Just Shoot Me


Just Shoot Me

Just Shoot Me
S1B0
-3-

* kucaklaşmayı sevmem ... elbiselerini kırıştırır...

* Jack ile görüşecektim
Sekreter: Hayır, ben de bunun gerçekleşmemesi için buradayım...

* Doğum günün bu yakınlarda diil miydi?
Kızı: Onbirbuçuk ay sonra...
Baba: Ooov sevindim... Kaçırdım diye üzülüyordum...

* İnternetten onun hakkınca bir kaç şey öğrendim
St üniveristesinden onurla mezun olmuş, bir erkek arkadaşı yok, buna rağmen doğum kontrol hapı kullanıyor...
- Bunların hepsini internetten mi öğrendin
- ÇAntasına da baktım

* Elvis gibi
- Oolunu ölmüş bir uyuşturucu müptelasıyla mukayese ediyor...

* isim koyarken, eski sevgili eski tıktık muhabbetinin kullanılması (kalıp)


S1B2
-3-

Sinek avlıyormuşa dönüşen alkış...

Bunun önü hangisi
o fotoğraf makinemin kayışı....

18. katta seni çok sevdiklerini duydum
orada kimse yok ki!

S1B3
-5-

......

Makalenin adını değiştirmek istiyorlarmış
(iyi bir mizah kalıbı ve iyi bir giriş)
Neyle
Gerçek bir kadın olmak için büyük göğüslere ihtiyacım yok...

Utanılacak tek iş yarım yamalak yapılan iştir...

* Bunlar için inşaat ruhatı aldın mı?

* Erkeklerin 10 da 9 'u büyük göğüslerden hoşlanırlar...
- Diğer 10 bir de 9'undan hoşlanıyor...




kötü bir bölüm
erkek sekreter sendromu... çok deşifre olmasını istemezken ulusal kanala çıkacak kadar yay


S1B4
-3-

- Marvin duruyor mu
- 6 aydır birlikteyiz...
- Hayır yaşıyor mu kaç yaşında
- 300 milyon... Pardon parasını sordun zannettim hep karıştırıyorum...

2:20 de bi intihar mizanseni var ...

hatun, avlama yöntemi.... kıza yalan söyleyerek.... kız yabancı çıkıyor...

ninayla arasını düzeltecek...
insan ilişkileri dedim pezevenk ilişkileri diil


S1B5
-4-

bu hikayeden daha kısa süren evliliklerim oldu...

hiç iyi bir fotoğrafım yok
yapma sörf yaparken ki
o karikatür
ben de kafan biraz büyük çıkmış diyecekdim

Daddy diyebildin mi
bu sefer çok yaklaştı geğirdi...


konuşma sırasında ağzımdan kaçtı
hangi konuşma
o naber dedi ben de ... bla senin rüyasında seks yaparken görmüş dedi...

Kristanna Loken burada manken olarak oynuyor


S1B6
-10-

her bakımdan mükemmel bir bölüm...

nasıl düzelticem ben bunu parmaklarımın bile nerede olduunu bilmiyorum...


Hiç yorum yok: