Wisky



KILavuzkarga utançla sunar:
Whisky (2004)
Bir Uruguay Filmi


imdb:74
* boşyapıt
* Bu filmin ne kadar kötü olduğuna dair bir anım var... Sanırım onu yazmam yeterli:


Tuuba hanımla henüz evlenmemişiz bohem takılıyoruz. Kadıköy'de aha bu filmin afişini gördüm... Hiç Uruguay filmi izlememiştim bahanesini şeettirerek bu filme girmeye sevgilimi ikna ettim (Ben sanat filmlerine takılıyorum, amerikancık filmleri izlemiyorum cakası satıyorum bir yandan da) ... Sinema salonunda sadece ikimizin olması filmin dipliğine dair beynimizdeki çanları çaldırsa da; İstanbul film festivalinde daha yeni izlediğimiz 3 berbat filmin beklenti borsamızı taban yaptırmasından kelle, bu filmi beğenceğimizi umuyordum... Bir yandan da "Aha Kerem'in konti garanti ıskaladığı bir film, izler havamı atarım" şeklinde düşünüyordum... Filmin 10 dakka arasında ışıklar yanıp, büfeye de bakan ağbi çıkış kapısı perdelerini açmaya kalktığında, sinemadan yükselen demokratik bir çığlıkla filmin devam etmesini istedik... Ezici bir çoğunluğa sahiptik: iki oyumuz vardı... İkinci yarıya: "Ne on dakka 'ara'sı abiciğim biz 'ara'dığımızı bulmuşuz" romantik esprimle girmeyi uygun gördüm ... Ne de olsa sinema kapatmıştım... İzlenmesek de olur derecesinde koca bir ikinci yarı bizi bekiyordu... Bla bla... Sayılı dakikalar çabuk geçiyor; Filmin en güzel yerine yani kemaline erdik... Ben büyük bir saygıyla ve ayakta oynayanları tek tek okudum... "Lan ben bu filmde topu topu 3kişi gördüm, bunlar kim, uyudum mu?" şeklinde bağırarak jeneriği okumayı yarıda kestim... (imdb'de şimdi bakıyorum da, afişte üç oyuncu var ama yüz kişi oynamış yazıyor... Sanırım 3 saniyelik bir savaş sahnesi vardı bizim kaçırdığımız ya da sansürlenmiş) Kerem'i aradım: "Oolm Uruguay filmi izledim" şeklindeki sevindirik girişgahım kursağımda kaldı... Kerem "Whisky" mi dedi... "Geçen iş yerinden sekiz arkadaş bizim evde bu filmin karşısında sızmışısız" diye de benden daha komik bişii söyledi... Sustum tabii... Umarım filmi izlemenize mani olmam... Hani yanlış anlaşılmak istemem ... Kalasınız Saalıcanan...



Hiç yorum yok: