Bad Boy Bubby

 


Bad Boy Bubby

1993
imdb:74
Avustralya filmi
Tematik film mi desem Aykırı sinemanın başyapıtı mı bilemedim... Ama çok cesur mükemmel bir film. 
Bence Forest Gump gibi filmlere de ilham kaynağı olabilir. 
Bir yandan da Being There (Kosinsky) öyle olmaz doğrusu böyle olur der gibi. 
Yunan yönetmen Köpek dişi filmi bir Güney Amerika araklaması diye duymuştum, Yunanistan tarihinin en iyi filmi diye düşünüyordum.
Ama bu film bu konuyu çok daha başarılı işlemiş... 

Varoluşçu sinemaya da meşhur rahibin tanrı tiradı ile ağzının ortasına kürekle vurduğunu düşünüyorum. 
Olayları "Aman ağzımızın tadı kaçmasın Rıza Bey" tadında yorumlayan Sosyologların değil,
insan beynini ve davranışlarını bütün çıplaklığı ile anlatan Psikiyatristlerin yorumlası gereken bir film. 

1 yorum:

Unknown'una unknown ulan dedi ki...

Ben ise bu değerlendirmenizi ilgiyle incelemedim...