladığı çileli yaşantısında, kendisini sevmeyen bir amcanın elinden, yatılı okula düşmesi, deli bir karısı olan bir adamın konağında mürebbiyelik yaparken evlilik teklifi alır, kaçar sefalet çeker, büyük miras kalınca evi yanmış ... )

Hiç yorum yok: