Scrubs 2. Sezon

SCRUBS
SEZON 2
2002 - 2003


Birgün polikliniklerle ilgili bir dizi yazarsam Mutlak ve mutlak Mösyo Lavabo adında bir röntgen müteassısı koyucam... Scrubs diince de aklıma bu geldi ...

S2B1 My Overkill
imdb:90
-5-

Sabah kalktıklarında Turk ile aynı yatakta olduğunu anlıyor...
- Nasıl oluyor da gece yarısı yataktan kovulabiliyorsun
- Sabahları çok huysuz oluyorsun
- Hani ayak baş pozisyonunda uyuyacaktık...
- Herhalülkarda yaramz organlarımız ortada buluşuyor

iki şok sahnesi herkes sessizce bakıyor...

altını ıslatmış gibi görünme şakası

yapıldı kurutucuda kurutma
bence ona önce akşam yemeği ısmarlamalısın

bundan daha küçük nedenler için adam öldürdüm repliğii cox tan

ters köşe karla evde kaldığı için turk ile aynı yatakta yatıyorlar
bi ara elliot ile seviştiklerini sanıyorsun o gene turk ile yatmışlar gene

Todd : artık cerrahım hemşireler: sen evet evet evet hayır.. çok içtiğim bi akşam evet .. ve sana da evet...

Tüm trafiğin ve herkesin dinlemeye çekilmesi iki kere

ters köşe 2
hiç bişii yapmayarak hasta tedavi etmek...

S2B2 My Nightingale
imdb:83
-7-

Kelso kendine ödül verilcek cox'tan rica ediyor
- teklifini düşündüm de kibarca bi tarafına sokmanı istiicem...

Ben yatakta nasıl olduğunuza dair bir sıfat söyleyeceğim ve siz hanginiz olduğunuzu bileceksiniz
-sakar - cevap verme barbi (o sırada bir sakarlık yapıyor)

* bir sürü polis var bu giriyor ve "evet beyler görülecek bişii yok" diye onları dışarı çıkarıyor...

Bunu neden Ted den istemiyorsun
o karizmatik diil ...
Ted: hheeyy a... aaa.... Evet o haklı!

Tespit: Carla... Doktorlar için
kendi yaptıkları hataları bana yüklerler ve benim başardığım bişii kendi başarısıymış gibi tadını çıkarırlar...

Hizmetli: bak sana borçluyum birini ayarladım... kim ... Ted..
Ben Gay diilim... Hizmetli gözünü kırpar... Tamam anladım Ted de diil ...

Voice Grup'tan Dizi müzikleri Charles in charles komikti mesela..

**** Temizlikçi: Ok yani sen benim işimi yapabilirsin ama ben senikini yapamam ööle mi?
JD: Evet!

beni sunma konuşmanı veriim... Dr kelso benim hayatımın aşkıdır... Eğer sen gelmeseydin karıma sunuşu yaptıracaktım...

Dizinin bir avantajı da esler muhteşem veriliyor...

S2B3 My Case Study
imdb:84
-5-


O kadar korkutuyorsun ki yukarda doğan bebek göbek bağını kullanarak tekrar girdiği yere tırmandı...


Yılda Bir gün Eşref Günü:
Dr Kelso evlilik yıldönümü yani ondan bişii istemenın tam zama
ERtes güne kalıyor Turk o gün ise acaip öfkeli...

Elliot ile Carla aslında arkadaşmıyız gerilimi (birinci sezonda da vardı)

Belsoğukluğu illginç bir vaka mıdır?
Neden araştırma dergilerinde "kimin umrunda" bölümlerine bakmıyorsun
Çok ekstrem vaka bulma mücadelesi:
Gördüğünüz gibi hastamızın kıçı ön tarafta
Benim de ekstrem bir vakam var:
Basitçe Korpus kavernozunuzun fibröz dokusunda, künt bir travma var
Yani ... - yani penisiniz kırılmış
- İimiş...Alçıma İmza attırmak için sabırsızlanıyorum

Hep ters bir konuşma var: Ben penis ağrımdan dolayı uyuya kaldım ve burası amerika diil mi artık...
Özür dilerim ben derdimi tam anlatamadım galiba... gibi

Karım 6 senedir şişmanlar kampına gidiyor ve zayıflayan tek şey ekenomim...

Düz saçlıların kıvırcık hayranlığı , kıvırcık saçlıların saçlarını düz olmasını istemesi



S2B4 My Big Mouth
imdb:82
-3-


* Tam Carla bi sürü laf edip burada en kaçık benim diye düşünüyorsun diicekken
Elliot: Dr Cox benim "eşiniz ölecek" dememe izin verdi diyor..
* Bu mu bu sana kapak olsun dansı...

Bunu kim sana söölediyi, ağzını bantlıyor ama dönüş yok...

- JD senin çatlağın biri olduğunu söyledi...
- Küçücük bir çatlak....

enteroklizis: bağırsaklara kontrast bir madde yerleştirilip basınç farklılığında oluşan görüntüyü yakalama...

Elliot'ı kötü haber verici yapıyorlar: evet bir gözünüzün kör olması gibi bişii ama sizin iki gözünüz de kör olacak...

Bişii söylerken yakalanma Mizahı:
Burada köfte koyan adamdan daha önemli bir işin var... Köfte koyan adam sinir oluyor... ikisine de bakın sizin zeki olduğunuzu düşünüyorum en azından burayı yöneten salaklardan daha akıllı o sırada KElso demek ööle düşünüyorsun evlat diyor ve geçiyor

Neler hissettiğimi gör... pardon bu tarafa gitmem gerek... ilk sefer dooruymuş...

Arkadaşlığı sınamak!

Kelso cinsel ayrımcılık yapıyor...
Todd u gönderiyor meksikaya...

G S
Seninle ilgilenmediklerini düşünmeyi bırakırsan insanlar seninle daha fazla ilgilenir...

S2B5 My new coat
imdb:84
-5-

Özgüvenim daha bir iyi...

iyi olacaksınız hanfendi ... ben burada çalışıyorum...

Milletin kıçını görmesinden korkuyorsan kızlar gibi yap ve kıçına süveter bağla...

,Türk ün ise farklı pozisyonda hasta baktıından beli tutulmuş hareketleri komik...

JD önlük giymeye başlayınca Cox önemli olanın önlüğün içindeki değer olduğundan dem vurması...

Keşke beni hata yapmadan önce uyraran biri olsaydı...


çeviri aynı mı merak ettim: "Tanrı zeka dağıtırken şemsiyele mi dolaşıyordun" var
Bir de zıt erenköy var... Wooof diyormuş onlar...

Elliot bir başka doktorla ilişkye giriyor: hastanede ööle bi adın çıkar ki muhabbeti
Todd: Ona çakan adamdan elime de çakmasını isteyeceğim...

-tarantula... - şu kız benden sevdiğim 10 seks pozisyonunu sordu, bildiğim iki taneden sonra böcek isimleri saymaya başladım...

Bazı insanlar kahraman olarak anılmak için mücadele ederler...
Bazıları ise adlarının duyulması yeterlidir (elliot'un adının çıkmasından zevk alması gibi)

Belki yarın saçlarımı kötü kestirir ve yerleri paspaslarım (opera sanatçısı gelip mistake diyee uzatıyor)

S2B6 My Big Brother
imdb:84
-5-

Benim de göğüs kılım var ve adı Clamcy...

Dün gece uyuyamadım ve sinir olduğum şeyleri yazmaya başladım ... Hörgüç muhabbeti ve sandra bullock filmleri ama şimdi bakıyorum da abin bunların hepsini geçti...
Hey şef bu nutuğun bir molası var mı?
Tanımadığım insanların bana lakap takmasından hoşlanmam aslında..
Aslındaaa (onu taklit ederek söylüyor)..
(JD: oo tanıdım diye elini alnına götürmesi mükemmel)

Bence Kavalyeyi elleri arasına alan bir kızla beraber olmak isterdim buz dansı taklidi yapıyor....

Abartı mizah:
Adamı süngerle yılkarlen bile ikiye ayırabiliriz... Yaşam kalitesini... Adam naapacak avrupada bir kafe açacak ve hayatının kadını 900 yaşında ki bulup evlenecek mi?

Kelso : benim midemi bulandırıyorsun evlat
Fr: Heyy bana oğlum dedi
JD: Skor..

Mizansen karete duruşu ... eller havada...yanlış alarm dostlar .. silahları koyar gibi eller içeri...
Biraz önce birisinin hayatı üzerine iddiaya girdin ... şimdi nasıl hissediyorsun mr hassas bünye...

- Tamam ben sana gelirim
- tabii önce ben sana gelmez isem

Goril kıyafetinle olan dr Kelsoymuş
JD nin Abisiyle buruk ayrılışı

S2B7 My First Step
imdb:85
-5-

Ben asloında korkağın tekiyim muhabbeti..

kay kay kazası
viktor - viktoria
evli ve iki çocuklu - yaşlı ve yalnız
bariton - soprano

Emnim sen oyun evinle oynarken elini kesmişsindir...
Tehlike için yaşardık... 4 değişik kaskım vardı...
frizbi oynarken kask takmış

Reprezantlar ve iirenç ilaç isimli aletleri doktor keslo şu ilaçlrının adını biliyo rmusun diye soruyor ve tşörtünü giymiş

reprezant ile birlikte olmak üçlü yapmak
bu kadar ateşli bir hatunla olur
naı yaaa gidiyrkonuşuyr
bir erkeğe bu kapıyı hiçbirzaman aralamayacaksın


Sevgilim daha önce tanışmamış rolü oynamak istemiyorum...

Bu benim son sözüm.. tamam bu .. yo yo bu... aha bu....

* kadına folloş olduunu anlatmak için
tamircimin duvarında bu poz var (kadın arabanın üzerinde)
pekii bu poz var mı

aslını sorarsan onların ki bir aile şirketi...


S2B8 My Fruit Cups
imdb:86
-4-


Çalıştığın hastaneden malzeme çalmak...

Başınızın ağrısının geçmemesinin nedeni bu
Burada Analjesik yazıyor "anal" jesik diil

Kadınların yoğunluklu çalıştıkları yer Jino Kızları

Jino kızlarının muhabbetini hiç sevmiyorum bugün şu kadar şeftaliye baktım

Başka klinkte nöbet tutmak ek para için
şunun şarkını bunun ses tonunda söylemek...

Kızgın diilim kız arkadaşım tüm çalışanlara servis yapmış

Bunu sana kim yaptı
Yunanistanda bir adadaydım ve zengin bekarlarla doluydu
yani bellboy'la yattın
Bellboy havuzu temizleyen boy bilemiyorum ner neyse bu çocuk senin

Dr cox için eşi ve sevgilisi CatFight'a girişirler

S2B9
imdb:84
My Lucky Day
-7-

JD nin Cox a ders vermesi...
Caralanın insanlara öğüt vermekten kendini almaması...

Köpek onun kapısına gitti esprisi (apartmandaki her daireye yapıyorlar bunu)
Dizi kalıbı... Dondurulmuş köpek üzerinden espriler

14 defa koydum ve gülmedi... o zaman işaretle....
-dondurulmuş kediniz var mı?
(sanki ondan dolayı oraya gidiyomuş gibi)

Televizyonda bilmemne gribi diorlar gibi.. (dr cox hemen latincesini söylüyor...)
daha havalı oldu için bööle diyorlar tvde ... işe yaramış....

David Copperfield ile bir barda karşılaşıyorlar ve kulağının arkasından para çıkarıyor...

etyiyen bakteri haa Grrrr

JD'nin götü kalkıyor... Hastanede herkes duymuş... Hemşire gelip göğüslerini açıyor:
Doktor bunları imzalar mısınız
en büyük iki hayranım için...

Elliiot babası yardımı çekiyor..
(evine gittiklerinde turk JD şaşırmaları, jakuzi mi var buzdolabı acaip dolu falan... )
dava açacak adam siz öleceksini zdediinden artık içşimi önemseyemiyorum ilişkiye giremiyuorum ve küs babamla gene arkadaş olduk o bana hakaret ediyıor baba içeri girer hey göt surat napıyorsun falan...


JD bisiklet istemiş herhalde babasından,
Babasıda ona bisiklet kornası almış...
Bak her yıl bir parcasını alacam... İstersen partiden sonra pastanın etrafında bir tur atarız
(Selçuk erdemin noel baba muhabbeti gibi)
- Hala seleyi bekliyorum.. (yıllar geçmiş .. puzzle 'bisiklet' tamamlanmamış)

Hey bunu veterinere götürmeme gerek yok ayaklarındaki tekerler çıkarmam yeterli..
(adam buna gülüyor) sonunda güldürdük... (yeni bir daireye başlıyorlar)

Carla : inanamıyorum, kendimi tutamıyorum...
Turk: ben seni seviyorum sana katlanırım hem çoğu zaman dinlemiyorum..

köpeko onu sürüklüyormuş gibi yapıyor..

JD nin karizmayı erken dağıttığı... Adını söyleyemediği ... Hemşirenin 3-4 kere söylediği kan hastalığı:
trombotik
thrombocytopenic purpura
purpura: Derin dokularda kanamayla oluşan morluk
idiopatik ise: kanın vıcıktır ...
sekonder: aids, akut lösemi, aplastik anemi ...

S2B10
imdb:84
My Monster
-5-

Hastanede iğrenç bir kadın buna göz kırpıyor
Dişleri de bööle:

-JD en son ne zaman bir kadınla oldun?
-(hemen konuyu değiştirmem lazım)
Turk bir transeksüelin kıçına şaplak attı
-Karanlıktı ve götü çok güzeldi..
Dizinin kalıbı JD sosyal yenilgi yaşıyor... konu değişmiyor..


Eliot: güzellik para etmiyor, kiramı ödeyemiyorum
Carla: kızkardeşim ödüyor
Elliot: kızkardeşn orospu mu
Carla: düşünmeden konuşuyorsun kardeşim model...

- Sanırım sen erkelerin çıkama teklif etmekte zorlandığı güzel kızlardansın
- Hayır hayır sık sık çıkma teklifi alıyorum..
iç ses : toparlan... toparlan... buradan konuyu toparla...

Hediye dükkanı kızını .. hediye dükkanı kadını yap dostum...
Sattığı her hediyenin üzerinde bir kere sevişeceğiz dostum...

Dr Kelso (Elliot'un şahsı sorununu dinlemiyor)
İşe sorunlarınızı getirin günü diil çalışma günü

Herkes kadılarla ilgili sorununu anlatıyor
JD kuşum ötmüyor diince dier ikisi de birbirlerin dinlemezken aniden oo dostum başın belada falan patlatıyorlar (dizi de JD'nin sosyal yenilgilerinden biri)

Final:
JD - Eliot birleşmes II


S2B11
imdb:87
My Sex Buddy
-5-

Dr Cox (abartarak ve yineleyerek anlattıkları)Kimse senin sıkıcı mı sıkıcı; sıkıcı mı sıkıcı hikayeni umusamıyor
Turk: Ben umursuyorum...

Dr Kelso'dan bir ders: Kesin cevaplardan kaçının, biraz hata payı bırakın:
'elimizden geleni yaparız'; 'biz size döneriz'; 'kahretsin bla bla...'
JD: Üçüncü bir şey bulamadınz mı?

Turk: Oouuv sen ve Elliot yatmışsınız...
JD: Bunu nasıl anladın?
Turk: Bu allahın bana bir lütfu dostum... (iki eşcinsel personeli de biliyor)

elleri soğuk muhabbeti

Kimseye cumhuriyetçi oldu*umu söölemedin diil mi...

Dr KElso nun puştluuna dair (dizinin kalıbı)
Carla: Oğlunun düğününe gitmesi için mücadele ediyor..
Dr kelso "gidemez" diyor... Makul bir sebep de söylüyor...
Hemşire yeniliyor ve onaylıyor söölüyor durumu hastaya...
Dr Kelso gelip hem golünü atıyor hem de hasta gözünde prim elde ediyor..
Carla'nın gayet insanı elde etmeye çalıştığı primi...

Bir daha yatmayalım diye kara alsalar da ... Elliot JD'yi kabul ediyor
Orada JD'nin kanepeden düşüşü bir harika:





S2B12
My New Old Friend
imdb:84
-7-

The Recruit filminin önünde duruyorlar
Carla da nerede kaldı fragmanları kaçıracağız
(Annie Hall'de Woody Allen sinema önü sahnesi)

*
Todd JD nin Elliot ile yattığını öğrenir
Todd: Hey göğüsleri nasıl?
Elliot: Todd ben hala buradayım
Todd: Özür dilerim... (elliota) göğüslerin nasıl?

hastalık hastası vebayım diyor... geçen akdeniz gribi
vücudunuz çabuk morarıyor diil mi
HEmde yaşlı bir muz gibi

YS:
Todd a bir şey atar gibi yapıyor
koridora bişi mi attın.... gidiyor getiriyor gerçekten bi top bulmuş
Kim dolabına isim koyar ki... senin dolabının bi ismi var
Saçmalama 4 yıldır o dolap ben de .. aynı diil

* karısı onu işe bırakır
karısı ondan nefret ediyor...
(hastanenin önünde arabadan atıyor)

* sizi doktor ile tanıştıriim ... hastanemizin en iyi onkoloji doktoru
Doktor: Cox gerçekten mi .. yani gerçekten ööle mi düşünüyorsun...

Hasta yalanları:
ben hala bakireyim
hamilesiniz
yine mi?

Ben uyuşturucu kullanmam
Bu ilaç kullanıyorsanız sizi öldürür,,
Kullanıyorum

Şişman adam: Bypass tan sonra sadece salata yiyorum



S2B13
My Philosophy
imdb:89
-6-
Elliot Soyunma
Odası istiyor

Kadınlar için soyunma odası istiyorum
"Teşhirci" hemşire dışında hepimiz maduruz
Soyunma odaları bir tane mi diyor looser avukat
Teşhirciyi görünce kafasını dolaba vuruyor...

hasta tipi
Evhamlı koca, çok cesur hamile eşi...

Hastane kuralı Lon King'den... Biri ölürse biri yaşar...

Hizmetli ile: bak bööle olmayalıım (didişme)
nasılsın iim sen gibi olalım... bak bu barış için
bu sadece kalem böbrek diil...
alacakaranlık kuşağı türev müzik çalsın....
Verdiği kalem akıtıyor ve o da onu boyuyor... güldüm ben buraya...



S2B14
imdb:83
My Brother, My Keeper

Aşırı optimist doktor tipi... ışık saçan

Bu adamın koşacağı tek yer pastaneye doğrudur

köle lafı çıkıyor Turk'un abisi gelmiş... onun tıp fakültesi masraflarını karşılayan

*
- sizin sağlam hikayeleriniz varmış
- sene 1968 ... senden nefret ediyorum
- bunu çok sık anlatır
- biliyorum

evlilikte kadının sözü geçer...
bak hayatım buna ben karar veririm... sen de şuna karar verirsin... aklıma bişii gelmedi şu an...

- hey tekmeliyor
- kim onu suçlayabilir ki

Ameliyat ederken köpeği görüyor doldurma köpeği
Abisi getirmiş...

S2B15
-7-
imdb:91
His Story

Elliot erkek gibi doktor hemşire erkekle
Dedikodu yapmaz herhalde diyor tüm hastaneye yayıyor...
tezatlık mizahta

JD: dostum yardımcı olmuyorsun
Cox: yardımcı olmaya çalışmıyorum ki

Carla: "evet" diyene kadar sorucam dedi
Elliot: ben de bekaretimi ööle kaybetmiştim

umarım kendim hakkımda çok komuşmamışımdır...
Senin hakkında herşeyi öğrenmek isterdim ve öğrendim...


tekrar espri
sakar alzaymır hastasına johny ye dikat et...
Who am I?
tekrar espri tüm omurgaları birbirine yapışan hastanın arkasına saklanıyor durmadan


Psikiyatris: Buraya kadar (dün çok içtim ve seni bırakmamaya karar verdim)

Psikiyatris: Senin sorunun ne biliyor musun... Kötü seçimler yapmak diil... iyi bir seçim yapıp tam tersini yapmak...

Adam psikiyatriste gidiyor ama hala bana kötü davranıyor..
Grup terepasi mi
sanmıyorum (sanırım sorun sende diyen adama sandalyeyi yapıştırıyor)

Eğer o hastanede sözünü dinlediğin ve saygı duyduun biri varsa onu yanında ayırma diyor psikiyatrist...

gönderme
Asansörde yalnızken karate kid in parçasını söölemek ve onun giibi danetmek

Carla'nın eveti ile final

S2B16
imdb:86
-7- My Karma

* JD yemek veriyor: "Deniz ürünlerinden yememe koşuluyla demiş ama dedikoducu isa hemşire
istakoz kabuklular hariç diyip yemiş"
JD nişanlanacak olan Turk Ve Carla için çok sağlam bir konuşma yapamaz:
Size içmek istiyorum... Siz çok sağlamsınız...

Ama Elliot'un yeni sevgilisi sağlam konuşarak onu bozar (dizi formatı esprisi)
Hemşire çocuk: Sizi çift olarak yeni tanıdım ama size baktıkça baannemle dedemi görüyorum onlar 65 sene evli kaldılar. Her gece, bloğun etrafında yürüyüş yapmadan önce, büyükbabam büyükannemin gözlerinin içine bakıp, "seninle her yere gelirim" derdi. Sizin birbirinize nasıl baktığınızı görünce onları görmüş gibi oldum.
JD: Sıkıcıııı (acaip bi ambians yaratıyor bu kelimeler ve JD kıskanıyor)

Karma ya inanma şımarma! (golf topu)

Ted'e davalık olmalarını sorduklarında Ted hiçbişii olmamış gibi ta baştan yeni gelmişler gibi sözlerini sadece tekrarlıyor... komik...
(dizinin klasik esprilerinden ama bu komikti)

Stress muhabbeti
Bankoda kalem kapağı kalmadı... hepsini yedim
Posası bol olmalı

Ted'in baskın sırasındaki golf sopasını direk atması da komikti

S2B17
My Own Private Practice Guy
imdb:82
-4-

Narkolepsi: uyuma hastalığı....
Rat Race - my own private idaho

Edgar Allen Poe'nun hastalığı...
Diri diri gömülmekten korkarmış bundan dolayı
Hikayelerinde kullanmış...
insomianın tersi ..
Bu bölümde cinsael muhabbete strese yenik düşüyor
Elliot yanına geliyor ve yerden kalemi alınca adam bayılıyor...
ama Carla ne yapsa adam bayılmıyor
(carla depresyonda , nişanlanmak onun çekiciliğini azalttığından kelle)
Bu konunun finalinde adam carla'yı kızkardeşine benzettiğinden bayılmadığı ortaya çıkıyor...

Dr Kelso ilk defa oğlunun eşcinel olduuna dair espri yapıyor:
Ben de torunlarım olsun istiyorum ama oolm erkek arkadaşıyla yılbaşı yemeğimize geldi...

Ben özel doktor olduumdan o bu cehennem çukunda kaldıı için kızgınsın
gözlerini içine bak ve "özür dilerim sizi duyamadım" de enerjisi bitiyor
pekii bana kız ismi takmasını nasıl engelleyebilirim
kız ismi mi... (çok yapılan espiri türü ... ona da dediğini düşünüyorsun ama tek bu çaylağa demiş)

ters köşe
Hizmetli Elliot'a iyi davranıyor... JD öfkeli ... Hizmetlinin maskesini düşürmeye çalışıyor:
JD: Elliot'a göster dünyanın ne kadar iirenç kötü acımasız bir adam olduunu
bu kim oğlum...
Elliot: JD çok kötüsün....
Hizmetli çocuğa bakıp: sen de kimsin...

S2B18 My T.C.W.
imdb:86
-3-
hem köpek hem kız ismi olduğu için onunla başlıyorum kolay intibak sağlaman için

uzun nutuktan sonra dedikoducu isa deyip duran hemşire:
iyi bişiiler mi kaçırdım....

S2B19 My Kingdom
imdb:85
-7-

* Cerrahlar havalı medikaller ise asosyal



Turk JD'nin Cerrahi rotasyonunda onu ortama sokmaya çalışıyor
JD, ortama girebilmek için Turk'ü satıyor (bale yaptığını söylüyor)

Klinik politikayı bilirsin, bişii az çalışıyorsa onun yenisi kesinlikle alınmaz...
Niye burada hala maaş aldığını açıklar gibi?

Yanlış anlama üzerine:
I love U 2 (dvdleri dizerken)

Kolunu kes adamın
Kolumu ver:
(Onun eliyle ona tokat atar)
Ama önce bana kendine neden vurduunu sööle


Ted in sevinmesi ve bayılması
voys bend reklam cıngılları çalıyor...

ben jd asosyallerin kralı
burnunnla bişiile çalıyor burun spreyin varmı...


S2B20 My Interpretation
imdb:86
-5-



JD'nin meleği:
Amy Smart

Cox eşi arası cadı esprileri
- Masaja ihtiyacım var...
- Eskiden kuyruğunun olduğu yer mi acıtıyor

(Cox çocuğun cinsiyetini öğrenmek diil insan mı olduğunu öğrenmek istediğini söylediği sahne gibi)

Bi içki al kendine...
Alır... Hayır o topladıkları bardaklar... yeniler masanın üstünde ... Buzlarını tükürür...
birisi bu içkiyle sigara içmiş (hani içine söndürürler ya)

Carla: türk melekler gibi uyuyor acaba rüyasında ne görüyor...

Oğluma babamın ismini koymak istiyorum
uyuşturucu kaçakçısı mı?

* Elliot: Ben turk'ün listesinde miyim senin listende miyim?
(Coupling deki telefon kısa arama yolu muhabbeti gibi)

İletişim kurabilseydik ona ... (hayal kuruyor iletişim rüyası)
hmm bu işe yaramaz...

Bak hizmetli bu tamamen tesadüf ben senin penisini gördüm ama dışarı doğru baksaydın sen de benimkini görürdün.. Neden... Çünkü seninkine bakarken benimki de dışardaydı...

Ölmüş eşinin ailesi önünde olmadık bir konuşma
bunu nasıl telafi edebilirim:






S2B21 My Drama Queen
imdb:84
-4-

amerikada gelinlik satan adamın soyadı Wang
Carla'nın annes ölmüş...

DrCox ellerimle yaptıım çöreklerden yer misin?
Saol Ben çoktan ishal oldum zaten...

Sizin annenizin cenazesi nasıldı... Bilmiyorum ben gitmedim... Ama teyzem babama çok duygusal olduğunu söylemiş... he ha ha... (o kadar duygusuz bir aile yani)

siz ise şişman bir adamı yutmuş gibisiniz

Drama kraliçesi teması
(yani bir uygunsuz durum olmadıkça ya da kocası sinerlenmedikçe kavga sonucu falan anca azıyor falan) normal hayattan hoşanmıyor...
Loknatada ki salata tabağını atıyor... Anne onunla birlikteyim bunu değiştiremezsin...

Sevdiğim kadına bakma... (cüce esprileri)
hayır bana bakan adam şuydu (hemen arkasındaki iri adam)

Bir torba havuç getirmiş toplantıya...

Karım bunu yapmak için köle gibi çalıştı... Noolmuş normal doktor önlük altını kesmiş ve dikmiş...
Karımın bir serçe ve işaret parmağı var...

S2B22 My Dream Job
imdb:86
-5-

Hemşirelerin sözleşmelerine baktım... Keyfi bilir geleceklerine dair bi madde yoktu...
Kelso senin yerine bir koca saat alsak ta sen bi süre ortalıklarda gezmesen ve o saat saat başı küçük bir kelso çıksa ve ben hiçbir kadını tatmin etmedim falan dese...

Kağıt işleri...

Bakın ayağınızı kesmemiz gerekebilir
Oh olamaz... Yarın Stomp seçmeleri vardı naapmalıyım.. Konuşmayı kes de şu ayağı ortasından doğra...

Cox kendi oğlu olduğunu öğreniyor...

* Pizza Coffe deki eleman oynamış... O da tıbbiye öğrencisiydi ya ...
hastane bahçesinde serum takmışlar bekliyorlar

Hayalindeki mesleği bulmuşsun
her yer çikulata olan iş yeri hayali

Enteresan hastalarınız var mı
Evet bak bu hastamız sürekli Ronkluyor ve sebebini bilmiyoruz
Ronklamak ne diyor
o sırada hasta "Rooonnk" diyor...

ikisi de bira içerek işe geliyor ciddi bir kovulma konusu
jakuzide sürekli bira içince nasıl işiyorsunuz muhabbeti...

Kelso beni sürekli üzüyor bunun ne demek olduğunu biliyor musun diyor TEdd'e... Tedd kendini gösteriyor....


Ve Cox'ın Kelso'ya attığı yumrukla Bölüm biter...


-Finito-

3 yorum:

annonymous dedi ki...

Yeni Yılınız Kutlu Olsun, bu yıl için kalbinize koyduğunuz her şeyi bulmanız için dua ediyorum 2024, Geçen yıl İlişkimde zor zamanlar geçiriyordum çünkü 3 yıllık Nişanlım bir sabah uyandı ve evden çıktığını ve artık evde olmadığını söyledi Bana olan aşkım, bu gerçekten kalbimi kırdı, geri dönmesi için diz çöküp yalvardım ama internette gezinirken Dr Ajayi ile tanışana kadar tüm yalvarışlarım boşa çıktı. İlişki sorunları yaşayan insanlara nasıl yardım ettiğini okudum, hatta bazıları aklınıza gelebilecek her türlü hastalığı tedavi etmek için şifalı bitkiler ürettiğinden bahsetti, bu benim onunla Whatsapp: +2347084887094 aracılığıyla iletişime geçmemi sağladı ve nişanlımla yaşadığım sorunu ona anlattı. Dr Ajayi bana nişanlımı önümüzdeki 3 gün içinde geri getirecek bir aşk töreni yapacağını ve bunu gerçekleştirmek için ne yapmam gerektiğini söyledi, tüm talimatları belirtildiği gibi takip ettim ve nişanlımın kapımı çalmasına şaşırdım. 4 ay boyunca yanıma almadıktan sonra. Herhangi bir ilişkiniz veya evlilik sorununuz varsa, yardım için güvenebileceğiniz kişi Dr Ajayi'dir.

anonymous dedi ki...

İyi günler, ataları tarafından hastalıkları şifalı bitkilerle tedavi etmek ve aynı zamanda parçalanmış evini onarmak için kutsanmış güçlü bir ruhani adam olan Dr. Ajayi ile karşılaşmamı okuyabilirsiniz. Dr. Ajayi ile tanıştım çünkü sevgili eşim boşanmamızı istiyor ve bu 12 yıllık bir aradan sonra. evlilik, biri 5 yaşında bir erkek ve 2 yaşında bir kız olmak üzere iki sevimli çocukla kutsandı, kızımızı evden aldı ve annesinin yanında kaldı ve ben ona eve geri dönmesi için yalvardım ama o reddetti, kafam gerçekten karışmıştı, bu yüzden yardım aradım Dr Ajayi'nin, 8 yıldır çocuksuz evli olan bir kadının kendi çocuğunu doğurmasına nasıl yardım ettiğini okuduğumda, Dr. Ajayi ile temasa geçtim, durumumu ona anlattı, benim hakkımda bazı bilgiler istedi ve ben de ona verdim. biraz istişarede bulundu ve bana ne yapılması gerektiğini söyledi ve ben de söyleneni yaptım, ben bunu yazarken eşim oturma odasında örgü örüyor. Gerçek bir ruhani adamın yardımına ihtiyacınız varsa Dr Ajayi son durağınızdır onunla Whatsapp / Viber üzerinden iletişime geçin: +2347084887094 veya E-posta: drajayi1990@gmail.com

Anonymous dedi ki...

Büyük adam Dr Ajayi'nin ataları tarafından nasıl manevi güçle kutsandığını dünyayla paylaşmak istiyorum. 2 yıldır benden ayrılan kocamla evliliğimi yeniden birleştirmeme yardım etti, onu geri kazanmaya çalışıyordum ve neredeyse pes ediyordum ama Dr Ajayi beni yeniden gülümsetmeyi başardı. Dr Ajayi gerçek bir büyü uygulayıcısıdır; ayrıca Dr Ajayi'nin yardımıyla Eski sevgilinizi geri alabilir ve sonsuza kadar mutlu bir hayat yaşayabilirsiniz. İletişim E-postası: drajayi1990@gmail.com veya Whatsapp: +2347084887094