Two Ane A Half Men 5. Sezon

5. SEZON

1bölüm
-4-
imdb:74
Large Birds, Spiders and Mom


Charlie zührevi bir hastalıktan mı acaba kaşınıyor?

- hepimizin korkuları vardır
- benim yoktur
- Large Birds, spiders and Mom

Özel bir bölgemde kaşıntı var... Özeli mi kalmış oraya bir kaç kişi daha girse starbucks açmak zorunda kalacaksın...

zührevi hastalığını anlatıyor: hey hey hey hey! burada midesi olan insanlar var (benim çevirim)

araba'da sağdan sola savrulması komik...



2bölüm Media Room Slash Dungeon -4- imdb:71
Charlie'nin meleği:
Jennifer O'Dell -sc- -cm-


Klişe: Ben seksi komik akıllı bir kadınla dışarı çıkıyorum
- biraz zaman tanı hepsi değişecektir...

* kadınlar bir yere giderken daha zayıf gözükmek için bişii yemezler haliyle ilk içkide nakaft olurlar erkeklerse

* bir öğrenci öldürerek mesaj vermiş... ne mesajı öğrenci öldürebilrim... hmm

Two and a half men... ince bağırsağında cep telefonunu çıkarmışlar (anne partide scrubs ta bi bööle bölüm vardı)

benimle sevişmek ... gibidir sonradan zevk alırsın bi şansını dene istersen

3. Bölüm

Charlie'nin meleği: Ming-Na -cs-
Kimberly Quinn
Jud Tylor
J.J. Rodgers
Paige Peterson

* daha önce hiç yargıçla tanışmamıştım... mahkemeler hariç
* (garsonu tanıyor) çayları içmek istemeyebilirsiniz!
* - kızın önüne diz çöktüm
- hey o pozisyonu severim
- bu adrenalin testesteron diil ( bu benim çevirim)

4. Bölüm -4- City of Great Racks imdb:75

Rose durmadan ortalığa çıkması ve Charlie nin bunun için ingiltereye gitmesi
- hayır demiyorum ... ama şimdi olmaz diyorum
... - pekiii şimdi!

- uzun soluklu bir ilişkiye girdim...
Bertha: - ilk sefer kızın evinde olsun, şampanya gibi ortalığa boşalmanı istemiyorum

5. Bölüm Putting Swim Fins on a Cat imdb:72 -3-

- sanırım oğlu onun önceliği
- kaltak
- böyle söylüyorsun çünkü biz annemiz için 3. sıradaydık... Datsu'yu aldığında ise 4. sıraya geriledik...

- kendine iyi bir erkek bulamamana şaşıyorum Allen, muhtemelen şu penis meselesindendir...

Allen ilaç firması için aldığı ilaçlar yan etkisini maksimum gösteriyor...
Charlie bir çinli çocuğa bakıp çocuk şarkıları işini kapıyor...

6. Bölüm Help Daddy Find His Toenail imdb:72 -7-

* daha hiç kendi hatam olan bir kaza yapmadım...

çok sarhoş: bi dakka burada soruları ben sorarım... hakat nereye gidiyoruz...


7.Bölüm
imdb:72
The Leather Gear Is in the Guest Room
-3-

kardeş kavgası
kurgu: sadece bir vazo yüzünden mi

klasik anne tehditi

8 . Bölüm
imdb:78
-2-
Is There a Mrs. Waffles?

mizansen : allen'in kollarını kesip koyun gibi debelenmesi
çocuk CD si çocuk konseri

9. Bölüm
imdb:72
Shoes, Hats, Pickle Jar Lids
-3-

Charlie'nin meleği:Jenny McCarthy -sc-

üvery kızkardeşi (daha çok azdırıyorsun)

ıslak köpüklü seni bekliyor (araba içi konuşma sahnesi komik)
hala arabadan mı bahsediyoruz
sen ne düşünüyorusn
bence airbag açılmadan arabadan tüymeliyim...

yatak odasında pil, ip çükulata falan var... deprem çantası mı... sen ööle san

charlie'yi ondan koruyormuş
senden ne kadar koparttı?

10 Bölüm
Kinda Like Necrophilia
imdb:75
-Bu fransız hatunu nerde buldun
- sen bir de onu çıplak göreceksin
- gerçekten görebilir miyim?

kadınla yatmak nekrofili gibi bi durum...

11 Bölüm
Meander to Your Dander
imdb:74
-7-

charlie'nin meleği: Sandra Robinson -cm-
Allen 3 lü seks teklifi


12 Bölüm
imdb:76
A Little Clammy and None Too Fresh
-3-

Charlie'ye hastalık bulaştıran:Cerina Vincent

hiçkok filmi miydi hatırlamıyorum... kadın sağlıklıdır sürekli verilen haplarla hasta yapılır... Rose'un işi
dizinin finali ii Charlie kıçında rose dövmesi görür... gene yapmış gibi bişii der...

13 Bölüm imdb:74 -3- The Soil is Moist

Allen karısının arkadaşıyla birlikte olur
Allen'ın meleği


14 Bölüm
Winky-Dink Time
imdb:72

Amca yiğen Anne kız
Charlie kadının adını hatırlayamıyor
Allen bir orsp ile birlike olacak.. her türlü avantajına dair kuramsal konuşuyor
ama kadının sen bir numarasın en büyük gördüüm laflarına kanmıyor gerçekçi bakıyor olmuyor



15.Bölüm
imdb:74
Rough Night in Hump Junction

charlie dayak yiyor kocadan falan
Mia evleniyor ve onun kağıdını taşıyor
Mia nın babası da bir yumruk sallıyor...


16. Bölüm
imdb:77
Look at Me, Mommy, I'm Pretty
-1-
resmen dram olmuş




17. Bölüm
imdb:79
Fish in a Drawer

*sperm kontrolü yapalım...
her yer
* CSI şeklide çekmişler...
Benzetme: onunla sevişmek mortorla tren yolundan gitmek gibi
metor karizma ama aradaki tahtalar karizmayı dağıtır (titre)



18 . Bölüm
imdb:69
If My Hole Could Talk

deprem olursa sınav olmaz... çalışmıyor bu olasılığı gözedip


19.Bölüm
imdb:74
Waiting for the Right Snapper
-5-
tek bacaklı kör dans yarışması realiti show

vegas ı hatırlıyor musun
tuvalete bile gidememiştik
sen beni bağlamıştın iki gün
diğer iki kızdan haber alıyor musun?

- senin hakkında herşeyi anlattı mı
- her şeyi mi.. hala niye üzgün?

beni dinlemedin
hayır
dinliyecek misin bir daha ki sefere
hayır
şimdi dinliyor musun beni
hayır

beni süper zeki sandığındaki suratının halini görmeliydin...

Hiç yorum yok: