In to The Wild


in to the wild 2007
imdb:82 (20 000 20 000 15 000)
Top250/143 EmpireTop500/473
uiff27

eksi yorumları:
* kaçmak, tüm bu olanlardan uzaklaşmak istemek her ergenin aklına gelen şeyler. ama çoğu kez akla geldiği şekliyle kalır. kimse bu güdünün üstüne gitmek istemez. özellikle içkili ortamlarda çok vardı böyle "gidicem buralardan adamları"ndan. üç tane birayı arka arkaya yuvarladıklarında gitmedikleri ülke, yapmadıkları çılgınlık kalmaz. hele bir de karşılarında güzelce bir kız varsa... filmi tüm bu goygoycu tayfaya ders olarak gösterilmesi gerekir... ve işte işin en acı tarafı. ölmek üzereyken yaşadığın tüm bu mutluluğun aslında yalan olduğunu, mutluluk denen zıkkımın paylaşılınca bir halta benzeyeceğini anlamak. Ölümden daha beter bir durum varsa o da budur sanırım.

"gercek mutluluk sadece paylasilarak yasanir."

"ya yüzümde bir gülümsemeyle kollarınıza koşuyor olsaydım o zaman siz de benim şu anda gördüklerimi görür müydünüz?"

"farkettim ki sözcükler artık düşüncelerim için daha az anlam ifade ediyordu."

"...onu böyle sürükleyen asilik ya da kızgınlıktan daha başka bir şey olduğunu hatırlamama yardımcı oldu."


* aileden kaçış... kim olduğunu aramak ... anne metresmiş...

* bi kibrit çaksam hem ısınırız hem de akşama yemeğimiz olur...

* Sen kim oluyorsun ki öğüt veriyorsun...
- Ben mutlu adamım evet ben bay mutluyum! Bay Mutlu....

* buna da fotoğrafik sinema diyebiliriz...

* Şehir hayatında insan vahşidir, doğada ise üstündür... Doğada savaşan insanın üstünlüklerini, şehir hayatında yaşayan insanın hayvani mücadelesinin de mukayesesi bence bu film...

Hiç yorum yok: