Zodiac

Zodiac
imdb:79 (10 000- 10 000 - 15 000)
z710075150
Filmi sinema izleyenler pişman DVD de izleyenler bin pişman diicemi sandınız diil mi... yok yok DVD de izleyenler filmi beğenmiş... Ben de DVD de izledim ve Davit Finçer'in eski filmlerindeki tadı kalmadığını söylesem de bunu Panic Room'dan biraz daha beğendim...

Filmin içinde de gönderme yapılan zodiac ait ilk filme biraz sinirlenmiş gibi Fincher...
Yani biraz o tür gerilim ve aksiyon sevenlere de karşı bi duruşu var gibi filmde...

Gönderme yapılan kirli henri filmi
http://www.imdb.com/title/tt0066999/

Filmin başrol oyuncuları sanki film içinde birbirlerin el veriyorlar gibiydi... Aha şimsi sen başrol oyuncususun yarım saat sonra düdüğü ben elime alıcam gibin...

Amet abiyi bööle bi manisa akıl hastanesinde yatan seri katillerimizin peşinde düşünüyorumda.. hani karikatürist bi abi takıyor ya bu filmde seri katile... amet abi zaten çok tırsak... Epten ölürdü... hele o evin bodrum sahnesinde çok komik olabilirdi...

ama bunu dev bütçeli bir film çekmek yerine discavirideki adli dedektiflerin bi bölümü gibin bişii olarak çekseydi de hem kısa sürseydi hem de TV ye bi katkısı olsaydı daa iyi olurdu diye de düşünmüyorum diil...

Hiç yorum yok: