Two And A Half Man 2 Sezon

2Sezon1.Bölüm
Back Off Mary Poppins
imdb:72
-7-


Kurgu: destek grubu diil... "biz bir destek grubuyuz"
Kurgu2: direğe bağlanmış olması
Destek Grubunda ünlüler var:

* iki tane üçleme espri kullanılmış...

Elvis Costello - Sean Penn -
Harry Dean Stanton (paris- teksas filmin başrol oyuncusu)
-

- Siz de arada sırada gece işmeye kalkar mısın?
-Evet... - Elbette...
- Ben bazen kalkmam bile...
...
- hey sen ne yazıyorsun
-(grammi de en azından teşekkür edebilirdin)
- Sadece alış veriş listesi...
...
O doğduktan sonra hep beni suçladılar:
bak bebek ağladı
bak bebek düştü
bak bebeğin her tarafı boyanmış...

büyüdü hala benden bildiler her şeyi...
bir direğe bağlandığında da benden bilmişlerdi...

Orada en yaşlı olanı her kelimede bir ahkam kesiyor...
"bakın ... diince ne aklıma geldi"...
üçüncüsünde herkes ona bakıyor
- ne?

O en son bana elini uzattığında direğe bağlanmış buldum kendimi...

2Sezon2.Bölüm
Enjoy Those Garlic Balls

imdb:70
-5-


- Bu zürafaya bakıp kendimi ... hissediyorum (sembolik)
- Bunun için o zürafaya ihtiyacın yok!

Ondan şööle intikam alıcam... (garson kız bulup balayı mı yapıcaksın) ... Hayır bu zürefayı ona götürücem...

- Allen bi dakka! Bekle... (ses tonu seyirciyi ters köşeye yatırıyor)
- Beni durdurma...
- Hayır durdurmuycam... Sadece bunu görmek istiyorum...
- (jakin doktoru kapıyı açar) görünüşe göre karına biri zürafayı vermiş bile...

* Bu gece sen kadını ve küveti tedarik ettin bu kadar yeter...

* Anne: Torunumun burada olmadığını bilseydim buraya gelmezdim...
Charlie: Bunu öğrenmem iyi oldu...

* Haber vermeden gelmenin sebebi bir daha haber vermeden gelmiyeceğin mi?

Raquel Welch'in mağara adamları dönemi filmi:
Anne: Mağara adamları döneminde kadınların bacaklarına ağda mı yaptıklarını söylüyor bu film
Charlie: Bu bi belgesel diil anne...

(berta kızının ve sevgilisinin ona verdiği paralarla mariuanna yetiştiridiğini söylüyor ve polisler gelmiş göz yaşartıcı bomba... Bonni and Clyde'ı yakaladılar diyor... Charlie'nin annesi tıpkı charlie kalıbından: demek kızın anneler gününde yanına geldi diyor... Sonra seri sorgulama ... Charlie'ye
- Pekii benin doğum günüm ne?
- Annenin doğum gününü bilmiyor musun?
- Sadece ezbere bilmiyorum? Ama sen de hep doğum gününü değiştiriyorsun!
- Yılını değiştiriyorum... gününü diil...

Geçen annemin doğum günüymüş
Gül ve kart yazdım
Niye doğum günü kartına benim adımı da yazmadın
YAzdım...
Kahretsin... Beni doğum gününü unuttuğuma inandırdı

2. Sezon 3. Bölüm
A Bag Full of Jawea

imdb:74
-3 -



Charlie'nin meleği: Missi Pyle

* Diğer sapığını şimdiki sapığından kurtulmak için profesyonel danışman olarak çağırması

Jake: hey bu noel babayı işerken görmemden daha unutulmaz oldu (hocasını yarı çıplak mutfakta görmesi)

* Dizinin formatı: Charlie Jake'in bişiiler yatıyor ve bunun cezasını çekiyorlar... Avukat gibi...
Bu sefer de öğretmenle yatıyor ve hemen ayrılmak istiyor... Öğretmen bi sürü ödev vermiş...
JAke: Baba
Allen:Eveet
JAke: Charlie amcamı karate hocamdan uzak tut olur mu?
( bu ara dizinin bu bölümünün kurgusunda izcilik hocasıyla da yattığını ve benzer sorunları yaşadığına dair tekrar görüyoruz)

Kurgu Mizah: Kayıtlara geçsin

2.Sezon 4.Bölüm
imdb:71

Go Get Mommy's Bra

-5-


Jake'in salonda şnorkel balık adam kıyafetinle geçmesi
* Hey olumlu tarafından bak... Belki bi gün o yata biz de hatun atarız..
Jake onun dostu, içerden sayılırız...

Elektirikli araba:
oğluna araba kullanmayı öğretecek: bak bu fren bu da gaz
bu arabayı elektirikli sanıyordum
seni fena yakaladı Allen
Tamam bu fren bu da elektrik...

Arabamı temizlikçiye verdim ve bak arka koltukta ne bulmuşlar...
HEy bu hangi kadına ait olduğunu öğrenmek isterdim
.... SAna söylerdim ama şu ana kadar söylediklerini geri alamam....

İki nedeni var: annen seni seviyor ve hayat acımasız... Hey bir nedenmiş...

Bu arabayla bi önceki aynı
Arkadan ses gelmiyor...
Ama hep sen anneni suçluyorsun
Çünkü benim annem bir şeytan


2.Sezon 5. Bölüm
Bad News from the Clinic
imdb:72
-3-

* Kontrastlık kadın Charlie gibi... ben seni ararım... gider misin?
(uyudun mu gitme zamanı gibi bişii yapıyor kendini eski konumuna kondurmak için)
Charlie'nin bu bölümdeki meleği:
Jeri Ryan -sc-
Kurgu: Cuma - Ödev
Ödevlerini yapmaya başla
bugün daha cuma
... Bu hafta ödev verdiler mi?
HAyır
Vermediler mi?
Tamam verdiler...
Bu konuşmayı hep yapmak zorunda mıyız?
Ben de konuşmamazı tercih ederim...

2.Sezon 6.Bölüm
The Price of Healthy Gums Is Eternal Vigilance

imdb:72

- 4 -

Allen'ın yıllar önce oyuncakçıdan oyun çamuru çalması üzerine... Çocuğuna kötü örnek oluyor...
* Biliyor musun Kötü Allen... Bu kötü süpermen , kötü spidermen YS olabilir... Bad Allen!

Diş ipi kullanıyor 3 4 5 6 7
bu hamuru çaldığını söylüyor ve sayıları sayıyor...
Kötü Allen yok... Belki de kötü allen vardır...

Kendime bir köstebek bulmalıyım: Charlie amca kendisinin çaldığını babasını kullandığını anlatıyor...

Annesi kendini ziyaretinin salt neden sorarak içeri alıyor... Charlie seni ziyaret etmediim için suçluluk duyuyorum dese de bundaki kendi çıkarını şeettiriyor:
"Kendini iyi hissetmek için bunu diyorsun" diyor

Başaka itirafın varsa sööle... ama affedeceksin... hem bana da iyi geldi... 8 yaşına kadar altına işedin ya aslında 6!... Ilık su mu döküyordun...

2Sezon 7Bölüm
A Kosher Slaughterhouse Out in Fontana

imdb:67
-3-
Beni mi kötülüyorsun... (kekeleyerek) kime.. Jake'e... Jake'mi hayır...
(charlie ve Allen annelerine kötü davranırlar bi sonraki sahnede)

Burası parti vermeye uygun diil...
Evet, ev büyük ve okyanusa yakın


2Sezon 8Bölüm
Frankenstein and the Horny Villagers

imdb:72 -4-


-Charlie, nasılım?
- Harika, Tüm erkekler senin yerinde olmak ister, tüm hatunlar da seninle birlikte...
-Bunu söylemeden önce bi kere bile olsa baksaydın...
Tamam fikrimi değiştiriyorum, tüm erkekler seninle birilkte olmak ister ve

-Sanırım yuttu
- Gerçekten mi?
- Hayıııırr!



2Sezon 9Bölüm Yes, Monsignor imdb:72 - 5 -
Kitap okudun mu? evet sineklerin tanrısı... büyük bir sinek var ve diğer sinekler ona tapıyorlar
(şansımı deniyim dedim)

Sinemada önlerine iri biri oturuyor... Kız ben hallederim diyor... Kolundan osuruk sesi çıkarıyor ve "keşke rafadan yumurta yemeseydin" diyor... adam da kalkıyor ...
Teşekkürler... Eminim sen de bizim için bööle bişii yapardın... Emin olma

Oturarak işiyorsun

Sineklerin Tanrısı... Berta: çocukların katıldığı "surviver" gibiydi... Babaya bunu satıyor... hangi kısmı benziyordu : ilk çoçuk oy çokluğuyla adadan atılması? ... okumadığı ortaya çıkıyor...

- Onun içinin derinliklerinde iyi biri var...
- Onun içinin derinliklerinde bir çok kişilik var?

2Sezon 10Bölüm
The Salmon Under My Sweater

imdb:76
-3-

Jake: [Charlie has been hired to write the theme song for the "Oshikuru" cartoon] So, I'll be like, the first kid in the world to hear this?
Charlie: Yep. Now, this is just a rough version, but you get an idea of the feel of it.
Jake: Okay!
Charlie: [begins to play piano, and sing] "Oh - Oh - Oh - Oh, Oshikuru, Oh - Oh - Oh - Oh, Oshikuru, My oh my he's a, demon samurai. Who's the guy who had to die"...
Jake: Boy... that really blows.
Alan Harper: But the truth is, you and I see each other every day, and we really don't know much about each other.
Berta: So you want to know what goes on underneath this gruff exterior; whether somewhere inside me, there's a tiny little girl who once dreamed of being a famous ballerina?
Alan Harper: Is there?
Berta: If there is, it's because I accidentally ate one, and haven't passed her yet... Let me tell you, I am dreading that tiara.

2Sezon 11Bölüm
L
ast Chance to See Those Tattoos
imdb:74

-3-

Charlie'nin meleği: Jodi Lyn O'Keefe

Charlie'nin tüm tiyolarını tüm kadınlar öörenmiş...

KAdınlar çıktıkları erkekler hakkında çok konuşurlar mı
sandığın kadar diil
hadi ya...
Çok çok daha fazla...

- Sen salak mısın yoksa Charlie'nin yatak başına başın çok mu çarptı (süper bir seks göndermesi)


2Sezon 12Bölüm
A Lung Full of Alan
imdb:74
-3-


Bu tür esprilerin bitti mi
evet.. ... tamam son bir tane daha varmış!




2Sezon 13Bölüm
Zejdz Zmoich Wlosow
imdb:75
-4-


Charlie'nin meleği:Nicole Forester
Allen gidiyor yerine anne geliyor... Charlie bundan kurtulmak istiyor... Bir orospu tutup allen'ın sevgilisi gibi yapıyor...
Kurgu Cümle: Ağırdan alıyor , geceliği 1000 dolar ve o ağırdan alıyor!


2Sezon 14Bölüm
Those Big Pink Things with Coconut
imdb:71
-7-


Senin ameliyatını yapacak olan adam çok genç ve heyecanlıydı...
ve geldiği cumhuriyette çok saygı değer bir doktormuş... (türkii cumhuriyeti falan)

2Sezon 15Bölüm
Smell the Umbrella Stand

imdb:71

-3-

-Kolonoskopi yaptırmam gerekiyor muş
- Ee niye sorun ediyorsun ki kıçına bir kamera girecek...
- ... - Bak sorun etme küçücük bir kamera olduğunu duymuştum... eskileri düşünsene bir tane minyon ressam'ı içeri gönderiyordır
- korsan gemisi diil ki kelamını sonda iyi bağlamış...
Vegas'a çocukla gitme gerilimi... Jake ise kusuyor sürekli ... Hasta...
Charlie Harper: [about Alan's upcoming colonoscopy] But I hear there's nothing to worry about, it's a tiny little camera. Count your blessings. In the old days, they'd send a sketch-artist up there.

* Temiz kilot almıyor musun? üç günlüğüne gidiyoruz
üstelik ters yüz ettiğimde bi üç gün daha gidiyor...
* Bana yardım etmeyecek misin?
- yooo sen baya iyi gidiyorsun...

- 35 sent yutmuştum 30 sent çıktı (kasa her zaman payını alır)
21 oynuyorlar ama jake tam toplamayı bilmiyor...




2Sezon 16Bölüm
Can You Eat Human Flesh with Wooden Teeth?
imdb:71

-3-

Amerikan başkanı öldüğünü bildiği için tüm soruları zombilerden soruyor ödev...
- tahta diş takıyor sanırsam... george washinton...

* Çocuğunu okuldan almayı unutmuş...

- karın mı annemiz mi?

* Beni vergi dairesine niye çaarmışlar biliyor musun?
Bu kadar vergi nasıl ödediğimi ve su katılmamış bir salak olduğumu öğrenmek için....

Benjamin Franklin : elektirk . uçurtma ...yağmurda dururken onu kenera atıyor...

2Sezon 17Bölüm
Woo-Hoo, a Hernia-Exam!

imdb:75

-4-

Başlangıç klozet kapağını getiriyor
Özlem hediye!

Beli tutuluyor Charlie'nin
bir aktrist (reklam) sevişirken
videoya da kaydetmişler

Doktor güzel bir kadın...
fotoğraf gözümde canlandı
isterseniz videosu da var..

Doktor bunun eski çıktığı çıkıyor...




2Sezon 18Bölüm
It Was Mame, Mom

imdb:69

-5-

Charlie'nin meleği: Lucy Lawless

* Charlie ile kardeşi allen gay olmak zorundalar...

Annesi ile gay reklam sahibinin eski eşi yanında ...
Annesinin tehdit vari konuşması komik...














2Sezon 19Bölüm

I Always Wanted a Shaved Monkey

imdb:70
-7-


kurgusu ii... ekmekleri salonda yerde var demesi... onu yollması...
göz ve ikincisinin de aynı şekilde yaralanması...

masa sohpeti iidi : kadınla
ben hetereseksüelim biliyorsun diil mi?
genellikle kadınlarda annelik içgüdülerini uyarıyorum...
tabikii anneminkilerde hariç nedense...

seks üzerine benzetmeler çok iidi..
çümleri biçmeden fıskiyenin çalışmasını nasıl önliycem...
yani dişlerini fırçalarken tüpden macunun çıkasını istemiyor musun?
hamuru yoğururken...

2Sezon 20Bölüm
I Always Wanted a Shaved Monkey
imdb:70

-3-
Charlie ile Allen kavga ediyorlar bu bölümde..

- Birbirimize yalan söylüyemiyorsak kime yalan söylüycez

- Geneleve giden bir alzaymır hastası gibisin... Birilerini becerdiğini duymak seni şaşırtıyor ama para ödemek istemiyorsun...

Bölüm kurgu kalıplarından: hayır yapmadım ... hayır yapmadım... tammaaamm yaptım...
hayır söölemedim söölemedim... tamam sööledim...
- bölüm sonunda çocuklarına dönüyorlar... annenin ısrarı ve charlie nin kabullenişi aynı...



2Sezon 21Bölüm
A Sympathetic Crotch to Cry On

imdb:71

-5-

Heyy john b... ölmüş...
Belki o diildir...
yapma L.A.de kaç tane John b. vardır ki
bi tanesi eksildiği kesin...

- Hala daha öldüğüne inanamıyorum...
-Biz de bu yüzden cenazeye gitmiyor muyuz... yani gerçekten ölüp ölmediğinden emin olmak için...

şurda ölüye hörmet eden bir ben varım...

Charlie Harper: [their mother just came to visit] So, Mom, to what do we owe this unexpected, uuh...
Evelyn Harper: Pleasure?
Charlie Harper: No, that's not it.
Evelyn Harper: I was showing a house in the neighborhood, and I thought I'd visit people I love.
Alan Harper: And they weren't home?
Evelyn Harper: I'm going to need something black.
Charlie Harper: Doesn't your soul qualify?


2Sezon 22Bölüm
That Old Hose Bag Is My Mother
imdb:70

-4-

kurgu : porş PORŞAA
annesi allenA araba almış...

- Cehennemden gelen şu kükürt kokusuna bayılıyorum...

haberi olmayan kadın mutlu kadındır


2Sezon 23Bölüm
Squab, Squab, Squab
imdb:76




2Sezon 24Bölüm imdb:74 Does Something Smell Funny to You Does Something Smell Funny to You

jjhjhj

1 yorum:

unknown dedi ki...

Dr. Ajayi, yardıma ihtiyacınız varsa koşabileceğiniz güçlü bir ruhani adamdır, yaşam problemlerinizi çözmenize yardımcı olabilecek mükemmel bir büyü ustasıdır. Onunla WhatsApp numarasından iletişime geçebilirsiniz: +2347084887094, boşanma nedeniyle 4 yıllık ayrılıktan sonra karımı geri almama yardım etti, şüphem vardı ve ben ve eşimin bir daha bir araya geleceğimize asla inanmadım ama Dr Ajayi Karımın benden bir daha asla ayrılmak istememesine neden olan bir aşk büyüsü yaptığında şüpheleri iyi sonuçlarla giderebildi. Ajayi ayrıca her türlü hastalık için şifalı otlar hazırlar, Erkeklerde iktidarsızlığı tedavi etmek için otlar, Fibroid eritmek için otlar, Hamile kalmak için otlar, böbrek hastalığı için otlar, Diyabet için şifa, penis büyütme otu ve her türlü sağlık sorunu Dr Ajayi'nin sahip olduğu onlar için otlar.