21
imdb:69 (3500 2500 5000)
z503565050
Kate Bosworth - c -

* Filmi neden çok beğenmedim;
1: Ya ben bu black jack'i oynadım... Bu masalarda en az iki deste kağıt karıştırılıyor... Hadi gelen kağıt bir daha çıkmıyor diyelim... Gene de kasa senden daha sonra kağıtlara baktığından avantajlı... Burası tam bir hayal...

2: Bu tür filmler kötü alışkanlıkları över nitelikte... Transpotting filminde kokain için: "Aldığınız en büyük zevki bi milyon çarpın... yanına bile yaklaşamazsınız" denmesi gibi

3 Sonunu tahmin edebiliyorsun... Herşeyiyle bir klişeler yumağının kumara endekslenmiş hali...


* Yağmur adam esprisini ne zaman yapacaklar diye bekledim filmin sonuna kadar... Yaptılar rahatladım...

* Kumar ekibi filmleri... Biz de king üzerine bir film yapmalıyız... Bak kimse yapmaz ise ben yapıcam... Ona göre...

Hiç yorum yok: