Hengaver'e çok güldüm... Traitor da ii film!... Ama Okuribito işte o mükemmel...


The Hangover - Hengaver (2009)
imdb:82 (20 000 15 000 10 000)
z920080100






Traitor (2008)
imdb:72 (2500 2500 5000)










Dünyanın Merkezine Yolculuk - Journey to the Center of the Earth
imdb:60 (1500 1000 2500)








Doomsday








Okuribito Departures Gidişler - Oscar-winner
Hayatımda izlediğim en iyi uzak doğu filmi!
Başına gülmeyen sonuna ağlamayan bizden diil!
"eskiden insanlar birbirlerine taş vererek iletişim
kurarlarmış... Düzgün küçük bir taş iyi haber,
büyük siyah pürüzlü bir taş, kötü haber demekmiş..."

Gidenlere yardım işi

İlk sefeinde kayaya çarptın

"Allahım beni ne ile sınıyorsun" dersin ya burda da benzer bişii diyor... Çok bize yakın buldum ...

* ömür boyu kimsenin istemediği şu adam gibi bir işi yapar mısın?
(kopartan diyaloglar)

* Cv ye kerne attı iyi çalışır mısın evet ... tamam işe alındın...

Filimin ilk cenazesi.. ... transseksüel ... kadın makyajı mı yapalım erkek makyajı mı? diye başlıyor... ama bunun şeyi var.. daha baştan kız olsaydı bööle şeyler olmayacaktı..

Karım 9yıl önce öldü ... O benim ilk işimdi... bu ölü ve sen canlı kalmak için bir ölüyü yersin..

* noel zamanı noelle ilgili bişii çal
başka bir dinin müziğini dinlemek ister misin?
inan bana evlat budizm, hinduizm, islam hıristiyanlık ... bütün dinler burada...

* Babalarının yüzlerine ruj lekeleri bırakan aile... kızlar...
gülerek uğurluyorlar...

* Hiç temizlik yapmaz mısın... ara sıra... iki kere yaptım.. o ara sıra sayılmaz...

* götüne de pamuğu tıkadın mı (reklam filmi)

* teyzesi onun şehirde çello çaldıığını sööleyip kızıyor... kuzan doğru düzgün bi iş yap... sonra teyze ölüyor... çocuğuna mesleğini nasıl anlatacaksın ... mükemmel olduğunu görüp...

* - Cv burada
(cvyi alıp kenara atıyor)
- işini iyi yapar mısın
- evet
- tamam işe alındın
- ama daha maaşı konuşmadık
elinle beş yapıyor
- elli?
- beş yüz
- beş yüz mü?
- az mı?
- hayır hayır...



Brezilya: Última Parada 174 imdb:70 (400)
* Merkez istasyonu filminin senaristininden
* iç karartan bir trajedi
* gerçeğin ne kadar da çarpıcı olabileceğini gösteren film. geçen sene coppa'da tanıştığım birine "favelalara götürsene beni fotoğraf çekerim" dediğimde "orda 13-14 yaşında makineli tüfekli çocuklar var, seni skerler" demişti de dalga geçiyor sanmıştım. o biçim de gerçekmiş meğersem.






The Thirteenth Floor
imdb:67 (1500 2000 4000)
z801565040




Be Kind Rewind
imdb:66 (3500 3500 7500)

Hiç yorum yok: